Κυριακή, 16 Ιουνίου 2013

Sunday Bliss:)

Οοο αγαπητέ μπλογκοκοσμε γεια σου!!Τι μου κάνετε;;

Mε το που μπήκα στο μπλογκερ έπαθα 3 εγκεφαλικά!Πόσα ποστ  να διαβάσω ο δύσμοιρος,δυο μήνες που χω να μπω?!Πωπω θέλει ένα ξεσκόνισμα το μπλοκ μου..και ίσως και μια ανακίνηση.Λοιπόν επειδή έχουν συνέβη πολλά όλα αυτόν το καιρό,δεν θα σας τα διηγηθώ όλα.Ναι ναι είμαι και πολύ σνομπ αλλά βαριέμαι να τα γράψω,θα βαριέστε και σεις να τα διαβάσετε,είναι και πολλά και που να τα θυμάμαι!Γι' αυτό θα σας πω μόνο αυτά που με απασχολούν αυτές τις μέρες.

Οι εξετάσεις τελείωσαν αν και δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τον εαυτό μου.Δεν μπορούσα γενικότερα να συγκεντρωθώ να διαβάσω..αλλά ο καιρός φταίει.Έξω έχει χαρά θεού και εγώ μέσα να διαβάσω Αρχαία για παράδειγμα?!Όμως μεγάλο μερίδιο της ευθύνης έχει και η γειτόνισσα.Από τις 10 το πρωί έβγαινε στο μπαλκόνι με το μωρό και έπαιζαν και να φωνάζει αυτή:''Μπράβο πριγκίπισσα μου'',''Μπράβο κούκλα μου'' και τα λοιπά και τα λοιπά!Αφού τελείωσαν απλά δεν με ενδιαφέρει τι θα έχω πάρει.Έμαθα μερικούς βαθμούς μου και ήταν πολύ καλοί αλλά είναι πόσα μαθήματα.Και ήθελα να πάω με ένα καλ΄πο βαθμό στο λύκειο αλλά τι να κάνουμε τώρα ότι έγινε έγινε.Όμως πάσχω από χαμηλή αυτοεκτίμηση άρα μπορεί να τα έχω παέι και καλά.

Αύριο είναι και η μεγάλη μέρα για μένα!Ναι έχω παράσταση δυστυχώς ή ευτυχώς.Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.Γιατί από τη μία έχω ρίξει τόση δουλεία όλο το χρόνο αλλά από την άλλη το άγχος με σκοτώνει.Νομίζω ότι θα βγω στη σκηνή και θα ξεχάσω το λόγια μου ή κάποιος θα μπερδευτεί και θα μπερδευτώ και γω μαζί του.Και μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει τρέμουλο.Και αγχόθηκα κιόλας.Σήμερα είναι τελευταία πρόβα και πρέπει να τα πάω τέλεια,δεν έχω άλλη ευκαιρία.Αν και για να πω την αλήθεια δεν ξέρω καν αν θα κάνουμε πρόβα κανονική.Θα δείξει...και γαμώτο ήθελα να βγω σήμερα αλλά τι να γίνει!Αν και τις τελευταίες μέρες είμαι λίγο καπω.Μια κοπέλα από τη ομάδα μας φεύγει φέτος γιατί έδωσε πανελλήνιες και θα δώσει για το Εθνικό θέατρο άρα δεν μπορεί αν παρει μέρος την επόμενη χρονιά.Έδω καλά καλά δεν ξέρω αν θα παω εγώ...θα τα καταφέρει αυτη?!Και εντάξει με πήρε και μένα λίγο από κάτω γιατί 2 χρόνια που είμαστε στην ίδια όμαδα δεθήκαμε πολύ και ενταξει όσο να πεις είναι κάπως...αν και στην αρχη όταν την γνώρισα την θεωρούσα λίγο σνοπμαρία και έτσι αλλα τελικά αποδείχτηκε φοβερός άνθρωπος.Και τις τελευταίες μέρες έχω σπαστεί λίγο και με αυτή που μας κάνει γαιτί δεν ασχολείται καθόλου μαζί μου.Ναι ξέρω ακούγεται εντελώς εγωιστικό.Μπορεί να το λέω αυτό επειδή όλο το χρόνο ασχολούνταν μαζί μου και τώρα όχι.Εεε εντάξει απο την άλλη αύριο έχυμε παράσταση και αυτλη έτρεχε να κανονίσει τα πάντα..από σκηνικά μέχρι κοστούμια,προσκλήσεις και ποιος ξέρει τι άλλο.Από αυτλη την μεριά την καταλαβαίνω και καθησυχάζω τον εαυτό μου.Κάποια στιγμή μέσα στην συγχηση μιυ σκέφτηκα ότι το έκανε απλά για να κάνω καλά το ρόλο μου.Αν και ξέρω στα σίγουρα πως ποτέ δεν θα το έκανε αυτό.Ή έτσι νομίζω τουλάχιστον!

Χθες που λέτε τσακώθηκα με την κολλητή μου γιατί της είπα κα΄τι από καθαρό ενδιαφέρον και σπάστικε και μου το κλεισε στα μούτρα,μετά την έπαιρνα και δεν το σήκωνε και όταν κάποια στιγμή το σήκωσε της είπα ότι και γω σπάστικα που μου το έκλεισε στα μούτρα και μου το ξαναέκλεισε πάλι!Εεεε άμα πια δεν μπορώ!Αν και εντάξει ξέρω μέχρι το βράδυ θα τα έχουμε ξαναβρεί αλλά και γω σπάστικα!Τέλος πάντων..

Κατά τ'άλλα όμως όλα μια χαρά :Ρ:Ρ χαχαχαχα


Λοιπόν εύχομαι σε όλες καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές σε όλους!!

Tι πιο καλό από το να είσαι με του φίλους σου!

8 σχόλια:

  1. Δεν έχω χειρότερο απ' το να μου κλείνουν το τηλέφωνο. Γι' αυτό,ούτε το κάνω,ούτε μου το κάνουν (αλίμονό τους!). Σε καταλαβαίνω...

    Μην εστιάζεις στο τι κάνει η καθηγήτρια ή ο οποιοσδήποτε! Εστίασε στο τι κάνεις εσύ ο ίδιος,μόνο έτσι θα πετύχεις τους στόχους σου και θα γίνεις καλύτερος.

    Καλή επιτυχία και μην αγχώνεσαι. :) Αν είσαι καλά προετοιμασμένος,δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Πίστεψε στον εαυτό σου κι όλα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμαα και γω δεν μπορώ!Πόσα να αντέξω!Ξέρεις είμαι πολύ υπομονετικός και πολλές φορές βάζω τους άλλους πάνω από μένα.Αλλά όταν μου κάνουν βλακεία εεε δεν μπορώ μου τι δίνει!

      Εεε από τότε μέχρι τώρα τα πράγματα άλλαξαν και όλα είναι καλύτερα.

      Αχχ σε ευχαριστώ πού αν και λίγο καθυστερημένα!

      Διαγραφή
  2. πριν λίγες μέρες έδωσα και εγώ παράσταση,τα ίδια συναισθήματα είχα,πως θα ξεχάσω λόγια κλπ.
    πίστεψε με θα τα πας φανταστικά.είναι αξέχαστη η εμπειρία που θα ζήσεις,γι΄αυτό ζήσε την στο έπακρο.
    καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχχ με καταλαβαίνεις..αλλά πάλι καλά όλα ήγαν καλά!
      Ευχζαριστώ πολύ να σαι καλα!

      Διαγραφή
  3. Να φανταστώ ότι σκίσατε; :)
    Όταν μου κλείσει κάποιος το τηλέφωνο, απλά υπέγραψε τη μερική διαγραφή του από τη λίστα με τους ανθρώπους που σέβομαι κι εκτιμώ... Απαράδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η παράσδταση ήταν πολύ πετυχημένη!
      Εντελώς απαράδεκτο..αλλά τι να κάνουμε υπάρχουν και τέτοιοι!!

      Διαγραφή
  4. hello dreamer!
    ευχομαι να τα πηγες καλα στην παρασταση σου,
    και το καλοκαιρι σου μεχρι τωρα να ηταν υπεροχο.
    σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήλι..σε ευχαρίστω πολύ να σαι καλά...ελπίζω και σένα το καλοκαίρι σου να είναι υπέροχο!!Φιλιάά!

      Διαγραφή