Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Σε μάχη με την αλήθεια...

Ποτέ δεν υπήρξα και δεν πρόκειται να υπάρξω ο Mr.Famous.Και αυτό γιατί δεν το θέλησα.Ή μάλλον όπως όλοι και εγώ το θέλησα αλλά ποτέ δεν ήμουν τρελός στην ιδέα να γίνω κάποιος που όταν θα περπατάω στη γειτονιές γύρο από το σπίτι μου όλοι θα γυρνούν και θα με θαυμάζουν.Ίσως να έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα.Μα δεν κράτησε για πολύ.Ζήτημα αν κράτησε 5 ώρες.Και σιγά.Και που δεν με παρατηρεί κανένας όταν βρίσκομαι στο σχολείο τι με νοιάζει.Καλύτερα.Έχω την ησυχία μου.Βέβαια σε μια οικογένεια όπου όλοι πασχίζουν να είναι πρώτη σε όλα και τα καταφέρνουν μάλλον εγώ είμαι το απόβρασμα.Δεν μου το λένε αλλά το καταλαβαίνω.Τουλάχιστον στους τομείς που μπορώ καταφέρνω και τους κάνω υπερήφανους.Τίποτα δεν κερδίζω από αυτό.Απλά νιώθω την δική μου αυτοϊκανοποίηση.Δεν δικό μου κόσμο που όλοι με καταλαβαίνουν ξέρουν πότε κάτι είναι σημαντικό για μένα.Και αυτό σημαίνει πως όταν είναι κάτι σημαντικό για μένα είναι ασήμαντο για τους άλλους.Φυσικό είναι.Όταν ζεις σε ένα κόσμο που τα λάθη δεν είναι επιτρεπτά έχεις συνηθίσει πλέον και δεν σε ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι όταν κάτι πάει στραβά.Θα μπορούσα να είμαι ο κύριος τέλειος αλλά έχω μια αρχή : να είμαι πάντα ο εαυτός μου άσχετα με το τι θα πουν οι άλλοι.Από εκεί εξαρτιούνται οι σχέσεις.Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι σαν το τάβλι. Πόρτες, πλακωτό και φεύγα. Τα παιχνίδια εναλλάσσονται ανάλογα με τη φάση της σχέσης και τα άτομα που την απαρτίζουν. Όμως, όπως σε κάθε παιχνίδι, ένα πράγμα είναι βέβαιο: κάποιος κερδίζει, και κάποιος χάνει.Εεε η αλήθεια είναι πως πάντα έχανα.Αλλά ποτέ δεν με έπερνε από κάτω.Πάντα θα μου προσφέρονται ευκαιρίες.Αρκεί να κάνω τις σωστές εκτιμήσεις και να πετυχαίνω τους στόχους μου.


α. Στόχος
β. Εμπόδια
γ. Αποτέλεσμα

Όταν ο στόχος συναντά τα εμπόδια το αποτέλεσμα της σύγκρουσης είναι η ζωή που καταλήγουμε να ζούμε.Αυτό ακριβώς εννοώ.Όλοι έχουμε στόχους. Αλλά για να τους πετύχουμε, πρέπει να βγαίνουμε έξω και να τους κυνηγάμε. Και όλοι είμαστε κινούμενοι στόχοι κάποιων άλλων. Ή θα τους πετύχεις, ή θα σε πετύχουν. Ποτέ δεν ξέρεις ποιο θα συμβεί πρώτο. Και δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα αν δεν ξέρεις τι θέλεις. Όταν ξέρεις τι θέλεις, τίποτα δεν είναι αδύνατον. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές αυτό που θέλουμε δεν είναι αυτό που θα μας κάνει ευτυχισμένους. Ακόμα και όταν τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα απ’ ότι το περιμένουμε.Έτσι λοιπόν αυτές είναι οι αλήθειες της ζωής μου με τις οποίες παλεύω!!!

23 σχόλια:

  1. νομίζω πως αν δεν είμαστε ο εαυτός μας αυτά που κάνουμε δεν έχουν την ίδια αξία.
    γλυκέ Dreamer κάνε αυτό που νιώθεις, αυτό που πιστεύεις εσύ πως είναι καλύτερο για τον εαυτό σου! μόνο τότε δε θα μετανιώσεις τις επιλογές σου!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες εεε???Έχω συνιθήσει να μην είμαι ο εαυτός μου.Αλλά σίγουρα θα έχει αυτό κάποια επίδραση πάνω μου.Αλλά όπως λες δεν έχουν την ίδια αξία.Ξέρεις τι...αν κάνω αυτό που νιώθω φοβάμαι πως θα πληγώσω τους γύρο μου και ίσως τότε μετανιώσω τις επιλογές μου.πφφφφφ!!!!!!!
    Και ανταποδίδω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για να λες οτι σε θαυμάζουν,πρέπει να σαι και όμορφος!χαχα
    τηλέφωνο αμέσως!:P:P
    μερικές φορές..πρέπει να σαι παρτάκιας!με όρια..
    πρώτα τι θέλει ο Μάρκος..μετά η οικογένεια του..οι φίλοι!και μετά το χάος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ Χρύσα μου τι να πω,σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Κοίτα δεν είμαι και ο Pitt.Απλός καθημερίνος σαν όλους τους άλλους άντρες!!χαχαχαχαχαχαχα!!!Όπως ακριβώς τα λες με όρια.Αλλά που να ξέρω πια είναι τα όρια???Και ναι πραγματικά το έβαλα σαν αρχή.Πρώτα θα κάνω ότι θέλω εγώ.Νομίζω πως το χάος έρχεται με το που αρχίσω να κάνω ότι θέλω.Δεν χρειάζεται να ικανοποιήσω τον εαυτό μου και τους άλλους και μετά να έρθει το χάος!!!!

      Διαγραφή
  5. μην με ευχαριστείς!εγώ έστειλα κενό μήνυμα!τώρα δεν ξέρω..:P
    τα όρια..τα ορίζεις εσύ!είναι υποκειμενικά!δεν ξέρει καλύτερα κανένας τα δικά σου όρια!μόνο ο εαυτός σου..μόνο εσύ!χάος..στις ψυχές!μα που τελειώνει τελικά αυτό το χάος!?χωρίς τέλμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nαι το ότι είναι υποκειμενικά είναι γνωστό.Και άμα δεν ξέρω τα όρια μου;;;Αν έχω ξεχάσει πως είναι να έχεις όρια και να μην μπορείς να βγεις έξω από αυτά;;Η ερώτηση της ημέρας!!Που τελιώνει άραγε το χάος;;!!Μάλλον δεν έχει τέλος για μένα.Η ζωή είναι ένα ατέλιωτο ΧΑΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρέσει τρελά η μουσική που έχεις βάλει!τώρα όσο για το χάος!άστα να πάνε!!ζήσε τη κάθε στιγμή σαν να είναι η τελευταία!δυστυχώς για να είσαι καλά..πρέπει να γίνεσαι μερικές φορές παρτάκιας!τραγικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχχ τι καλή που είσαι!!Μάλλον έχουμε το ίδιο γούστο σε θέματα μουσικής!Αυτό το ζήσε τ στιγμή σαν να είναι η τελευαία κάπου το έχω ξανακούσει!!!Μμμμ τώρα που το σκέφτομαι αναλόγως το πάρτυ.Αμα είναι ενα πάρτυ μα χαμιλή μουσική και ποιοτική πάντα(Ξέρεις εσύ από τέτοια μουσική)και ανθρώπους της ίδιας κλάσης ναι γιατί όχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είμαι,είμαι η άτιμη!χαχα!
    μάλλον!!
    πάρτυ με ποιοτική και χαμηλή μουσική!ψήσου να πάμε!χαχα
    http://www.youtube.com/watch?v=ZYYoWXSMm5w τέλειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ψήνομαι ψήνομαι!!!Καλά μιλάμε το τραγουδάκι απλά τα σπάει!!!http://www.youtube.com/watch?v=Grt2MfNn9hA Άκου αυτό.Δεν είναι ούτε πολύ ντάπα-ντούπα ούτε και για να σε νανουρίσει.Εγώ τουλάχιστον το λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :):)
    είναι όντως υπέροχο!αχ βρε Μάρκο αυτό που μου έστειλες,είναι ένα από τα αγαπημένα μου!!με έχεις μάθει βρε..:P i m not calling you liar!!έτσι είναι..μελωδία που σε συνεπαίρνει!!ευχαριστώ..απλά έξοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλήθεια;;;!!Και εμένα!!Αχχ μα έχουμε τόσα κοίνα.Ειίναι σα να σε ξέρω χρόνια.Βασικά έτσι νιώθω.Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό.Αλλά μ'αρέσει.Ακριβώς.Μελωδία που σε συνεπαίρνει.Για μένα αυτή είναι η πραγματική μουσική.Δε λέω όλα τα είδη είναι καλά αλλά αυτό ξεχωρίζει.Σιγά..τι ευχαριστείς..μου άρεσει και ήθελα να το μοιραστώ με κάποιον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πιο αλήθεια δεν γίνεται..ισχύει!ούτε εγώ ξέρω πως γίνεται καν χωρίς να σε ξέρω,να νοιώθω το ίδιο!ξεχωρίζει δεν λες τίποτα..
    θα ήθελα να σε γνωρίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνούμε απόλυτα...ναι κι εγώ θα το ήθελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σ!Επειδη εισαι καινουργιος κ αβγαλτος θ σ συμβουλευα ν αφαιρεσεις τ τηλ σ απ τα σχολια!Δν βαζουμε προσωπικες πληροφοριες στο νετ!Οτι μπαινει γινεται αυτοματα δημοσιο!Μαθε ν προστατευεις τν ευατο σ!
    Σ ασπαζομαι!!:-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι έχεις απόλυτο δίκιο.Ήταν μια επιπόλαια πράξη.Θα προσέχω τι γράφω από εδώ και πέρα.

    Οι ασπασμοί μου δικοί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιπολαια πραξη αλλα δν εχεις διαγραψει ακομα το σχολιο!Πηγαινε στ πινακα ελεγχου,στα σχολια,μαρκαρε το και πατα διαγραφη!!Αντε!!

      Σε ξανασπαζομαι!!!:-)

      Διαγραφή
  17. Το διέγραψα το σχόλιο μόλις τώρα!!!!

    Τους ασπασμούς μου για άλλη μια φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιντε μπράβο γιατι την επόμενη φορα π θα κανεις τετοιες βλακειες και το καταλάβω θ σου κανω τετοιο χουνερι για το καλο σ που αστα να πανεν!;-)

      Αντε γεια!!:-)

      Διαγραφή
  18. Δηλαδή να φοβάμαι εγώ τώρα;;!!;;

    Bye bye!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούφφ πάλι καλά!Κατά κάποιο περίεργο τρόπο όλοι καταφέρνουν να μου λένε αυτό το πράγμα!ότι αν ξανακάνω αυτή τη βλακεία θα με βρουν μπροστά τους.Αναρωτιέμαι γιατί;;!!Χαχαχαχαχαχαχα :)

      Διαγραφή