Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Όχι άλλο κάρβουνο..

Ααα δει παίζει θα κόψω τις φλέβες μου.Αυτή δεν ήταν βδομάδα,διακαώς πόθος να με ξεκάνουν ήταν!Δηλαδή εκεί που έλεγα ότι τελείωσαν τα διαγωνίσματα και θα ξεκουραστώ και λίγο μου συμβαίνει το αντίθετο!!Λοιπόν θα τα πάρω από την αρχή!

Δευτέρα

Μπορεί σας παρακαλώ να ψοφίσει η καθηγήτρια που μου κάνει γλώσσα.Τρία χρόνια τώρα μου βγάζει το λάδι.Θα την σκοτώσω και μετά δεν θα έχω και τύψεις!Μα εκεί που έχω μια σειρά από βαθμούς 19 και 20 έρχεται αυτή και μου κάνει το μάγκα και μου βάζει 14!Τι..14!Που να μείνει κουλή στο χέρι που μου έβαζε το βαθμό.Που τελικά κουλάθηκε το χέρι της.Την Τρίτη και την Τετάρτη έλειπε και την βλέπουμε σήμερα με επιδέσμους και τα συναφή στο χέρι.Και όχι δεν την κατταράστηκα εγώ.Ή μπορεί και ναι!Αλλά δεν το λέμε σε κανέναν.Και μου έβαλε και 6 στην έκθεση..αχ τα θυμήθηκα και συγχύστηκα!Βασικά 6,5 μου έβαλε αλλά εντάξει.Μακάρι να ήταν μόνο αυτά τα προβλήματα μου αλλά αφού δεν έχω τίποτα  με τίποτα άλλο να ασχοληθώ και να προβληματιστώ!!

Τρίτη

Αυτή ήταν τραυματική μέρα!Ήρθε η κολλητή μου στο σχολείο μου (γιατί πάει σε άλλο σχολείο) και επειδή είχα καιρό να την δω έτρεξα να την αγκαλιάσω.Προφανώς είχε και αυτή την ίδια ιδέα και αποτέλεσμα της ιδέας αυτή..η μετωπική σύγκρουση που με έβγαλε νοκ αουτ αφού κατέληξα με ελαφρά διάσειση στο κεφάλι.Ξέρω θα έχετε λιώσει στο γέλιο αλλά για 2 μέρες περπατούσα και ένιωθα τον εγκέφαλο μου να παραπονιέται!Αμάν και αυτή δεν μπορούσε να επιβραδύνει λίγο(Αναστασία ξέρω ότι θα το διαβάσεις..όταν το δεις μπορείς να με πάρεις τηλέφωνο να με σκυλοβρίσεις!!Love you too!).Αλλά εντάξει τώρα είμαι καλύτερα.Πωπω δεν μπορείτε να φανταστείτε όταν συγκρουστήκαμε ένιωσα τον εγκέφαλο μου να τραντάζεται!Φρικτός ο πόνος και σας εύχομαι να μην το πάθετε ποτέ!

Πέμπτη( η Τετάρτη δεν είχε τίποτα το ενδιαφέρων!)

Πήραμε το διαγώνισμα της Βιολογίας.Τον καθηγητή αυτόν τον μισώ απλά!Δεν υπάρχει.Μου έκανε και πέρσι φυσική.Και όπως και φέτος είχα σε όλα 19 και 20 και το 14 του στη φυσική.Και φυσικά και φέτος στη βιολογία έτσι θα πάει.Πέρσι του έγραψα στο 1ο τρίμηνο 11 και μου έβαλε 14.Στο δεύτερο 7 και  μου έβαλε πάλι 14 και στις εξετάσεις επειδή είχα πεισμώσει το έγραψα 19!!Φέτος προβλέπεται κάπως έτσι πάλι.Μου έβαλε λοιπόν στη βιολογία στο διαγώνισμα 14.Τα νεύρα μου είχαν γίνει κρόσσια.Ήμουν έτοιμος να τον πλακώσω στο ξύλο.Αλλά κρατήθηκα.Και μόλις του είπα ότι σε μια άσκηση μου έκοψε παραπάνω από ότι έπρεπε άρχισε τις παρλαπίπες.Και μετά μου αρχίζει το κράξιμο:''Δεν άκουγες αυτά που έλεγα τόση ώρα,και μην παίρνεις επιθετικό βλέμμα σε μένα..΄΄ και κάτι τέτοια.Στο τέλος κατέληξα να βάλω τα κλάματα δεν κρατήθηκα.ήθελα να ξεσπάσω κάπως.Και πέρσι το ίδιο.Σε κάθε διαγώνισμα της φυσικής μετά έκλαιγε όλη τάξη.Φέτος συνέχισα εγώ την παράδοση γιατί έκλαψα μόνο εγώ.Και μην αρχίσατε τα του τύπου οι άντρες δεν κλαίνε.Γιατί αν θέλετε να ξέρετε κατά την εποχή του Μεσαίωνα ο άντρες έκλαιγαν και λιποθυμούσαν δημόσια χωρίς φόβο και ντροπή!Άντε..Και όλη την επόμενη μέρα ήμουν μέσα στα νεύρα!!!!

Αλλά τι σας πρήζω με τα δικά μου.Έπρεπε κάπου να τα πω αλλιώς δεν θα σας έσπαγα τα νεύρα.Αλλά ας με πάρει και μένα κάποιος στην πλάτυ του!

Το Σ/Κ λέω να πάω στο πάρτι του σχολείο μου και την Κυριακή μια βόλτα εδώ κοντά..στο Κολωνάκι.Έτσι να περάσει η Κυριακή μου.Το παρ 'άλλο Σ/Κ λέω να φορτωθώ στα αδέρφια μου.Λέμε να πάμε Γλυφάδα στα Friday's να φάμε τίποτα,κανά σινεμά ή καμιά βόλτα εκεί γύρω.Και θα μείνω το βράδυ στον αδερφό μου.Αυτουνού θα του φορτωθώ κανονικά όμως!!Την ζωή κόλαση θα του κάνω γιατί είμαι και πολύ καλός άνθρωπος!!
 Άντε θα σταματήσω εδώ γιατί έχω και για ένα πάρτι να ετοιμαστώ!

Τα λέμε!! :)

(Κάποια στιγμή θα το κάνω αυτό το ταττουάζ!!)

15 σχόλια:

  1. Φίλε έχεις σκεφθεί ότι ίσως δεν αξίζεις μεγάλο βαθμό στη φυσική ας πούμε και καλά σου βάζει τόσο;Δεν γίνεται να μαστε παντού τέλειοι!Και εγώ ενώ τα χα όλα καλά,έβλεπες φυσική 15-16 και άλγεβρα 13 και γεωμετρία 14!Χαλάρωσε και κάνε ότι μπορείς και αν πετύχεις κάτι έχει καλώς,αλλιώς καλή καρδιά!

    Τώρα ναι οι άντρες δε κλαίνε δημόσια είναι θέμα αξιοπρέπειας!!Αν θες πήγαινε πιέστα και όταν είσαι τύφλα κλάψε,αλλά έτσι ποτέ!Ντροπή!

    Τέλος τα Fridays είναι πανάκριβα και να χρεοκοπήσουν!!Αι στο καλό πια!

    Χαιρετώ σε!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ δεν το είχα σκεφτεί έτσι..μπορεί και να έχεις δίκιο!!
      Μάλλον αυτό θα κάνω.αλλά από την άλλη δεν θέλει να κατεβούν οι βαθμοί μου!!

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα ντροπή ντροπή!!

      Δεν είναι καθόλου ακριβά..τουλάχιστον για μένα.Τα βρίσκω φυσιολογικά!

      Γειάαα!! :)

      Διαγραφή
  2. Παιδί μου, πολύ γκρινιάζεις στις αναρτήσεις σου!! Μήπως να χαλαρώσεις λιγάκι εν όψει και των εορτών;
    Συμφωνώ με τον Ρας (ώου, συγκίνησις) σε ό,τι αφορά τα μαθήματα. Ίσως να χρειάζεσαι περισσότερη μελέτη και δε φταίνε οι έρμοι οι καθηγητές. Πάντως κι εγώ στα θετικά μια ζωή πάτος ρε παιδί μου, εξ ου και η φιλολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩΩΩΩ!!ΤΡΕΧΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕΕΕ,ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΔΥΣΤΥΧΟΙΙ!Η ΔΑΝΑΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙΙΙ ΜΟΥΥΥΥ!!

      ΥΓ:Μόλις είδα ένα μέρος του ΛΟυθήρου και έχω μπει στο κλίμα!:Ρ

      Διαγραφή
    2. @Δανάη:Μα τι να κάνω όλα στραβά μου πάνε!!Μωρέ λεςς;;Αυτό θα κάνω..άμα ποια!!

      Χαχαχαχαχαχα με τα φιλολογικά είμαι ακόμα χειρότερος!!Μπαα συμφωνείς εεε;;Πραγματικά συγκίνηση!!

      Χαχαχαχαχα είσαστε άπαιχτοι!!

      :);)

      Διαγραφή
  3. Όλοι οι καθηγητές Φυσικής που γνώρισα μέχρι τώρα είχαν κουσούρι. Τι να πω. Υπομονή και όλα τα περάσουν. Κι εγώ τα ίδια πάνω-κάτω, καλή μαθήτρια αλλά είχα κάτι κομπλεξάρες καθηγητές-ήτριες που μου έβαζαν ένα 13 και μου ανέβαζαν την πίεση 22. Τέλος πάντων, πάντα έτσι γίνεται στο σχολείο. Υπομονή σου λέω και όλα θα πάνε καλά!
    Και πώς πήγε το πάρτι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει μείνει και κάτι άλλο να κάνω!!

      Ανιαρό το πάρτι δεν είχε αρκετό κόσμο όπως πέρσι!!Αλλά εντάξει καλά περάσαμε!! :):)

      Διαγραφή
  4. Δεν το λέμε εμείς,ο Μαζωνάκης το λέει: «Οι άντρες δεν κλαίνε,μονάχα πονάνεεεεε!»!

    Συμφωνώ κι εγώ με τον Ρας στο πρώτο σκέλος.

    Τα Friday's έχουν ωραίο φαΐ,να πας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τώρα σιγουρεύτηκα!Τη Τετάρτη καταστρέφεται ο κόσμος!Δεν έχω καμιά αμφιβολία πια!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Έλα,υπερβολαί! Είπες και κάτι σωστό,να μην το αναγνωρίσω;Κρίμα,ούτε ο Θεός δεν το θέλει!

      Διαγραφή
    3. Ε όχι και υπερβολαι!ΤΗ μία συμφωνή η φιλόλογος από πάνω μαζί μου,τη άλλη η δικηγορίνα,εεε δεν είναι σημάδια αυτά;;
      Προτιμώ να παντρευτώ πασπίτισσα παρά να συμφωνήσω χωρίς όρους με εσάς!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Αχχ τα λέει αλλά ποιος τον ακούει!!

      Αμάν όλοι συμφωνείτε;;;Ας διαγωνίσει και κάποιος!!

      Η συντέλεια του κόσμου έφτασε!!

      Ρας..τι είναι η πασπίτισσα;;


      :) :)

      Διαγραφή
    5. Αχ παιδί μου δεν ξέρω αν όταν θα μπεις θα υπάρχουν αυτές οι λέρες μέσα!!Πασπιτισσες καλό μου παιδί είναι αυτές που ανήκουν στη ΠΑΣΠ(παράταξη του ΠΑΣΟΚ που λερώνει τα τιμημένα έδρανα) και έχουν την φήμη,που την επιβεβαιώνουν συνεχώς,τω εκδιδόμενων χωρίς αμοιβή για τις ανάγκες της παρατάξεως!!Με εννοείς;

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ωραία άμα θες το διαβάζεις δεν σε πίεσε κανείς!!

      Διαγραφή