Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Η επιστροφή!

Και η ώρα της επιστροφής έφτασε!

Και ναι γύρισα πάλι στην μπλογκόσφαιρα.Αν και δεν έφυγα ποτέ αλλά απουσίαζα για κάποιο διάστημα.Αλλά σημασία δεν έχει ότι έλειπα,αλλά ότι ξαναγύρισα!Μου λέιψατε όλοι τόσο πολύ.Τόσες μέρες δεν είχα σε ποιον να μιλήσω.Δεν μπορείς να λες τα πάντα στους φίλους!Ευελπιστώ να διαβάσω και τις δικές σας αναρτήσεις όταν ξεκλέψω λίγο χρόνο,να μάθω τα δικά σας νέα!:)

Τον τελευταία καιρό συνέβησαν πολλά!Τώρα αν ήταν καλά ή κακά ούτε εγώ δεν το ξέρω!Κάτι ανάμεσα σε αυτά τα δύο!!Νομίζω όμως ότι για αρχή τα βγάζω μια  χαρά πέρα.Δεν θα σας κουράσω με τα του σχολείου μου και έτσι γιατί έχω καταλάβει πως τα βαριέστε λιγάκι!

Και ήρθε η στιγμή να ανατρέψω κατά κάποιο τρόπο αυτό που είπα λίγο πιο πάνω!Σήμερα διαπίστωσα ως όταν βλέπεις έναν άνθρωπο να χαμογελάει κάθε φορά που τον βλέπεις ,δεν σημαίνει ότι είναι ευτυχισμένος ή ότι η ζωή του μέχρι τώρα ήταν εύκολη!Απλά μπορεί να είναι δυνατός και πεισματάρης!Θέλω να καταλήξω στην καθηγήτρια των μαθηματικών μου.Σήμερα στο μάθημα μας διηγήθηκε ένα μικρό κομμάτι της ζωής της που πραγματικά με συγκίνησε και όσο το σκέφτομαι συνεχίζω να συγκινούμαι!Μας είπε πως έφυγε από την Κύπρο μόνη της , από την οποία και κατάγεται ,στην  ηλικία μας λόγω της Τουρκοκρατίας.Πήγε σε οικοτροφείο στην Πελοπόννησο και...τέλος πάντων με έκανε να καταλάβω πως ότι και να μπει στο δρόμο μας απλά το πολεμάμε και προχωράμε παρακάτω χωρίς να τα παρατήσουμε!:)

Ααα μήπως έχετε να προτείνεται κάποιο  μέρος στο κέντρο της Αθήνας να πάω μια βόλτα να ξεσκάσω γιατί πραγματικά το έχω ανάγκη??!!

Ππφφ μελαγχόλησα..και δεν είχα αυτό τον σκοπό.Έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου και θα την τηρήσω,κάνοντας ό,τι χρειαστεί!!:Ρ:Ρ

Το σημερινό πρωινό νομίζω ήταν ένα από τα καλύτερα.Παρ'όλο που ξύπνησα αρκετά νωρίς,με περίμενε στην κουζίνα ένα μεγάλο πιάτο βάφλες!Συγχήστηκα βέβαια όταν είδα τις μισές να λείπουν αλλά το ξεπέρασα και συνέχισα τις ετοιμασίες για να ολοκληρώσω το πρωινό μου.Αρκετή μερέντα στην βάφλα,φρούτα και τριμμένο μπισκότο!Μόνο στα όνειρα γίνονται αυτά,θα έλεγε κάποιος,αλλά και όμως είναι η γλυκείς πραγματικότητα.Επίσης συνοδεύτηκα και με μία κούπα καυτή σοκολάτα,κουβερτούλα και δίπλα στο μισοαναμμένο τζάκι.Το καλύτερο πρωινό του '13! <3

Και συνεχίζω να ζω στο δικό μου κόσμο!:)

Καλό υπόλοιπη βδομάδα καιιι...θα τα ξανά πούμε!


22 σχόλια:

  1. δεν είχες σχολείο εσύ σήμερα???

    Καλώς ήρθες πίσω...μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αλλά ξύπνησα πολύ νωρίς και είπα να το εκμεταλλευτώ!

      Καλώς σας βρήκα και μένα μου λείψατε!! :))

      Διαγραφή
  2. Σε παρακαλώ με ξαναπεις τουρκοκρατία για τη σημερινή Κύπρο,με δολοφονεις τον ιστορικό!ΠΟνάει η καρδιά μου και μόνο που το βλέπω!Το μάτι μου βγήκε!Τουρκική κατοχή λέγεται!!

    ΕΞάρχεια,Πλάκα και Αναφιώτικα!:)

    Καλά ας είχα και μια βάφλα και μια χαρά ευτυχισμένος θα μουν!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα με το Ρασκουλινάκι,εκτός απ' αυτό με τα Εξάρχεια.Είναι μικρός για τα Εξάρχεια μωρέ,μαζέψου κι εσύ! :p (είπα,η γραία...)

      Καλό Σ/Κ,Μάρκο! :)

      Διαγραφή
    2. @Ρας:Χαχαχαχαχαχαχαχα έλα μωρέ και συ..τυπογραφικό λάθος!Βασικά δεν ήμουν σίγουρος τι από τα δύο είμαι.Και στην τελική είμαι μικρό παιδί και άμαθο!Δεν ξέρω εγώ από αυτά!:Ρ:Ρ Ηρέμησε μην πάθεις και καμιά καρδιά Νικολάκη!:) :Ρ
      Μπαα για Εξάρχεια δεν το κόβω..άσε που δεν ξέρω πως να πάω!Για κανά Μοναστηράκι το κόβω!Χαχαχαχαχαχαχαχα να σου ντελιβερίσω καμία??:Ρ


      @Κ με σταυρό:Χαχαχαχαχαχαχα σιγά που είσαι και γραιά!!Υπερβολές!!:)ΠΠφφ θα δω!!

      Καλό Σ/Κ Κατερινιό!:))

      Διαγραφή
    3. Μικρός δεν είναι κανείς για τα Εξάρχεια!μα να μη μυρισει το πέπλο μπάφου που απλώνεται παντού;:Ρ:Ρ

      Γραιαα!:Ρ

      Να μάθεις γιατί η επόμενη τέτοια πατάτα θα έχει ως αποτέλεσμα να σε κάνω τηγανητό!
      Εύκολο είναι!Κατεβαίνεις στην Ομόνοια,πας προς πανεπιστήμιο και στο πρώτο μικρό δρόμο στο αριστερό πεζοδρόμιο στρίβεις αριςστερά και μετά όλο ευθεια!:)

      Να μου ντελιβερισεις!:Ρ

      ΥΓ:Είναι γραία,έρω τι σου

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχα δεν θα το προτιμούσα!!!:Ρ

      Τηγανιτό???Μπααα όχι ψητό κάνε με έχω αρκετό κρέας(ή λίπος :Ρ:Ρ)

      Και μόνο που μου τα είπες χάθηκα χωρίς να βρίσκομαι καν εκεί!

      Θα σου ντελιβερίσω αυτοπροσώπος!!:ΡΤι γραία τι γραιά..το ίδιο κάνει!!

      Διαγραφή
    5. Μα γιατιι δεεε θεες!Εϊναι ωραία η μαστούρα για αυτο παντα κουνιόμαστε!:Ρ:Ρ

      Κατάλαβα οδοντογλυφίδα είσαι!!:Ρ
      Θα σε κάψω σε στύλο για auto da fe και θα ησυχάσω!!:Ρ

      ΩΩ μαααν!!:Ρ

      Δε μου τα ντελιβερίζεις με καμιά ρωσιδααααα ή με καμιά όμροφη κοπελιαα;Θα το εκτιμούσα καλύτερα!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    6. Καλά μπορεί και να σου κάνω το χατίρι.Κοίτα νομίζω πως είμαι λίγο μικρός για μαυρο,μαστούρα και έτσι δεν νομίζεις??!!

      Χαχαχαχαχαχα πραγματικά δεν είμαι οδοντογλυφίδα.Αν με δεις θα καταλάβεις..πιο πολύ για κορμό γέρικης ελιάς μοιάζω παρά για οδοντογλυφίδα!!Σε στύλο και εσύ..και κάψιμο???!!!Δηλαδή τι άλλο θα υποστώ??

      Αν είναι θα τον βρω τον δρόμο μου!!

      Αχουυ τι καλός??!!!-.- Καλά θα δω τι μπορώ να κάνω!!Άντε με βρήκες στις καλές μου!! :Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    7. Κανεις δεν είναι μικρός για λίγο χασίσιον για να χαθεί στο ίσιον!:Ρ

      Καλά βλακείες και κολοκύθια!!Καμιά πορδη θα σαι,όχι σαν εμάς που έχουμε τη γοητεια της κοιλιάς!!:Ρ

      Δεν είναι τίποτα,θα σου φορέσω έναν λευκό μανδύα,θα σε βάλω στο στυλο με μπολικα ξύλα αλλειμμενα με λίπος και μετά θα σε ρωτήσω αν μετανοεις!¨Οτι και να απαντήσεις καίγεσαι!!Ωραίοο εε;;Ισπανική εφεύρεση!:Ρ

      Να τον βρεις γιατί βαριέμαι να το ξαναπώ!

      Δεν είμαι ρεε πολύ καλοοος;;Έχεις καμιά ωραία φιλη;Εγώ πρόβλημα δεν έχω!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    8. Μπαα λέω να μην εθιστώ από τώρα στις εξαρτησιογόνες ουσίες!Αλλά δεν ξέρεις άμα το βρω ίσως και να ενδώσω!!:Ρ

      Ρεε πραγματικά αν με θα με περάσεις για θωρικτό.Ειδικά μετά τα χριστούγεννα έχω γίνει.Πετάνε τα λίπου από εδω και από εκεί!!Μέχρι και ΔΜΣ μου το λέει ότι είμαι υπέρβαρος!!Άσεε αν με δεις θα φρίξεις!!Και σοβαρολογώ!!


      Ααα το βράδυ δηλαδή που δεν έχεις τι να κάνει σκέφτεσαι πως θα δολοφονίσεις τους άλλους!!Αααχ αυτοί οι Ισπανοί θα μας κάψουν!!Βασικά ο μόνος τρόπος για να με δολοφονίσεις είναι να βάλεις δηλητήριο σε τούρτα σοκολατίνα.Δεν θα αντοισταθώ θα την φάω ακόμα και αν ξέρω ότι έχει μέσα δηλητήριο!!

      Καλά θα το γκουκλάρο!!

      Εεε καλά από καλοσύνη άλλο τίποτα!!Αααα έχω έχω ψήνεσαι??βέβαια άμα σε καταδώσω γκουχου γκουχου αν λέω σε καταδώσει κάποιος θα σε βάλουν μέσα για παιδεραστεία αλλά δεν έχει καμία σημασία!Έτσι??!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Και μένα μου λείψατε!!Καλώς σας βρήκα,πολυαγαπημένη!!:**

      Διαγραφή
  4. Προσωπικά δε με χαλάνε καθόλου οι σχολικές ιστορίες! Κι επίσης, θα σου έλεγα να γράφεις ο,τι θέλεις, διότι δικό σου είναι το μπλογκ, γούστο καπέλο σου και σε όποιον δεν αρέσει, ε, τα γνωστά!
    Βάφλα με μερέντα; Πλάκα μου κάνεις νυχτιάτικα; χαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχουυ σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου!!:*

      Χαχαχαχαχαχαχα!!

      Χαχαχαχα καθόλου όμως!!Δεν μπορείς να φανταστείς πως έκανα εγώ όταν τις είδα!!Αποθέωση!! :))

      Φιλιά!:*

      Διαγραφή
  5. καλώς ήρθες και πάλι!!

    αθήνα δεν μπορώ να σου προτείνω μέρη,αλλά εαν έρθεις προς Ναύπλιο μεριά έχω να σου προτείνω άπειρες βόλτες και σημεία όμορφα!

    καλό σαββατοκύριακο!
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Χριστινάκι μου!!

      Καλή ιδέα σου.Αλλά πότε να έρθω..άσε που έχω και τραυματικές εμπειρίες με το Ναύπλιο!:S

      Καλό Σ/Κ και σε σένα!:)

      Φιλάκια!:*

      Διαγραφή
  6. γύρισα κι εγώ με τη σειρά μου..
    καυτή σοκολάτα;;
    ζηλεύω..
    συμβουλή: ο δικός σου κόσμος είναι το καταφύγιο σου..μην αποκαλύπτεις τα μυστικά σου!
    φιλί στο μαγουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και συ λοιπόν!
      Ζήλια,ζήλια!:)

      Καλόόόό!!Μου άρεσε πολύ!:))

      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!! :**

      Διαγραφή
  7. Μμμμ, ακούγεται νοστιμότατο. Πράγματι το καλύτερο πρωινό. Τι να πουμε κ εμείς που τη βγάζουμε με ένα τοστάκι :P

    καλή εβδομάδα να έχεις και καλή δύναμη.
    σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ...γιατί τι έχει το τοστάκι????Άλλοι δεν έχουν να φάνε και θα μας χαλάσιε το τοστάκι??!!

      ΑΧΧ σε ευχαριστώ πολύ..επίσης σου εύχομαι!!;* <3

      Διαγραφή