Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

Live...

Πρακτικά όλοι ζούμε.Αλλά όταν λέω ''ζήσε'' εννοώ να ζούμε τι κάθε στιγμή.Άσχετα αν είσαι σε μια καλή ή κακή φάση.Όταν είμαστε μικροί ονειρευόμαστε  να βγούμε στον ''έξω'' κόσμο και να ζήσουμε τα καινούρια πράγματα που θα βρεθούν στο δρόμο μας.Βέβαια αντί να κάνουμε αυτό καταντάμε να είμαστε όλοι μέρα με πονοκέφαλο και πρησμένα πόδια από το ολημερίς τρέξιμο για να ολοκληρώσουμε όλες μας τις υποχρεώσεις.Αλλά τι γίνεται όταν ζούμε μόνο για τους άλλους;Δηλαδή να ξυπνάμε στις 6 το πρωί και το μόνο που σκεφτόμαστε είναι πως θα ικανοποιήσουμε τους άλλους.Αν κάποιος συνεχίσει έτσι στη ζωή του μετά από πολύ μικρό διάστημα θα βγει knock out.Αποφάσισα να αφήσω τους πάντες και τα πάντα και να δοκιμάσω ότι έχει να μου δώσει η ζωή χωρίς να φοβηθώ.Να υψηθώ στους εχθρούς σαν ένα ουρανοξύστη που δεν λυγίζει με τίποτα.Αυτό με βοήθησε να δω τη ζωή με άλλο μάτι.Να κάνω πράγματα που ποτέ δεν περίμενα πως μπορώ να κάνω.Να ζήσω τι κάθε μου στιγμή.Να είμαι ο πραγματικός μου εαυτός.Να μην φοβάμαι να φωνάξω τι γνώμη μου ακόμα και αν δεν αρέσει στους άλλους.Πρέπει να είμαι αυτός που θέλω εγώ να είμαι.Γιατί μόνο έτσι θα ζήσω πραγματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου