Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Bad choices...

Βγήκα στο συμπέρασμα ότι ζω μια ζωή γεμάτη από λάθος επιλογές.Το σκεφτόμουν την Κυριακή γιατί είχα κάνει μια λάναθασμένη επιλογή.Και το ένα έφερε το άλλο και έτσι κατέληξα εδώ.

Δεν το είχα συνηδειτοποιήσει είναι η αλήθεια αν και καθώς το σκεφτόμουν ήμουν πολύ εξικειομένος με την ιδέα.Η δύναμη της συνήθειας θα το χαρακτήριζα.Θα μου πείτε βέβαι ότι δεν έχω βγει ακόμα από το αβγό πως έχω κάνει ΤΟΣΕΣ λάθος επιλογές.

Δεν λέω ότι θα μπορούσα να είμαι ένας μεγαλοδικηγόρος με πολύ κύρος και επέλεξα να γίνω ένας απλός πωλητής.Και προς θεού μη με παρεξηγήσετε δεν το λέω ρατσιστικά.Η δουλεία δεν είναι ντροπή και κάποιος μπορεί να είναι πολύ ικανοποιημένος με την δουλειά του πωλητή!Απλά όπως και να το κάνεις είναι κάποια πράγματα που κάνουν τη διαφορά!

Και επιστρέφω στο θέμα μου λέγοντας πως οι πράξεις μου αυτές μπορεί αν ήταν από λίγο εώς πολύ ασήμαντες μα δεν παύουν να είναι λάθος.Μπορεί σε κάποιους να φανεί γελοίο και ίσως μεγάλη βλακεία αλλά σε μένα όχι.Γιατί κατά κάποιο τρόπο οι επιλογές σου ,και δε οι λανθασμένες,σε στιγματίζουν.Καλά δεν είπα ότι με στιγμάτισαν αλλά εντάξει δεν τις περνάω και στο ντούκου.

Όλοι κάνουν λάθοι και καμιά φορά και πολύ σημαντικά απλά πρέπει να είσαι σε θέση να συγχωρίσεις τον εαυτό σου και να δεκτείς τα πράγματα έτσι όπως είναι γιατί δεν έχεις τη δυνατότητα να τα αλλάξεις!

Aλλά για να ελαφρύνω λίγο τα πράγματα,θα κοιτάξω και την θετική πλευρά του θέματος.Οι λάθος επιλογές,κάνουν υπέροχες ιστορίες!

5 σχόλια:

  1. Mερικές φορές οι λάθος επιλογές μας κάνουν σοφότερους και δυνατότερους.
    Μέσα απ'τα λάθη μαθαίνουμε.

    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αρκεί να παμαίνουμε πραγμαρικά!

      Επίσης!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει που, παρόλο που είσαι μικρός ακόμα, είσαι συνειδητοποιημένος και αναγνωρίζεις τα λάθη σου -και μάλιστα τα μικρά. Και ναι, μερικά κάνουν υπέροχες ιστορίες... έχε στο νου σου όμως ότι κάποια άλλα οδηγούν σε μη υπέροχες, επομένως το νου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψα δύο φορές αυτό με το νου, τώρα το είδα. Καλό όμως είναι να έχεις διπλά το νου σου, ε; χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Xαχαχαχα δεν πειράζει καλέ.Καλά να είμαστε!
      Χαχαχα να σαι καλά βρε παιδί μου.Μην νομίζεις,και μένα κάτι φλασιές μου'ρχονται έτσι το άσχετο!
      Ναι έχει δίκιο σε αυτό!

      Φιλιααα πολλά!

      Διαγραφή