Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

Kαλημέρα 2015,Θες να γίνουμε φίλοι??

Καλή χρόνια εύχομαι σε όλους με υγεία,χαρά και ευτυχία να είναι γεμάτο το '15.

Νέος χρόνος,μια νέα αρχή.Ένα καινούριο κεφάλαιο στο βιβλίο της ζωής.Ένα λευκό φύλλο κάθε μέρα του νέου χρόνου.

Κάθε χρόνο βάζω στόχους και κάθε χρόνο τους παρατάω.Πιθανότατα να γίνει έτσι και φέτος.

Φέτος έβαλα αρκετούς στόχους για το 2015 και είμαι αρκετά ενθουσιασμένος για το τι έχει να μου προσφέρει αυτός ο χρόνος.

Οι στόχοι μου για το 2015


Να χάσω βάρος:ΕΕΕ καλά,κλασσικό πλέον.Κάθε χρόνο το ίδιο πράγμα.Κάθε χρόνο το ίδιο αποτέλεσμα.Όχι μόνο δεν χάνω αλλά παίρνω κιόλας.όμως φέτος θέλω να κάνω την ανατροπή και πραγματικά να τα καταφέρω.Θα είναι σίγουρα μια μεγάλη επίπονη διαδικασία που θα πάρει καιρό για να γίνουν ορατά τα αποτελέσματα.Δεν το κάνω μόνο για λόγους καλαισθησίας αλλά και για λόγους σωματικής και ψυχικής υγείας.

Να υιοθετήσω έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής: Συνδέεται άμεσα με το προηγούμενο γιατί δεν γίνεται να τρέφεσαι εξ 'ολοκλήρου με πατατάκια,αναψυκτικά και σουβλάκια(αααχχχ αυτό θα μου λείψει πιο πολύ από όλα!)Εκτός και αν είσαι από αυτός που τρώνε ότι βλακεία βρουν και δεν παίρνουν γραμμάριο.Αλλά δυστυχώς δεν υπάγομαι σε αυτή την κατηγορία.

Να διαβάζω περισσότερο:'Η βασικά να δώσω το 100% μου.Γιατί αντικειμενικά θεωρούμαι από τους πολύ καλούς μαθητές.Θέλω εγώ να αισθανθώ ότι δίνω τον καλύτερο μου εαυτό γιατί έχω τις δυνατότητες και με το παραπάνω.

#100happydays:Είναι ουσιαστικά κάτι σαν εσωτερικός διαγωνισμός.Δηλαδή δεν διαγωνίζεσαι με τους άλλους αλλά με το εαυτό σου.Ανεβάζεις μια φωτογραφία σε κάποιο μέσω κοινωνικής δικτύωσης από κάτι που σε έκανε χαρούμενο εκείνη την μέρα και πρέπει να το κάνεις αυτό για 100 μέρες συνεχόμενα.Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα ας μπει εδώ.

Ταξίδιιι:Εδώ και μερικές μέρες κανονίζουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό με την οικογένεια μου και πραγματικά θα ήθελα να πάμε.Θα είναι το πρώτο μου ταξίδι εκτός Ελλάδας και δεν θέλω να το χάσω με τίποτα.Ο προορισμός είναι άγνωστος ακόμα και παίζουν πολλοί παράγοντες στο να πάνε αλλά θα δούμε.

Λιγότερο άγχος:Γενικότερα σαν άνθρωπος είμαι πολύ αγχώδης.Το παραμικρό πράγμα μου προκαλεί άγχος και στρες,από κάτι πολύ ασήμαντο σε κάτι πολύ σημαντικό.Το ξέρω δεν είναι σωστό γι αυτό και φέτος θέλω αν κάνω μια γερή προσπάθεια για να το αντιμετωπίσω και να βγω νικητής από αυτή την διαδικασία.

Εγώ:Θέλω φέτος απλά να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου.Ακούγεται εύκολο αλλά όποιος έχει μπει στην διαδικασία ξέρει ότι στην πραγματικότητα δεν είναι και τόσο.


Αυτοί λοιπόν είναι οι στόχοι μου για φέτος.Αν και εσείς βάλατε στόχους, σας εύχομαι να τους πραγματοποιήσετε.Χαρούμενο 2015!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου