Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

School,duh?!

Όπως καταλάβατε αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο στο σχολείο.Γιατί άραγε?!

Πρώτη λυκείου φέτος και τα βάσανα άρχισαν και για μένα!Τα σχολεία άρχισαν και πιο καλά απ' ότι φανταζόμουν.Από όλες τι απόψεις.Ήταν αρκετά οργανωμένο,μας είχαν βρει τάξεις και τα λοιπά!Μετά και από μεριά παιδιών όλα εντάξει προς το παρόν.Βασικά η μισή μου μου τάξη από το γυμνάσιο είναι και τώρα μαζί μου στο λύκειο.Άρα λίγες οι αλλαγές.Αν και πραγματικά είμαι σαν ψάρι.Ή μάλλον ήμουν.Για τρίτη μέρα σήμερα είμαι μια χαρά!Πρέπει να αρχίσω αν συντονίζω το πρόγραμμα μου βέβαια αλλά όλα στον καιρό τους.

Το αστείο είναι ότι την πρώτη μέρα ήθελα να πάρω ένα όπλο και να θερίσω κόσμο!Ναι ναι,είχα τέτοιες τάσεις γιατί σε αυτό το σχολείο είναι όλοι αυτοί που δεν συμπαθώ.Ναι ναι,γενικότερα ποτέ δεν είχα καλή σχέση με τους συμμαθητές μου!Επειδή είμαι λέει πιο ώριμος για την ηλικία μου.Ή έτσι τουλάχιστον μου είπαν.Αλλά τέλος πάντων ποιος χέστηκε(:ΡΡ)!Αααα το άλλο δεν σας το πα!Όταν ήμουν  γυμνάσιο παρακαλούσα να φύγω αλλά να μην πάω απαραίτητα στο λύκειο.Απλά να φύγω.Τώρα θέλω απεγνωσμένα να πάω πίσω στο γυμνάσιο.Πήγα να δω καθηγητές και έτσι την δεύτερη μέρα όπου ήμουν τρομοκρατημένος γιατί ήταν η ουσιαστικά πρώτη μέρα στο λύκειο και ήθελα να γυρίσω πίσω στο παλιό περσινό συνηθισμένο γυμνάσιο μου.Αν και σήμερα ήμουν πιο χαλαρός.Ελπίζω να ξεαγχώνομαι όλο και περισσότερα όσο περνάει ο καιρός!

Aυτά προς το παρόν από μένα,θα τα ξαναπούμε σύντομα ελπίζω!

                                                                   xoxo

                                                           Kάπως έτσι(!)

8 σχόλια:

  1. καλή αρχή!! και μη φοβάσαι! θα τα καταφέρεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Μακάρι όλα να πάνε καλά!

      Διαγραφή
  2. θα το λατρέψεις το λύκειο.στο εγγυώμαι!
    όλοι έτσι νιώθουμε στην αρχή!
    καλή αρχή και καλή σου πρόοδο στην καινούργια σχολική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ δεν το βλέπω αλλά οκ θα δείξει!
      Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά είναι η Α' Λυκείου. Ίσως σου φανεί λίγο δύσκολη στην αρχή,γιατί μεταβαίνεις απ' το Γυμνάσιο στο Λύκειο,αλλά εγώ προσωπικά είχα περάσει πολύυυ ωραία.

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου θεού τ'αυτί!Μακάρι να είναι καλή!

      Φιλιάαα:**

      Διαγραφή