Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013

Πνεύματα αισιοδοξίας...

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!Ελπίζω ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει ότι ποθητέ!Καθυστέρησα λίγο να σας πω τα χρόνια πολλά,αλλά βλέπεται ο υπολογιστής μου τα έφτυσε και τον έδωσα να τον φτιάξουν.Τώρα θα μου πείτε από που μπαίνεις...ήρθα μέχρι τον θείο μου να εκμεταλλευτώ το ιντερνετ του και τον υπολογιστή του γιατί πρέπει να κάνω κάτι εργασίες για το σχολείο και έτσι βρήκα την ευκαιρία να γράψω!

Η Πρωτοχρονιά μας ήταν βαρετή και ανιαρή.Όχι ότι τις άλλες χρονιές κάναμε εξωπραγματικά πράγματα αλλά φέτος ήταν ακόμα χειρότερα.Τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά!Τ Χριστούγεννα μου τα πέρασα με πολύ χαλάρωση,ύπνο και βόλτες.Αν και την τελευταία βδομάδα των διακοπών μου στρώθηκα να διαβάσω γιατί οι καθηγητές για άλλη μια φορά δεν μας λυπήθηκαν καθόλου και μας έδωσαν να διαβάσουμε την ύλη ενός ολόκληρου χρόνου.Μα τι να πεις....έχουμε και κάποιους στόχους που θέλουμε να υλοποιήσουμε.

Ήθελα να ρωτήσω..έχει δει κάνεις το ''The Perks Of  Being A Wallflower''????Γιατί μου φαίνεται καλή ταινιούλα και θέλω να την δω αλλά να μην πάω εκεί πέρα και δω γουρούνι στο σακί!!

Αποφάσισα να υποδεχτώ τον νέο χρόνο με αισιοδοξία.Δηλαδή όπως λέει και σε μια διαφήμιση όταν μου συμβαίνει μια στραβή να λέω:''Έλα μωρέ..θα τα καταφέρω!''.Θα δώσω νόημα στη ζωή μου!Γιατί τι νόημα έχει τελικά να είσαι συνέχεια με κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα?!Έτσι αποφάσισα να αλλάξω.

Αυτή τη στιγμή που γράφω..είμαι μία στον υπολογιστή και μία με τα ανηψάκια μου να παίζουμε αγαλματάκια ακούνητα!!Χαχαχαχα έχουν πολύ πλάκα.Αλλά τώρα έδωσα τη σκυτάλη στη θεία μου γιατί έχω φύγει από το στάδιο να παίζω με τα μικρότερα ανηψάκια μου και δεν έχω φτάσει ακόμα στο στάδιο να παίζω με τα παιδιά μου!Κάποια στιγμή θα το κάνω και αυτό!

Δεν έχω να πω κάτι άλλο.Άντε καλή χρονιά και να δούμε τι θα μας φέρει ο νέος χρόνος!

Καλό απόγευμα!:)

14 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά και από δω.
    Έτσι, έτσι! Εμείς τα ξαναείπαμε.
    Αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ νομίζω ναι αυτή θα είναι η χρονιά μου!!Νομίζω...:)

      Διαγραφή
  2. Καλή Χρονιά και σε σένα!
    Μου άρεσε πολύ που έγραψες "έχουμε και στόχους να υλοποιήσουμε". Μπράβο σου! That's thw spirit! Το΄χεις!
    Μη μου λες για παιδιά... Κάθε φορά που συναναστρέφομαι αγοράκια, όλο απλώνουν χεράκια και χουφτώνουν. Δλδ τι το περάσαμε;! χαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Αχχ τι να κάνουμε..βασικά δεν είναι μόνο στόχοι και και όνειρα που θέλω να πραγματοποιήσω!!Αλλά θα δείξει,θα το παλέψω και όπου με βγάλει!

      Χαχαχαχαχα εεε όχι και έτσι..τ ανηψάκια μου είναι το κοριτσάκι που είναι 6,το αδερφάκι της που είναι αγόρι και είναι 5 και το ξαδερφάκι τους που είναι επίσης αγόρι και είναι 4..άρα δεν νομίζω πως φτάνει μέχρι εκεί το μυαλό τους προς το παρόν!!Αλλά για να κάνουν τέτοιες ανήθικες κινήσεις σημαίνει ή ότι έχουν αγαμίες ( σορρυ κιόλας)αλλά δεν το κόβω,ή είσαι πολύ καυτή γυναίκα και δεν μπορούν να αντισταθούν! !!χαχαχχαχαχαχα

      Φιλιά!!


      Διαγραφή
    2. Καλέ σου λέω για αγοράκια 1 1/2 το ένα και 7 1/2 το άλλο, πότε να πρόλαβαν να ... στερηθούν, χαχαχαχα
      Σεμνάαααα, LOL

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχααχ σοβαρολογείς??

      Ααα ρεε η τελευταίες γενιές έχουν χαλάσει!!

      Διαγραφή
  3. καλή χρονιά να έχεις,με πολύ χαμόγελο και αισιοδοξία.
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!!Να'σαι καλά επίσης!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Ευχή για καλή χρονιά με ό,τι πραγματικά έχεις ανάγκη!
    Φιλιά και πάνω από όλα, χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ παρομοίως!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά με υγεία και καλή προοδο ευχομαι!

    Και ναι να ειναι η χρονιά σου! Παλευεις και θα κερδισεις!

    :))

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούλα μου σε ευχατιστώ πολύ!!Επίσης!!:)

      Αχχ μακάρι μακάρι!!

      Φιλιά;))

      Διαγραφή
  6. ο νεος χρονος αν και αργα ευχομαι να σου φερει οτι δεν εφερε ο προηγουμενος, και θελεις ακομα!
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλιιι!!!Ποτέ δεν είανι αργά αγαπητή μου!! :):)

      Εοίσης με χαρά,υγεία και ευτυχία!:):)

      Φιλιά!

      Διαγραφή