Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Alone...

Ίσως τώρα καταλαβαίνω πως είναι να είσαι εντελώς μόνος χωρίς κανένα να σε στηρίζει.να είναι πάντα εκεί για σένα..'Ηθελα να 'ξερα πως είναι να έχεις πολλούς ανθρώπους γύρω σου που σε αγαπάνε και είναι δίπλα σου σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής σου!Πρέπει να είναι τόσο ωραίο. Περπατάω στον δρόμο και βλέπω τριγύρω μου το κόσμο να χαίρεται έχοντας δίπλα του  αυτούς που αγαπούν. Έτσι προσπαθώ μάταια να νιώσω τι χαρά τους.Μα κάπου εκεί έξω ευελπιστώ πως υπάρχει και για μένα κάποιος που θα με αγκαλιάσει και θα μου πει πως είναι εδώ για μένα!Μόνο εκείνη τη στιγμή θα νιώσω πως υπάρχω πραγματικά .Αλλά  έχω πληγωθεί τόσο πολύ πλέον που δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ  κάποιον ξανά.Γιατί φοβάμαι πως θα ξαναπληγωθώ. Έχω μάθει να ζω μια ζωή μισή.Δεν μπορώ να κάνω ένα βήμα παρακάτω γιατί ξέρω πως το μόνο που με περιμένει είναι η εκδίκηση.Δεν θέλω να είμαι ένα φάντασμα στη ζωή των άλλων.Αν είναι να πληγωθώ ξανά καλύτερα και μόνος μου!Θα επιβιώσω κι έτσι...Ίσως καταφέρω και σταθώ στα πόδια μου χωρίς βοήθεια και να ανταπεξέλθω καλύτερα στις δυσκολίες που μπαίνουν στον δρόμο μου!

4 σχόλια:

  1. Μερικές φορές είναι καλύτερο να είσαι μόνος σου, παρά με τους λάθος ανθρώπους γύρω σου!

    Καλό υπόλοιπο!
    no-one

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω πως έχεις απόλυτο δίκιο..ναι αλλά πως ξέρεις ποιοι είναι οι λάθος άνθρωποι για σένα;;;;

    Καλό υπόλοιπο και σε σένα γλυκιά Νέμεσις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το καταλάβεις από την εναλλαγή των συναισθημάτων και της συμπεριφοράς απέναντί σου! Θα το καταλάβεις από το ποια συμφέροντα έχουν για να σου μιλούν γλυκά ή αν δεν έχουν κανένα συμφέρον από σένα!

    Θα το καταλάβεις γιατί η ίδια η ζωή θα σε διδάξει μέσα από τις αποτυχίες, τα προβλήματα, τις στενοχώριες και τις πίκρες! Μπορεί να μην βγεις τελείως αλώβητος από το καμίνι της καθημερινότητας, αλλά τουλάχιστον θα έχεις μάθει να ξεχωρίζεις, το καλό από το κακό, το σωστό από το λάθος!

    Έχεις νου, και ξέρεις!

    Καλό υπόλοιπο!
    no-one

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω πως τα λες υπέροχα και με μια απλή σκέψη που έκανα εντώπισα μερικούς λάθος ανθρώπους στη ζωή μου!!!Σε ευχαριστώ πολύ.Ίσως τώρα με τις συμβουλές σου να ξέχωρίζω από εγώ και πέρα τους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μου!!!

    Καλό υπόλοιπο και σε'σένα!!Και πάλι ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή