Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Μην αθετείς ποτέ τις υποσχέσεις σου!

Δεν μπορώ να πω πως είμαι ιδιαίτερα καλά.Ίσως να βρίσκομαι στη πιο δύσκολη φάση της ζωής μου.Και ο λόγος;;!!Γιατί αθέτησα την υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου.Ότι το '13 θα είναι η δικιά μου χρόνια.Ότι δεν θα αφήσω κανέναν να μου τη χαλάσει.Ότι θα λύνω τα προβλήματα μου χωρίς να χρειάζομαι τη βοήθεια των άλλων.Ότι θα σκέφτομαι μόνο το παρόν γιατί το παρελθόν πέρασε και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε!

Ίσως φταίει και το ότι δεν ξέρω τι θέλω πια από τη ζωή μου.Γιατί απλά άφησα την ευκαιρία να φύγει από τα χέρια χωρίς αν την αρπάξω από τα μαλλιά και να ξεζουμίσω μέχρι και την τελευταία χαρά που θα μπορούσε να μου δώσει.Και ας με πλήγωνε.Δεν θα μπορούσα να το αποφύγω.Είναι και αυτό μέσα στο παιχνίδι.Πάντα μέσα στα καλά πρέπει να περιμένεις κάποιο κακό να έρθει αργά ή γρήγορα.Αλλά όταν όλα πάνε στραβά,μπορείς να περιμένεις κάτι καλό να έρθει;;Και να έρθει ,που το θεωρώ απίθανο και ακατόρθωτο,θα κρατήσει για όσο το χρειάζεσαι;;

Αλλά μερικές φορές είναι καλό να έχεις ελπίδα.Είναι αυτό που σου δίνει τη δύναμη να προχωράς,ξεπερνώντας τα εμπόδια ακόμα και όταν μοιάζουν ακατόρθωτα και απέραστα!Και νιώθεις την ευχαρίστηση ότι επιτέλους μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια το ξεπερνάς και περιμένεις κάτι καλό να έρθει.Και το αποτέλεσμα;;Με το που γυρίσεις για να αντιμετωπίσεις τη χαρά,συνειδητοποιείς πως ο δρόμος είναι ακόμα πολύ μακρύς!

 Και συνέχεια προσπαθούν να σε  κάνουν να φαίνεσαι μικρός μπροστά τους,Αδύναμος.Να θες να φωνάξεις αλλά να μην μπορείς γιατί τελικά κατάφερες να πείσεις την καρδιά και το μυαλό σου πως είσαι μικρός μπροστά τους.Σε μειώνουν,σε υποβιβάζουν για να δείχνουν αυτοί μεγαλύτεροι,δυνατότεροι.Ξαφνικά χάνεις τους πάντες και τα πάντα.Τη γη κάτω από τα πόδια σου.Γυρνάς και βλέπεις τους ανθρώπους που μέχρι τώρα πίστευες πως ήταν δίπλα σου και σε στήριζαν,προσπαθώντας και αυτοί με το δικό τους τρόπο να σε κάνουν να σταθείς στα πόδια σου,να σηκώσεις το κεφάλι ψιλά και να δείξεις στους άλλους ότι υπάρχεις και εσύ σε αυτό το μικροσκοπικό αλλά πολύ δολοπλόκο κόσμο,να σου γυρνάνε την πλάτη σαν να ήσουν ένα παιχνίδι,ένας βήμα μακριά από την υλοποίηση των δικών τους ονείρων.Γιατί τελικά όλοι ζούμε στην ύλη των ονείρων.Δεν ξέρουμε που θα βρεθούμε από τη μία στιγμή στην άλλη!Εμείς απλά ελπίζουμε να μας βγάλει σε έναν όχι και τόσο τραχύ δρόμο όσο αυτούς που έχουμε έρθει αντιμέτωποι μέχρι τώρα!


Και κάθεσαι και με κοιτάς εκεί πέρα..μακριά.Να καταστρέφομαι.Ένα-ένα να πέφτουν τα τούβλα που με στήριζαν τόσα χρόνια να μην πέσω.Και δεν κάνεις τίποτα για να με βοηθήσεις!Φταίει που δεν έχεις ιδέα! Δεν έχεις ιδέα πως είναι να σου λείπει ένα κομμάτι της ψυχής σου, να το έχεις αφήσει πίσω, στα χέρια ΚΑΠΟΙΟΥ που δεν το θέλει, που δεν καταλαβαίνει την αξία του. Δεν έχεις ιδέα πως είναι να μην ξέρεις αν θα ξαναδείς ποτέ αυτόν τον ΚΑΠΟΙΟΝ , να ζεις κάθε μέρα με την απουσία του και το φόβο ότι η εικόνα του θα σβήσει από τη μνήμη σου…με το φόβο ότι δε θα έχεις την ευκαιρία να ξανακούσεις τη φωνή του…να ζεις με μια ψευδαίσθηση, να κουβαλάς μια ανάμνηση και να την κρατάς ζωντανή μέσα σου…μόνο έτσι θα παραμείνει ζωντανή η καρδιά σου… Όμως πάντα θα λείπει αυτό το κομμάτι! Πάντα. Και οι πεταλούδες στο στομάχι…και αυτές θα λείπουν αν δεν τον βλέπεις…αυτοί οι δυνατοί χτύποι της καρδιάς όταν το βλέμμα σου συναντάει το δικό του…λείπουν και αυτοί. Δεν έχεις ιδέα πως είναι να ζεις μόνο για τη μέρα που θα τον ξαναδείς (αν υπάρχει καμιά ελπίδα να τον ξαναδείς) και να μην έρχεται αυτή η μέρα… Όσο την πλησιάζεις αυτή να απομακρύνεται. Και το κομμάτι της ψυχής σου είναι πάντα δικό του. Δεν έχεις ιδέα πως με άφησες να ζω κάθε μέρα.

Και οι γαμημένες αναμνήσεις ξεπηδάνε μία-μία από τα παλιά και σου λένε μάταια:''Mικρέ να είσαι δυνατός και πάντοτε αληθινός γιατί αυτός εδώ ο κόσμος έχει ανάγκη από φως, βλέπεις χαθήκανε τα όνειρα, χάθηκαν τα αισθήματα μα εσύ έχεις την δύναμη να διώξεις τα προβλήματα.Έχεις και κάτι που σκλαβώνει κάθε τι στο πέρασμα σου ,έχεις χαμόγελο που λάμπει και τα κάνει όλα δικά σου.''Όσο και να θες να το πιστέψεις όμως,ξέρεις κατά βάθος πως δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά που προσπαθούν να σου πουν.Είναι ψέμματα όλα πλέον!

14 σχόλια:

  1. Μωρό μου, το 13' θα είναι η χρονιά σου. Άδραξέ το. Ποτέ δεν είναι αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω μωρο!Λίγο δύσκολο εγώ να νιώθω καλά όταν τα πάντα καταρρέουν γύρω μου!Πραγματικά το πιστεύεις αυτό που λες;;

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να'ξερες πόσες φορές το είπα αυτό όταν ήμουν στο σχολείο και το Πανεπιστήμιο! Τώρα ζεις μία απογοήτευση, αλλά είναι μία δυνατή εμπειρία. Θα την ξεπεράσεις και δε θα το πιστεύεις ότι την ξεπέρασες! Τώρα όλα σου φαίνονται βουνό, αλλά θα δεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά το είπα και δεν βγήκε ακριβώς αν και το '13 έχει ακόμα καιρό μέχρι να μας αφήσει!Μωρέ,εγώ να περιμένω αλλά αυτή η αναμονή είναι το χειρότερο κομμάτι!:))

      Διαγραφή
  3. γλυκέ μου,μην αφήσεις κανένα να σου χαλάσει αυτή τη χρονιά,αλλά ούτε και τις επόμενες.
    στο χέρι σου είναι να κάνεις την κάθε στιγμή ΔΙΚΗ σου!



    έχε πίστη στον εαυτό σου,
    never give up!



    τα φιλιά μου γλυκάκι:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω έχασα αυτό το δικαίωμα!!Αχχ καλή μου,όσο και να πρσοσπαθώ να το εμποδίσω,αυτό απλά με νικάει σαν να μην υπήρχα ούτε σαν εχθρός!Και αυτό με σκοτώνει ακόμα περισσότερο.
      Και κάθε φορά που προσπαθώ αν πάρω ''αυτή'' τη στιγμή στα χέρια μου ,απλά μου πέφτει ακι δεν έχω το κουράγιο να σκίψω και να τη σηκώσω!

      Βλέπω έχεις πολύ αυτοπεποίθηση..από που πηγάζει ήθελα να ξέρα!

      Never give up...it's the only thing that I'm totaly sure about!I 'll never give up for anything or anyone!:))

      Σε ευχαριστώ για τις δόσεις αισιοδοξίας και εύχομαι να είσαι πάντα έτσι στη ζωή σου!Ανοιχτή,καλή και ευχάριστη!:))

      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου:**

      Διαγραφή
  4. Αυτό το τραγούδι... Σημαίνει τόσα για μένα. Λοιπόν άκου την συμβουλή μου. Βάλτο να παίζει κάθε μερα 24/7 και προχώρα μπροστά. Ζήσε τη ζωή σου και κάνε την κάθε χρονιά σου να είναι μοναδική!! Έχεις περισσότερη δύναμη μέσα σου απ'όση νομίζεις. Χρησιμοποίησε την !!

    σε φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ήθελα να το φράψω σε ένα χαρτί και να το κρεμάσω κάπου που θα το βλέπω συνέχεια!Αλλά όλο το ξεχνάω!

      Μπαα νομίζω πως τα αποθέματα δύναμης τελείωσαν!

      Φιλιά πολλά!!:**

      Διαγραφή
  5. Έλα, μην βλέπω ηττοπάθειες! Έχεις ακόμα πολύ χρόνο να διορθώσεις τα πράγματα! Κοίταξε λίγο τον εαυτό σου, να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου, να βρεις τον εαυτό σου, ψάξε να βρεις μέσα σου ό,τι έχασες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ μωρέ καλά όλα αυτά αλλά πως τα κάνω είναι το θέμα!Και αν προσπαθίσω ξέρω ότι δεν θα με βγάλει πουθενά!Άρα για πιο λόγο να προσπαθώ για κάτι που ποτέ δεν θα γίνει;;

      Φιλιά!:)

      Διαγραφή
  6. Μάρκο..τώρα αυτό ξέρεις τι μου θύμισε;;
    Χρύσα Κυριακή απόγευμα..θα πάμε για παγωτό!
    κι όταν δεν με πήγαιναν..κατσούφιαζα όχι για το παγωτό!
    αλλά για την υπόσχεση..εν τέλει για τα λόγια!
    εγώ έχω να πω don't give in without a fight!
    καλό μήνα γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα και μένα όταν ήμουν πιο μικρός κάτι τέτοια μου κάνανε.Όμως δεν στεναχωριόμουν τόσο πολύ για το ότι δεν με πήγαν,ούτε για τα λόγια!Ίσως επειδή δεν ήξερα τι είναι να σε απογοητεύουν.Με στεναχωρούσε πιο πολύ το ότι δεν έβγαινα την βόλτα!
      Τώρα έχω καταλάβει πως δεν θα πετύχω τους στόχους μου αν δεν παλέψω!
      Καλό μήνα αγαπημένη μου!:)

      Διαγραφή
  7. το 13 μπορει να μπηκε, αλλα ειναι ακομη εδω, οποτε εχεις πολυυυ χρονο για να κρατησεις την υποσχεση σου!αρκει να το θες πολυ.
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα έχω να πω ταυτίζομαι απόλυτα! σε νιώθω γιατί κι εγώ σε παρόμοιες καταστάσεις βρίσκομαι.. ΥΠΟΜΟΝΗ λοιπόν.. ποτέ δεν ξέρεις τι θα ακολουθήσει (ας ελπίσουμε κάτι καλύτερο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή