Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Film Week!

Καλησπέρα, και Καλό Μήνα να έχουμε!

(Όπως πάντα με μια μικρή καθυστέρηση:Ρ:Ρ)
Μπήκε ο πρώτος μήνας της άνοιξης και νομίζω πως τα πράγματα έχουν αρχίσει να καλυτερεύουν κιόλας!H κατάσταση μου ήταν πραγματικά απελπιστική!Αλλά τώρα νομίζω είμαι καλύτερα.Προχωράω μπροστά και όπου με βγάλει.

Αποφάσισα φέτος να προσθέσω άλλη μία συνήθεια για να σπάει την καθημερινή ρουτίνα.Δημιούργησα την ''Εβδομάδα Ταινιών'' ή ''Film Week'' όπως σε προοικονομεί ο τίτλος της ανάρτησης μου!Κατά το διάστημα μίας εβδομάδας θα βλέπω κάθε μέρα και από μία διαφορετική ταινία.Από αυτές που έχω δει μέχρι στιγμής αυτή την εβδομάδα η καλύτερη ήταν το ''A walk to remember''!Δεν είμαι μεγάλος φαν των αισθηματικών ταινιών αλλά είχα δει ένα απόσπασμα και είπα να την κατεβάσω.Τελικά αποδείχτηκε σωστή η κρίση μου.Ήταν από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει γενικότερα!Την προτείνω σε όλους.Να φανταστείτε αν μπορούσα θα είχα κλάψει κιόλας αλλά δεν έφτασα ακόμα σε αυτό το επίπεδο!Και ελπίζω αν μην φτάσω ποτέ.Η ταινία δείχνει στο που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος αν αγαπάει.Πολύ συγκινητική!Σήμερα δεν νομίζω πως θα δω..θα σας εξηγήσω παρακάτω!

Μπήκε η άνοιξη!Τα φυτά ανθίζουν,οι μελισσούλες τριγυρνούν από φυτό σε φυτό και οι αλλεργίες βγαίνουν από το καβούκι τους και κάνουν αισθητή την παρουσία τους.Αλλά πάλι καλά υπάρχουν τα φάρμακα και απαλύνει ο πόνος.Τέλος πάντων πιστεύω πως η άνοιξη θα φέρει μαζί της,ή μάλλον ήδη έχει αρχίσει και φέρνει,ευχάριστα γεγονότα και γενικά χαρά στην ψυχή όλως μας.Γιατί πραγματικά είχα αρχίσει να πιστεύω πως αυτή η κατάθλιψη και η διακαή επιθυμία να αυτοκτονήσω δεν θα με έβγαζε σε καλό.Με είχε κυριέψει κυριολεκτικά!Αλλά άρχισα να βλέπω τα πράγματα με πιο πολύ αισιοδοξία!Και έτσι πρέπει να πράττουν όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι μας!Ας ελπίσουμε πως όλα θα γίνου όπως τα φανταζόμαστε!


Βασικά δεν κατάλαβα πότε πέρασε ο χειμώνας και ο χρόνος ολόκληρος,εννοώντας την σχολική χρονιά!Βέβαια όχι τόσο γρήγορα όσο η περσινή αλλά εντάξει.Μακάρι να είναι μόνο για καλό που περνά έτσι ο καιρός.Μας βοηθά να προχωρήσουμε μπροστά.Να ανοιχτούμε ξανά!Να βγούμε μια βόλτα στη φύση.Να πάμε ίσως μια εκδρομή.Να έρθουμε πιο κοντά σε αυτούς που μας κάνουν να νιώθουμε καλά και ευχάριστα!Γιατί τα πάντα μπορούν να γίνουν άμα έχουμε  θέληση....και εγώ μόλις συνειδητοποίησα ότι αφού μπορώ αν τα πω όλα αυτά γιατί δεν τα εφαρμόζω κιόλας!Όλο φάσκω και αντιφάσκω.Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα κάνει το θαύμα του ο Μεγαλοδύναμος και θα με κάνει και μάνα καλά να έρθω στα λογικά μου!

Τσικνοπέμπτη σήμερα!Τι θα τσικνήσεται;;;Μην μου πείτε όχι δεν θα το αντέξω.Έστω ένα σουβλάκι κάτι λίγο!
Εμείς από ότι κατάλαβα ή θα μαγειρέψουμε καάτι σπίτι οικογενειακώς ή θα βγούμε έξω.Καλύτερανα βγούμε!Να δω λίγο κόσμο αν και δεν έχω παράπονο βγαίνω τα Σ/Κ αλλά αυτό το καιρό όταν έβγαινα δεν πέρναγα και τόσο καλά!Πιστεύω τώρα τα πράγματα να αλλάξουν.Και τώρα θα σας εξηγήσω γιατί δεν θα δω ταινιούλα σήμερα!Άμα βγούμε θα αργήσουμε λογικά να γυρίσουμε άρα δεν θα προλάβω να δω γιατί θα πρέπει να κοιμηθώ για να ξυπνήσω νωρίς αύριο να πάω σχολείο και κλπ και κλπ και κλπ....!!


Αυτά..λοιπόν φίλοι θα τα ξαναπούμε σύντομα!Καλά να περνάτε!:))



6 σχόλια:

  1. Τελικά πού τσικνίσατε;;
    Και γιααα πέρνα από τα λημέρια μου, σε περιμένει μία προσκλησούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχα τελικά στο σπίτι οικογενειακώς!Καλά ήταν δεν μπορώ να πω!
      Αχάαα πάω αμέσως!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αχ γιατί μου είσαι απαισιόδοξος...

    Η ζωή είμαι ομορφη μικρέ μου εαν την βλέπουμε εμείς όμορφη..

    Χαμογέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχούυ τι ωραίο που ήταν αυτό!Αχχ σε ευχαριστώ πολύ για την εμψύχωση!Πραγματικά σε ευχαριστώ!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. κόψε τις βόλτες..στους κήπους της μελαγχολίας!
    :P:P
    μας έχεις λείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα δεν μπόρω ασυναίσθητα πάντα εκεί πηγαίνω!

      και μένα αλλά..!

      Διαγραφή