Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Επιστροφή...

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα..και έχω την εντύπωση πως κάθε φορά ξεκινάω έτσι να γράφω.

Τέλος πάντων όσο και να φαίνεται περίεργο,ο χρόνο ξεκούρασης και ηρεμίας είναι ελάχιστος άρα τον δίνω όλο στα αγαπημένα μου πρόσωπα.Γι' αυτό δεν πολύμπαίνω πλέον.Μου έχει περάσει από το μυαλό ότι ίσως δεν είμαι εγώ για μπλογκς και τέτοια αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν αυτό ισχύει.

Παρ' όλα αυτά όμως πιστεύω πως όταν θα πλησιάζει το καλοκαίρι ολοένα και περισσότερο και τα σχολεία θα τελειώσουν θα μπαίνω πιο συχνά.

Αποφάσισα να μην επικεντρώνομαι τόσο στην δική μου ζωή,όσο και αν θέλω να αποκαλώ τούτον εδώ τον χώρο το διαδικτυακό μου ''ημερολόγια''.Σκέφτηκα να μιλάω και κυρίως για διάφορα συμπεράσματα που βγάζω από την καθημερινή ρουτίνα και έτσι.Επίσης θα μιλάω για διάφορα θέματα από πολιτισμό εώς και μαγειρική.Ναι,είπα να δώσω μα άλλη νότα σε αυτόν το χώρο.

Αυτά προς το παρόν!Ευελπιστώ να τα πούμε ξανά σύντομα! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου