Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

Somebody that I used to know...

Και πλέων είσαι ξεχασμένη..μια παλιά ανάμνηση που δεν θέλω να θυμάμαι αλλά δεν έχω ξεχάσει.!Θα ήταν δώρο Θεού αν σε ξέχναγα αλλά παν τα υπάρχει κάτι που σε θυμίζει..το άρωμα σου στο φούτερ μου..το άγγιγμα του φιλιου σου στο μάγουλο μου..μάλλον αυτά σε θυμίζουν και πάντα κυκλοφορεις σαν να λες ΄΄Ι know I'm impossible to forget but I'm hard tou remember'' και στην τελική αυτό είναι λίγο εγωιστικό..γιαυτό κι εγώ δεν σου δίνω σημασία πλέων και να πας στο καλό σου , έχω και πιο σημαντικά  πράγματα να κάνω..!!Μα τι λέω..αν δεν ήσουν αυτή που είσαι δεν θα ήμουν κολλημένος μαζί σου!! Άλλα σε αυτή τη στιγμή της Ζώης μου θα επικεντρωθώ σε πιο σημαντικά θέματα...και τώρα ανοίγει το κεφάλαιο ''Αγχος''!! Άγχος,άγχος,άγχος..είναι στο DNA μου πλέων..δεν μπορώ να κάνω κάτι είμαι αγχώδης και έρχονται τα δύσκολα ...να δω τι θα κάνω!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου