Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

13 days till Christmas...

Και ναι σε 13 μέρες έχουμε Χριστούγεννα.Επιτέλους..πως και πως τα περίμενα!!Είπα τώρα που έρχονται τα Χριστούγεννα  να βγάλω την μελαγχολική,παραπονιάρικη και γκρινιάρικη μάσκα  και στη θέση της να βάλω μια άλλη χαρούμενη αν και δεν την έχω συνηθίσει αλλά που θα πάει οι διακοπές πλησιάζουν.

Επίσης ήθελα να πω πως αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφω ή τα βρίσκεται βαρετά ή οτιδήποτε άλλο απλά μην τα διαβάζεται.Κανένας δεν σας ανάγκασε ή σας πίεσε.Αν θέλετε τα διαβάζετε!!Και στην τελική δεν τα γράφω έτσι για να περνάει η ώρα,αλλά επειδή θέλω και γω να πω κάπου τα προβλήματα μου  αλλά και για να μοιραστώ με τους άλλου τη χαρά μου όποτε είναι!!Και θα μου πείτε φίλους δεν έχεις να τα πεις..έχω αλλά είναι πράγματα που δεν τα λες τόσο εύκολα στους φίλους σου ιδιαίτερα αν τους αφορούν.Αυτό ήθελα να πω για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.Και μη με πείτε γκρινιάρη γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει!:)

Μέχρι στιγμής η εβδομάδα μου έχει κυλίσει ομαλά χωρίς απρόοπτα.Αλλά έχουμε ακόμα μέρες μέχρι να τελειώσει.Προς το παρόν χαίρομαι που όλα πάνε καλά!:)

Αυτά...

                                             
I don't want a lot for Christmas 
There's just one thing I need 
I don't care about the presents 
Underneath the Christmas tree 
I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
All I want for Christmas is... 
You 

I don't want a lot for Christmas 
There's just one thing I need 
I don't care about the presents 
Underneath the Christmas tree 
I don't need to hang my stocking 
There upon the fireplace 
Santa Claus won't make me happy 
With a toy on Christmas day 
I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
All I want for Christmas is you 
You baby 

I won't ask for much this Christmas 
I don't even wish for snow 
I'm just gonna keep on waiting 
Underneath the mistletoe 
I won't make a list and send it 
To the North Pole for Saint Nick 
I won't even stay awake to 
Hear those magic reindeers click 
'Cause I just want you here tonight 
Holding on to me so tight 
What more can I do 
Baby all I want for Christmas is you 
Ooh baby 
All the lights are shining 
So brightly everywhere 
And the sound of children's 
Laughter fills the air 
And everyone is singing 
I hear those sleigh bells ringing 
Santa won't you bring me the one I really need 
Won't you please bring my baby to me... 

Oh I don't want a lot for Christmas 
This is all I'm asking for 
I just want to see my baby 
Standing right outside my door 
Oh I just want you for my own 
More than you could ever know 
Make my wish come true 
Baby all I want for Christmas is... 
You                     







16 σχόλια:

  1. Κατάλαβα τι εννοείς, είδα την απάντηση σου σε ένα σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση και γέλασα!
    Μα εννοείται ότι γράφουμε για να ξεσκάσουμε. Όσο μεγάλο στόμα και να έχει κάποιος, δεν μπορεί να τα πει όλα. Γράφει και ηρεμεί! Κι εννοείται πως, σε όποιον δεν αρέσει, γεια του. Ένα κλικ μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα γιατί γέλασες καλέ;;!

      Εεε γι 'αυτό το λόγο γράφω εδώ!!Πες τα χρυσόστομη!!!

      Χαχαχαχαχα ακριβώς!!

      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  2. Ναι,χέστηκες! Δε γίνεται ν' αρέσεις σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα αυτό ακριβώς..αυτοί είμαστε και σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!!!:)

      Διαγραφή
  3. Τα Χριστούγεννα δεν είναι γιορτές,στα Χριστούγεννα τίκτεται ο Θεάνθρωπος!Έχουμε αλλάξει τα φώτα σε όλα!!Τεσπα αφήνω τη γκρίνια μου!!Χεχε!

    Φίλε μου επειδή είδα τι έγινε,μη δίνεις σημασία!Θα σου λεγα αλλά όχι δημόσια,μόνο πριβέ γιατί κυκλοφορούν διάφοροι!!

    Σε χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχ και μετά λέτε σε μένα να μην γκρινιάζω γιατί είναι Χριστούγεννα!!

      Χαχαχαχαχα τι εννοείς δεν το κατάλαβα!!:Ρ:Ρ

      Τα λέμε!!:)

      Διαγραφή
    2. Ε δε σου λέω σε σχόλια για να δει κάνεις τίποτα και να χουμε άλλα!:)

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα οκ το 'πιασα!!:):)

      Διαγραφή
    4. Έτσι..πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος να μη γελάω;;:Ρ

      Διαγραφή
  4. Μη μασάς. Γράφε ότι σου κάνει κέφι!

    Κι εγώ εφέτος, σε αντίθεση με άλλες χρονιές, τα περιμένω πως και πως τα Χριστούγεννα! Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα περιμένω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε δεν μασάω αλλά μου την έσπασε!!

      Εγώ μέχρι και πρόπερσι τα περίμενα πως και πως.Πέρσι όχι και τόσο αλλά φέτος ξανά φούντωσε ο πόθος μου!!
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  5. χαίρομαι που είσαι καλά και όλα πάνε σούπερ!
    μην δίνεις σημασία σε κανέναν,γράψε ότι γουστάρεις,δικός σου είναι ο χώρος,κάνε τα όλα λίμπαααααααααααααα!!!!!!!!αχααχαχαχαχα

    όσο θυμάμαι τον εαυτό μου,πάντα περίμενα πως και πως τις γιορτές!φέτος κάπως είμαι είναι η αλήθεια...αλλά πιστεύω θα μου φύγει αυτή η παλιοδιάθεση μέχρι τις γιορτές!
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα έτσι λίμπα θα τα κάνω!!

      Δεν πειράζει θα σου έρθει η όρεξη σιγά σιγά!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. έλα γλυκό μου,μην ανησυχείς!
    όλοι χρειαζόμαστε ένα μέρος για να ξεχνιόμαστε και να ξεσπάμε!
    γι'αυτό άλλωστε υπάρχει και ο blogοκοσμος!



    υπέροχο τραγούδι-μου θυμίζει Χριστούγεννα με την αγαπημένη μου καθηγήτρια,και τρούφες,πολλές,άπειρες τρούφες και γλυκά κάθε είδους..περνάμε υπέροχα ως "ξωτικά" κάθε Χριστούγεννα! αχχ μελαγχολώωω χδ



    σε φιλάω γλυκό μου και μην στενοχωριέσαι:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς..πες τα!!!Άντε..και όποιου δεν του αρέσει το ποντίκι του και σε άλλο μπλογκ!!

      Ναι βασικά τα Χριστούγεννα πιστεύω πως είναι η εποχή των γλυκών και των δώρων!!

      Φιλιάάάά!! ;*

      Διαγραφή