Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

Καλοκαιρινό post..


Και επιτέλους το καλοκαίρι ήρθε και πήγε και εγώ σαν καλό παιδάκι διακοπές.Βέβαια πίσω μου άφησα τα πράγματα ίδια.Δεν άλλαξα τίποτα.Ομολογουμένος όταν γυρίσω με το κάλο σπίτι μου με περιμένουν πολλές υποχρεώσεις.Και ναι ήρθε η στιγμή που περίμενα έναν ολόκληρο χρόνο.Beach parties!!!Κάθε χρόνο κάνω ένα πάρτυ στο εξοχικό μου που από κάτω έχει παραλία.Καλώ όλους μου τους φίλους και περνάμε αξέχαστες βραδιές δίπλα στη θάλασσα.Το μόνο κακό τις υπόθεσεις είναι ότι πάνω από το κεφάλι μου έχω όλη μου την οικογένεια.Μέχρι και τον σκύλο μου.Το σκύλο μου τον θέλω.Τους άλλους δεν θέλω.Μα τι να κάνω..θα τους ανεχτώ.Θέλω να αφιερώσω το παρακάτω τραγούδι σε ένα πολύ ξεχωριστό άτομο για μένα.Ξέρει αυτός.

Καλό καλοκαίρι σε όλους τους bloggers!!!

25 σχόλια:

  1. ξέρει..ξέρει!!:):)
    http://www.youtube.com/watch?v=9nKHvzWGjAc αυτό το τραγούδι..θα το κάνουμε με την ομάδα την επόμενη εβδομάδα.. το έχω λατρέψει!νοιώθω λες και αφήνομαι όταν το ακούω!στο αφιερώνω γλυκέ Μάρκο!!
    να περνάς καλά..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ομάδα;;;Αχχ τι ωραίο..Πραγματικά σε κάνει να αφήνεσαι ακούγοντας το!!!!!Αχχ κοκκινίζω!!!Σε ευχαριστώ πολύ γλυκία μου Χρύσα.Να περνάς και εσύ καλά.Φιλιά πολλά!!!! :*

      Διαγραφή
    2. είμαι στην εθνική συγχρονισμένης κολύμβησης!να μην ευχαριστείς!θα ήθελα να σε δω να κοκκινίζεις!:P:P
      χαχα!

      Διαγραφή
    3. Ααα μπράβο!!!!!!Καλή σας επιτυχία!!!Έχω και μια συμμαθήτρια πουβ είναι στην εθνική συγχρονισμένης κολύμβησης!!!Και εμένα μου αρέσει η κολύμβηση...κάνω από όταν ήμουν 2 χρονόν!!!!!

      Διαγραφή
    4. κολυμβητής κι εσύ!χμμ.....
      άντε κάνε καμιά ανάρτηση!:P:P
      καλή σου εβδομάδα μικρέ Μάρκο!:P:P

      Διαγραφή
    5. Εεε ναι σα παιδί κι εγώ!!!!

      Θα κάνω ,θα κάνω μην μου ανυσηχείς!!!Αλλά όταν λες ανάρτηση ενοοείς κανονική ή να έχει σχέση με την κολύμβηση;;

      Καλή εβδομάδα και σε εσένα(και δεν είμα μικρός χεχεχε)!!!

      Διαγραφή
    6. να κάνεις!το απαιτώ!
      κανονική!γράψε κάτι..:P:P
      κάτι που σε εμπνέει!
      χμμ..μεγάλε εσύ!

      Διαγραφή
    7. Eεεε αφού το απαιτείς εσύ..θα γράψω!!!

      Τώρα μιλάς σωστά!! ;)

      Διαγραφή
    8. :):):)
      πόσο χρονών είσαι αν επιτρέπεται?

      Διαγραφή
    9. :)
      εγώ 17!το Σεπτέμβρη τα κλείνω!!θέλω αν θες να ανταλλάξουμε μαιλ!

      Διαγραφή
    10. Eεεε κοντά είμαστε!!!Ναι γιατι όχι!!όχι τώρα γιατί δεν είμαι σπίτι και δεν έχω κωδικούς και τέτοια για τα μαιλ μου!!! :)

      Διαγραφή
    11. ναι,κοντά..
      περιμένω!όταν κάνεις come back!!:P:)

      Διαγραφή
  2. αγνόησέ τους όλους και απλά πέρνα καλά!! (αυτό το λέω για να το ακούω και εγώ βασικά..)
    καλό καλοκαίρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγνόησέ τους όλους και απλά πέρνα καλά!!Χαχαχαχαχαχαχα Επίσης!!! :))

      Διαγραφή
  3. πρώτη αναγνώστρια;
    μεγάλη μου τιμή!


    τα φιλιά μου!
    θα τα πούμε σύντομα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η τιμή είναι δική μου.Ξέρεις τι...το μπλογκ το έχω αρκετό καιρό.Αλλά δεν ήξερα πως να το βάλω για να γίνονται μέλη οι αναγνώστες μου.Τώρα το βρήκα όμως!!!!

    Φιλιά πολλά!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω:')
      ααα ναι; δεν πειράζει!
      είμαι η πρώτη από τη στιγμή που το έβαλες σε ισχύ!
      :D

      Διαγραφή
  5. Αν και τώρα σε βρήκα καλό σου καλοκαίρι!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα..δεν πειράζει,υγεία πάνω απ'όλα!!!

    Καλό σου καλοκαίρι επίσης!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμμμμ, τι βλέπω πιο πάνω; Όλη η καλή παρέα εδώ!
    Ε πέρασα κι εγώ, να πω ένα γεια, να πω και καλές διακοπές και μια και το έφερε η κουβέντα, που δεν το έφερε, αλλά θα το πω: Από τους Blank & Jones μου αρέσει πολύ, υπερβολικά πολύ αυτό:
    http://www.youtube.com/watch?v=3-VBgUkCkTc
    Καλές διακοπούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την Αθηνούλα!!!Ναι περνάνε και τα λέμε...Και καλά έκανες και πέρασες!!!Θα ορκιζόμουν ως κάποιος έλοιπε αλλά μάλλον ήσουν εσύ!Χαχαχαχαχαχα.Σου εύχομαι επίσης καλές διακοπές.Να περνάς καλά.Παρεπιπτώντος δεν το είχα ξανακούσει αυτό το τραγούδι.Μου αρέσει!!!Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!

    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφα περνάς :)
    καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλά περνάω είναι σχετικό.Οι στιγμές ευτυχίας μου είναι πολύ λίγες!!Έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον!

      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε εσένα!!

      Διαγραφή