Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Προσκλήσειςςςς...

Λοιπόν!Κατ' αρχάς καλημέρα και καλά να περάσετε το τριήμερο σας!

Η αγαπητή Sparkling Blue με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι στο οποίο πρέπει να απαντήσω στις εξής ερωτήσεις:

1. Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως:
H αλήθεια είναι ότι δεν επισκέπτομαι κάποια συγκεκριμένα μπλογκ ημερησίως για παράδειγμα!Επισκέπτομαι αυτά στα οποία έχω εγγραφή!Αυτά μη φανταστείτε ότι είναι πολλά!Όποτε μπαίνω και βλέπω κάτι καινούργιο κάνω σίγουρα αισθητή την παρουσία μου!Το follow βέβαια δεν το πατάω πολύ εύκολα!Κυρίως σε μπλογκ που μου α΄ρεσουν αυτά που γράφουν και είναι αφενός πολύ διαφορετικά από το δικό μου!Γιατί προφανώς θέλω να βλέπω πράγματα έξω από το δικό μου κόσμο!Και μερικές φορές να παρηγορούμαι ή να με βάζω σε σκέψεις!

2. Γιατί δημιούργησα το blog μου;
Πάντα ήθελα να έχω το δικό μου προσωπικό κόσμο όπου θα μπορούν να με βοηθάνε και να βοηθάω με το δικό μου τρόπο!Ήθελα βασικά να ακουστώ και γω κατά κάποιο τρόπο.Να νιώσω ότι ναι υπάρχω!Αντίθετα με το κλασσικό τυπάκι των ημερολογίων ,που ναι μεν είναι καλό αλλά το θεωρώ πολύ θεατρικό και δεν μου πολυκάθεται καλά, επέλεξα να φτιάξω ένα μπλογκ μέσα από την  παρότρυνση της Ροκμαντικ που μου έδωσε αρκετές ιδέες και γενικότερα με βοήθησε στο να το φτιάξω!


3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα:
Τα αγαπημένα μου θέματα νομίζω είναι κυρίως αυτά που αφορούν την καθημερινή ζωή,τα πάθη και οι ιστορίες!Μου αρέσουν βέβααι και όσο έχουν να κάνουν με τέχνη όπως μουσική.ζωγραφική,ποίηση,ίσως και διακόσμηση.

 4. Μία λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog:
Εντάξει δεν χρησιμοποιώ μόνο μία λέξη συχνά!Αλλά αυτό που νομίζω ότι την χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το ''βέβαια'' ή το ''βασικά''!Δείχνει ότι συνεχώς φάσκω και αντιφάσκω!

Λοιπόν..αυτά!Κανονικά πρέπει να προσκαλέσω κάποιους αλλά θα προτιμήσω κάτι άλλο!Προσκαλώ οποιοδήποτε θέλει να κάνει μια ανάρτηση για να μάθουμε τις δικές του απαντήσεις!

Γεια σαςςς! 

4 σχόλια:

  1. Εύγε τέκνον για την ανταπόκριση στο κάλεσμα. Άντε, καλές Απόκριες και α-φρόνιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάλι κάτι μάθαμε για εσένα!!!
    το παιδί αντίφαση λοιπόν!:P:P
    όλοι φάσκουμε..καλώς-κακώς!
    επιτέλους που κάποιος αφήνει πρωτοβουλία για ανταπόκριση στο μπλογκοπαίχνιδο!:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μάλλον..είναι και αυτό ένα χαρακτηριστηκό μου!:Ρ:Ρ

      Χαχαχαχαχαχαχα θα χαρώ να δω τι θα γράψεις!:))

      Φιλιά!

      Διαγραφή