Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

What a night!

Oooo φίλοι μου καλοί πως είστε;;

Το ξέρω χάθηκα ελάχιστα αλλά όσο περίεργο μπορεί να φανεί σε κάποιο οι υποχρεώσεις είναι πολλές χωρίς καμία υπερβολή.Φροντιστήρια,σχολείο,εξωσχολικές δραστηριότητες και πάει λέγοντας.Αλλά φέτος είμαι διατεθειμένος να δώσει τα πάντα για να πετύχω κάποια πράγματα!

Η αλήθεια είναι ότι κατά τον Σεπτέμβρη είχαν τρομοκρατηθεί λιγάκι με την ιδέα του λυκείου,ενός καινούργιου και εντελώς ξένου περιβάλλοντος για μένα(και φυσικά για οποιοδήποτε παιδί που πήγαινε φέτος α λυκείου).Όμως τελικά κατάλαβα πως δεν είναι τόσο τραγικό.Σίγουρα είναι πιο διαφορετικό από το γυμνάσιο το όποιο μου λείπει.Ακόμα και γω ο ίδιος εκπλήσσομαι.Δεν περίμενα ποτέ να το πω αυτό αλλά ναι μου λείπει το γυμνάσιο.Και τώρα έχω εκτίμησει κάποια πράγματα και πιο συγκεκριμένα κάποιους καθηγητές.Το λύκειο ήταν κάτι που με φόβιζε γενικότερα ακόμα και όταν ήξερα ότι είχα πολύ καιρό μπροστά μου μέχρι να πάω.Και τώρα που το λέμε ούτε που κατάλαβα πότε πέρασε ο καιρός.Τέλος πάντων εξελίχθηκε πολύ πιο διαφορετικά.Όλα πιο καλά!Μπήκα πλέον σε ένα άλλο τούνελ που είμαι αισιόδοξος ότι θα βρεθώ στο τέλος με ένα χαμόγελο.Αλλά εντάξει έχω και τις επιφυλάξεις μου γιατί δεν πάνε όλα όπως τα υπολογίζουμε!

Επιτέλους μετά από πολύ καιρό νιώθω καλά.Η ζωή μου είναι σε ε΄να άλλο επίπεδο πολύ όμορφο.Σχεδόν και τρομακτικό θα έλεγα!Όμως το χαίρομαι και όσο κρατήσει.Είμαι ικανοποιημένος!Και θέλω τόσο πολύ τα πράγματα να συνεχίσουν έτσι.Μακάρι..

Σήμερα πέρασα ένα από το πιο όμορφα Σάββατα της μέχρι τώρα ζωής μου!Ίσως κάποιοι να ξέρετε πως έχω ένα πάθος με τις τέχνες και ιδιαιτέρως με το θέατρο.Πήγα λοιπόν σήμερα και παρακολούθησα μια καταπληκτική παράσταση, το ''Η γειτονιά των αγγέλων'' που μιλάει για την ζωή των προσφύγων από την Μ.Ασία.Τα λόγια είναι περιττά.Απλά υπέροχο.Ουσιαστικά ήταν η πρώτη μου κανονική παράσταση.Και μπορώ να πω ότι θα μου μείνει αξέχαστη.Το κυριότερο ήταν ότι ήμουν με ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε.Είμαι ευγνώμων που ο Θεός μου τους έφερε στη ζωή μου!

Πάνω κάτω αυτά είναι τα πιο σημαντικά.Δεν θέλω να σας βαρύνω πως επουσιώδεις λεπτομέρειες!

Φιλιά πολλά xoxo!

2 σχόλια: