Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

No,not again..

Δεν ξέρω αλλά αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα για τίτλο και δεν έχει καμία λογική.Αλλά έχει τίποτα λογική για να έχει ο τίτλος μου;;!!

Για άλλη μια φορά θα σας τα πρήξω με αυτή τη χαραυγή που δεν πρόκειται να την δω μέχρι την δευτέρα παρουσία.Γιατί αυτό το Σ/Κ που έλεγα να την δω και ότι τίποτα και κανένας δεν θα με εμπόδιζε από αυτό να σου που κάτι με εμπόδισε.Την τετάρτη που μας πέρασε είχε γενέθλια η κολλητή μου και ξέχασα εντελώς αλλά υγεία.Και μου είπε να περάσω από το σπίτι της γιατί θα κάνει μια μίνι γιορτή το Σάββατο εε και δεν μπορούσα να πω έχω στον άνθρωπο που είμαστε από 5 χρονών μαζί.Και έτσι ακυρώθηκαν τα σχέδια μου για το σινεμά.Τους πρότεινα βέβαια να πάμε Κυριακή αλλά δεν το δέχτηκαν λέει γιατί δεν μπορούν.Προσπάθησα να τους πιάσω στο φιλότιμο αλλά δεν έπιασε!! Τις άλλες Κυριακές μπορούν αυτή όχι.Αλλά τέλος πάντων είμαι καλός άνθρωπος,όποτε θέλω,και είπα να μην κάνω σκηνή.Αλλά τα σχέδια μου έχουν ακυρωθεί για να δω αυτή τη ριμάδα τη χαραυγή που στο τέλος θα ανατέλλει ο ήλιος!!Γιατί το παρ' άλλο Σ/Κ κάνει πάρτυ το σχολείο μου(δεν φέρνουν κανένα καθηγητή της προκοπής το πάρτυ τους μάρανε).Θα πήγαινα αλλά κοιτάξτε τι γίνεται τώρα.Την ίδια μέρα κάνει πάρτυ και ένα άλλο σχολείο της περιοχής και έχω φίλους και εκεί και τέλος πάντων κανένα σχολείο από τα δύο δεν αποφασίζει να υποχωρήσει. Έτσι το κάθε παιδί λογικά θα πάει στο πάρτυ του σχολείου του.Άρα σημαίνει ότι και τα δύο πάρτυ θα είναι μια μεγάλη αποτυχία.Άρα μέσα και το άλλο Σ/Κ.Αχχ πρώτα θα βγει σε DVD η χαραυγή και μετά θα τη δω εγώ!

Από ότι θα είδατε στόλισα.Αχχ χαίρομαι γι' αυτό.Είναι και τα πρώτα μου Χριστούγεννα στην μπλογκόσφαιρα!Κινήθηκα σε απλά,λιτά πράγματα χωρίς περιττά έξοδα και σπατάλες.Και χάλασε και το Jukebox μου.Άντε να δω πότε θα προλάβω αν το πάει για επισκευή αν επισκευάζεται!!Αισιοδοξία στο φουλ!

Μπαίνει και ο Δεκέμβρης εντός ολίγων λεπτών...μπήκε!!!Καλό μήνα λοιπόν και νομίζω πως επιβάλλεται να πω και ένα Καλά Χριστούγεννα γιατί σε 25 μέρες θα μας χτυπήσουν την πόρτα!Λοιπόν..Καλό Μήνα να έχουμε και Καλά Χριστούγεννα!!! :) :)

Εγώ πάντως προς τιμήν των Χριστουγέννων έκανα την καλή μου πράξη για να έρθει καλά ο Δεκέμβρης και να καλωσορίσω ευχάριστα τον καινούργιο χρόνο ,αν και όποτε έρθει,γιατί αργεί κανά μήνα ακόμα αλλά υγεία.Ήταν μια  κοπελίτσα που ήρθε στην τάξη μας σήμερα να γράψει ένα διαγώνισμα που δεν είχε γράψει προφανώς και την βάλανε σε εμάς.Το κοριτσάκι δεν είχε διαβάσει,παρ'όλο που όταν την ρώτησα είπε ότι είχε διαβάσει αλλά δεν τα θυμόταν,είπαμε να την βοηθήσουμε και η καθηγήτρια μας έκανα τα στραβά μάτια.Ότι και καλά δεν είχε δει ότι η κοπελιά μας είχε δώσει το βιβλίο της και εμείς της είχαμε βρει όλες τις απαντήσει για το διαγώνισμα και τις γράφαμε και τις δίναμε στην κορίτσι.Μα είναι η καλύτερη καθηγήτρια μαθηματικών που έχω δει.Και πολύ ντελικάτι μπορώ να πω.

Αχχ...τι είναι Χριστούγεννα μακριά από την Νέα Υόρκη,που δεν έχω πάει αλλά από ότι ακούω είναι υπέροχα τα Χριστούγεννα και γενικότερα όλο το χρόνο,χωρίς αυτούς που αγαπάς και σε αγαπάνε!Βασικά θέλω και γω να βρω κάποιον άνθρωπο να αγαπήσω σαν τίποτε άλλο και να του πω καλή χρονιά την Πρωτοχρονιά!Αλλά δεν μας έρχονται όλα όπως τα θέλουμε..ιιιιιιιιι γιατί έπεσε η διάθεση μου.Δεν πρέπει..έρχονται Χριστούγεννα και πρέπει να είμαι καλά.Επιβάλλεται να είμαι!! :)

Είμαι καλά!





Δεν ήξερα ποια να βάλω από όλες και έτσι τις έβαλα όλες!! :)


Και ένα τραγουδάκι για το καλό!!





Καλό Μήνα και Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!






:)

18 σχόλια:

  1. δεν πειράζει γλυκέ μου,
    θα την δεις σίγουραααααααα!
    κάνε υπομονή!
    [αλλιώς πάνε δες την μόνος σου,
    if that's the only solution!]



    ααααχ Νέα Υόρκη,ε;
    κι εγώ θέλωω=(
    μ'ένα συγκεκριμένο άτομο..
    όμορφα που θα 'ταν!




    σε φιλώ γλυκά!
    καλό μήνα και καλή σου νύχτα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μου φαίνεται,ότι θα τη δω μόνος μου!!Αν και είναι διαφορετικά με την παρέα σου.Να πετάξει ο ένας μια βλακεία κατά τη διάρκεια της ταινίας και να ακουγόμαστε μόνο εμείς.Τ έχουμε κάνει και αυτά!!Είμαστε μια τρελή παρέα!

      Αχχ εγώ να δεις πόσο θέλω.Ας πάω στην Νέα Υόρκη και αυτόματα θα έχουν πραγματοποιηθεί αρκετά από τα όνειρα μου και βεβαίως το κυριότερο!!Άντε σου εύχομαι να πας με το ''πρόσωπο''!!Χχαχαχαχα αχχ τέλεια θα ήταν τώρα τα Χριστούγεννα!!

      Σε φιλώ,καλό μήνα!! :):) :*

      Διαγραφή
  2. Πήγαινε μόνος σου στην τελική,συμφωνώ με την Ιωάννα μας! ^.^

    Καλημέρα και καλό μήνα,χρυσό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα κάνω αλλά όπως είπα στην Ιωάννα άλλο με παρέα!Έχει αυτό το κάτι!

      Καλό μήνα και καλό βράδυ γλυκεία μου!! :*

      Διαγραφή
  3. Αντε καλέ και δες την μόνος σου εξάλλου είναι τόσο υπέροχη ταινία που δεν χρειάζεσαι συνοδό.
    Αμα πάτε Νεα Υόρκη πείτε μου ώρα και θα είμαι εκεί!! Θέλω τρελά να πάω!! Σε φιλώ! Καλό χριστουγεννιάτικο μήνα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ την είδες;;Λένε ότι είναι καλύτερη σε σχέση με το προηγούμενο!!Χαχαχαχαχα έλα σε περιμένουμε.Βασικά θα πάω με τον μπαμπά μου,άμα πάμε, και αυτό με περιορίζει γιατί με τον μπαμπά μου δεν συνενοούμαστε και θα σφαχτούμε με το που θα πατήσουμε το πόδι μας. Αλλά προκειμένου να πραγματοποιηθεί το όνειρο μου!!Ας όψεται!!
      Καλό μήνα!!Και καλά χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  4. Θα είχα πάει ήδη μόνη μου..χαχαχα
    Καλό μήναααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι,θα πήγαινα αλλά θέλω να πάω με την παρέα μου!!Καλό μήνα!! :))

      Διαγραφή
  5. Ξέρεις πόσο μ'αρέσει που διαβάζω τις εφηβικές σου έγνοιες; Εσένα δε σε διασκεδάζουν τώρα, αλλά αργότερα θα τις θυμάσαι με διαφορετικό τρόπο!
    Υ.Γ. Αναφορά σε σουβλάκια δεν είδα, εύγε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα έγνοιες..ο θεός να τις κάνει!!Καθόλου δεν με διασκεδάζουν όμως..μα καθόλου!!!Αχχ άντε να δούμε!!

      Χαχαχα ωππ το ξέχασα εντελώς..καλά στην επόμενη ανάρτηση μου θα σε κάνω να πάρεις τηλέφωνο σε όλα τα φαγάδικα της περιοχής!!Χαχαχαχαχα :) :*

      Διαγραφή
  6. Καταρχήν μεγιά ο στολισμός σου!!!
    και του χρόνου!
    πάλι καλά που θα βγει σε dvd γιατί θα σου έλεγα να στο κατέβαζα και να στο έστελνα!!!ααχαχαχαχ
    πολλά φιλιά αγορίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ σε ευχαριστώ Χριστινάκι μου,βασικά η μόνη που το πρόσεξε είσαι εσύ αλλά καλή καρδιά!!Σε ευχαριστώ πάντως!!
      Χαχαχαχα βρε δεν είναια υτό το θέμα μου το κατεβάζω και εγώ!!
      Φιλούθκια όπως λένε και στην Κύπρο!! :):)

      Διαγραφή
  7. μεγιά για τον στολισμό!
    Έχει μεγάλη καρδιά ο Μάρκος!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάρε το μαιλ..
    threewishec@gmail.com
    περιμένω νέα σου μικρή αγάπη!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ σε ευχαριστώ αγαπημένη μου!!Ουουουουου τι να σου πω τεράστια!!

      Οκ όταν βρω χρόνο θα σου στείλω!! :**

      Διαγραφή
  9. Χριστούγεννα στην Νέα Υόρκη.. θέλω κι εγώ! Κι εγώ στόλισα αυτές τις μέρες.. τίποτε σπουδαίο όμως γιατί δεν έχω μεγάλο χώρο. Υπέροχο το τραγούδι! Αγαπώ glee :) Να έχουμε έναν υπέροχο Δεκέμβρη. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή