Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Άρον των ποδιών σου και περιπάτει...

Έτσι λέω στους πολυαγαπημένους φίλους μου όταν  μελαγχολώ.Και δυστυχώς για αυτούς όταν μελαγχολώ θέλω να περπατήσω.Αλλά να περπατήσω πολύ.Τι καλύτερο από ένα άλσος για να περπατήσεις!Mα επειδή εγώ είμαι ανάποδος άνθρωπος πάντα προτιμώ να πηγαίνω στο Τατόι στους βασιλικούς τάφους!!Εντάξει δεν πάω για να δω τους τάφους αλλά είναι υπέροχα για περπάτημα.Και τις κρύες μέρες του χειμώνα ένας καυτός καφές στο χέρι είναι απαραίτητο αξεσουάρ.Το καλοκαίρι μπορείτε να κάνετε ένα πικ-νικ.Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να πάτε!Αν βάλετε στο Google ''Τατόι'' θα σας βγάλει φωτογραφίες από το παλάτι,την πισίνα,την τεράστια αλάνα που είναι το κατάλληλο μέρος για σκυλιά..ειδικότερα αυτά που είναι υπερκινητικά τύπου κόλευ!!Και'γω κόλευ έχω και όταν πηγαίνουμε περνάει υπέροχα.Επίσης θα δείτε άλλα εγκαταλελειμμένα κτίρια.Βέβαια για την εποχή τους συντηρούνται μια χαρά.Εγώ να σας πω την αλήθεια θα έμενα εκεί.Μην χάνετε χρόνο.Τώρα που είναι και καλοκαίρι πηγαίνετε και θα με θυμηθείτε.Είναι ανυπέρβλητα για'μένα.Μέχρι και εξωτερικό σπα είχαν οι τότε βασιλιάδες.Τους σιχαμένους!!Θέλω και'γω!!!Το Τατόι βρίσκεται 15 χιλιόμετρα βόρεια της Αθήνας. Στο κτήμα βρίσκεται το θερινό ανάκτορο της πρώην ελληνικής βασιλικής οικογένειας.Το κτήμα περιήλθε στο δημόσιο τρεις φορές, το 1924, το 1973 και το 1994. Πάντα, μετά από καθεστωτικές αλλαγές, είτε δινόταν αποζημίωση στην τέως βασιλική οικογένεια, είτε δημευόταν αυθαίρετα όλη η περιουσία.Το 1924, με την ανακήρυξη της Β΄ Ελληνικής Δημοκρατίας, κατασχέθηκε το σύνολο της βασιλικής περιουσίας (δημόσια και ιδιωτική), υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Για την ιδιωτική περιουσία επιδικάσθηκε αποζημίωση, που ουδέποτε εισέπραξε η τότε τέως βασιλική οικογένεια.Η ιστορία του Τατοΐου είναι ο άθλος της σχεδόν εκ του μηδενός δημιουργίας και, στη συνέχεια, διατήρησης ενός από τα πιο ωραία δάση της Αττικής στους πρόποδες της Πάρνηθας.Για μένα είναι και πηγή έμπνευσης.Κάποτε είχαν βάλει και πινακιδούλες που σε κατεύθυναν αναλόγως το που ήθελες να πας.Αλλά δεν υπάρχουν πλέον.Ή μάλλον υπάρχουν μόνο οι κατασκευές που είχαν πάνω αυτοκόλλητα που σε κατεύθυναν.Τα αυτοκόλλητα δεν υπάρχουν πια!Δεν χάνεστε αλλά ήταν καλή εφεύρεση.Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που πήγε και είπε ότι δεν του άρεσε.Και όποιος το έχει πει αυτό τότε είναι τρελός για δέσιμο!Επιπλέον είναι το κατάλληλο μέρος για αυτούς που θέλουν να ηρεμήσουν.Λοιπόν αρείται τα πόδια σας και περιπατείται(αν είναι λάθος διορθώστε με γιατί με τα αρχαία δεν είμαστε και πολύ φίλοι).Περιμένω εντυπώσεις!!

15 σχόλια:

  1. το ίδιο κουσούρι έχουμε!!!!μουσική στα αυτια, κλειστο κινητό και μπροστά μου να ξεδιπλώνονται δρόμοι χωρίς προορισμό.θα το επισκεφτούν τα βήματα μου και θα σου πω εντυπώσεις, έδωσες ωραία ιδέα.καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχχ ορίστε!!Ακριβώς όπως τα λες!!Μουσική στα αυτιά, κλειστό κινητό και μπόλικο περπάτημα!Να το επισκεφτούν σύντομα είναι πραγματικά υπέροχα!Περιμένω εντυπώσεις!

      Καλησπέρα και σε'σένα!

      Διαγραφή
  2. εγώ δεν είμαι του περπατήματος ιδίως το καλοκαίρι!το χειμώνα όμως μ'έναν ζεστό cappuchino!στο χέρι..θα την κάνω την απόδραση!και αν ψιχαλίζει κιόλας και μυρίζει και τζάκι..εκεί είναι που τρελαίνομαι!:)
    και ναι......μου άρεσε απίστευτα η ανάρτηση!
    θα την κάνω την επίσκεψη..αλλά φρόντισε να έχεις πάρει τους δρόμους για να σε συναντήσω!:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ντροπή!Κοίτα εκί έχει πολλά δέντρα και έχει δροσιά άρα πήγανε!Και πάρε ένα freddo cappucino!

      Αχχχχ σε ευχαριστώ πολύ!!

      Να την κάνεις την επίσκεψη το συντομότερο δυνατόν!Κοιτά εγω είμαι ακόμα διακοπές άρα δεν μπορώ να πάω....σε λίγο καιρό!!!

      Διαγραφή
  3. καλά να περνάς!......
    μέσα σε 2 εβδομάδες,θα ακολουθήσω την συμβουλή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα ακολουθήσεις τη συμβουλή μου ταχύτατα!!!Και περιμένω απόψεις!!!

      Διαγραφή
    2. αχ...τι να πω τώρα εγώ???????
      έβαλες το αγαπημένο μου soundtrack!??είναι υπέροχο......
      το είχα κάνει παλιά στο μπαλέτο..και το θυμάμαι τέλεια!:)
      τα φιλιά μουυ<3

      Διαγραφή
    3. http://www.youtube.com/watch?v=faUujfQsUSo είμαι σίγουρη πως θα ξετρελαθείς!για άκου..και πες μου εντυπώσεις.!

      Διαγραφή
    4. Έκανες και μπαλέτο λοιπόν!!Αχαα δεν μου το είχες πει αυτό! :)

      Καλά για το τραγούδι δεν έχω λόγια!!!:*

      Διαγραφή
  4. Καλα εσυ με τους καφεδες αλλο πράγμα!!!:|

    Φιλε ονειροβατη πηγαινε δυο αναρτησεις παρακατω ν δεις κατι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πια ανάρτηση μιλάς ακριβώς;;Δικιά σου ή δικιά μου;;;

      Διαγραφή
    2. Δικια σ αλλα αυτο που σ πα το αμελησες!ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!

      Διαγραφή
    3. 1ον:Τι θες να δω ακριβώς στην ανάρτηση μου;;Δεν έχω καταλάβει.Το διέγραψα μόλις τώρα απλά δεν είχα χρόνο για να μπω να το διαγράψω πιο πριν!!!!

      Διαγραφή
    4. Να δεις το σχολιο μ!!:-P

      Μπράβο το παιδι και αλλη φορα οχι τετοιες χοντρες βλακειες!Υπαρχουν και μαιλ!!:-P

      Διαγραφή
  5. Το είδα το σχόλιο σου!!

    Και ναι τέρμα οι βλακείες τέτοιου είδους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή