Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012

536

Δεν ξέρω για σας αλλά για μένα αυτός ο αριθμός είναι γρουσούζικος.Προφανώς δεν καταλαβαίνεται τι εννοώ άρα θα τα πάρω όλα από την αρχή για να καταλήξω κάποια στιγμή στο τι σημαίνει 536.

Πέμπτη
Μπορώ να πω πως ήταν τραυματική ημέρα.Την παρασκευή έγραφα αρχαία τα οποία και σιχαίνομαι και αφενός την Παρασκευή έπρεπε να διαβάσω αρχαία για να πάω να γράψω αφού στο τεστάκι έγραψα 8 και το χαίρομαι που να μη σώσω!Έτσι πέρασα την Πέμπτη μου από τις 13:30 μέχρι τις 21:00 διαβάζοντας αρχαία με αποτέλεσμα να μην διαβάσω τα υπόλοιπα μαθήματα του προγράμματος μου!Μετά είχα και ιδιαίτερο φυσική και αναμενόμενο ήταν να έχω κάψει φλάντζα!Όχι δηλαδή ότι μπορούσα να συγκεντρωθώ στο μάθημα αλλά για τα μάτια του κόσμου..μετά αφού με είδαν οι δικοί μου ότι δεν τράβαγα άλλο και είχα αρρωστήσει κιόλας μου παράγγειλαν κάτι σουβλάκια εκεί πέρα να φάμε γιατί είχε έρθει και ο θείος μου και τσίμπησα κάτι και μετά ξεράθηκα στον ύπνο!

Παρασκευή
Τις 2 πρώτες ώρες έγραψα αρχαία και την 3η μαθηματικά. Εντάξει το πάλεψα και νομίζω τα πήγα πολύ καλά μετά από τέτοιο διάβασμα!Αυτό έλλειπε δηλαδή!Και τελευταία ώρα που είχαμε ιστορία δύο σελίδες διάβασμα και φυσικά δεν είχα διαβάσει μας είπε θα μας βάλει τεστ στο μάθημα της ημέρας.Εεε καλά το είχα φανταστεί ότι θα γινότανε κάτι τέτοιο αφού δεν είχα διαβάσει.Πάλι καλά μας λυπήθηκε που είχαμε γράψει 3 ώρες συνεχόμενα και δεν μας έβαλε.Αλλά στη θέση του μας έβαλε να διαβάσουμε 10 σελίδες για να γράψουμε την Τετάρτη.Και δηλαδή την Δευτέρα γράφω γλώσσα,την Τρίτη βιολογία που μέχρι τώρα δεν έχω διαβάσει καμία φορά επειδή μου τη δίνει ο καθηγητής και την Τετάρτη ιστορία.Την άλλο θέλω.Και έτσι θα φάω και όλη την Κυριακή μου μέσα διαβάζοντας.Την Παρασκευή το βράδυ μετά το φροντιστήριο αγγλικών πήγα στην κυρία που μου κάνει θέατρο γιατί το Σάββατο δεν μπορούσα να πάω λόγω διαβάσματος.Με την κυρία αυτή την οποία προφανώς την ξέρετε όλοι σας είναι η Ασπασία Τζιτζικάκη. Έτσι δεν  σας λέει τίποτα το ξέρω γι' αυτό θα ρίξω  υπότιτλους!Γυρίστε το χρόνο πίσω,θυμάστε το ''10 λεπτά κήρυγμα'';;Εεε η Ασπασία έπαιζε την γυναίκα του Νάσου την κοκκινομάλλα την Βιβή.Άμα το googleάρετε,όλο και κάτι θα βρείτε!Φαντάζομαι αν το ψάξατε θα μάθατε ποια είναι.Είναι από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει.Μου έχει και της έχω τρελή αδυναμία.Μάλιστα τις προάλλες μου είπε ότι είναι ο φύλακας άγγελος μου .Άχου μα τι γλυκιά!!Πήγα λοιπόν στο σπίτι της κατά τις 8 και αρχίσαμε την κουβέντα μέχρι που πήγε 10 και είπαμε να κάνουμε και λίγη πρόβα αφού γι' αυτό το λόγο είχα πάει!Περάσαμε τέλεια δεν το συζητώ!!

Σάββατο
Το πρωί ξύπνησα φυσικά όχι αρκετά νωρίς και άρχισα αμέσως το διάβασμα.Παραλίγο να χάσω και ένα 50ευρο γιατί δεν είχαν ψιλά να μου δώσουν να πάω στο φούρνο και μου έδωσαν 50ευρο(στο σπίτι μου δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις ψιλά,μόνον χαρτονομίσματα από 20 ευρό και πάνω) και τα έχασα αλλά πάλι καλα΄τα βρήκα πεσμένα στο δρόμο γιατί αλλιώς οι δικοί μου θα με σκότωναν!Μέχρι που ήρθε η ώρα της βόλτας.Πήγαμε λοιπόν στο Μall να δούμε την χαραυγή που τελικά δεν είδαμε γιατί δεν υπήρχαν εισιτήρια.Είχε μόνο για την προβολή των 9 που και βέβαια δεν καθόμουν να δω και επειδή βαριόμουνα και επειδή δεν με άφηναν!Εν το μεταξύ εκεί θα συναντούσαμε τον γκόμενο μιας φίλης μου που τα είχανε 2 μήνες αλλά αυτός έμενε στην Εύβοια και δεν είχαν βρεθεί από κοντά ποτέ.Τελικά αυτός ήταν χάλια και μόλις καταλάβαμε ποιος ήταν την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια αν και νομίζουμε μας κατάλαβε.Φάγαμε,ήπιαμε και μετά είπαμε να ανηφορίσουμε προς βόρεια προάστια να πάμε σπίτια μας.Βλέπουμε το λεωφορείο στη Δουκίσσης και τρέχουμε να το προλάβουμε αλλά το ένα παιδί πήγε να χαιρετήσει ένα άλλο από την παρέα μας που έπαιρνε άλλο λεωφορείο και τελικά δεν μπήκε μαζί μας αλλά εντάξει.Αν και έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί θα έπρεπε να έχει γυρίσει σπίτι του και να μπει FB αλλά δεν έχει μπει.Καλά μπορεί να έπεσε να κοιμηθεί. Θα δείξει αύριο!Πήραμε που λέτε εμείς το λεωφορείο και κάποια στιγμή σταματάει στη μέση του δρόμου και του πουθενά.Ωχχ λέμε αυτό μας έλλειπε τώρα.Ο οδηγός δεν μπόρεσε να το ξεκινήσει και έτσι κατέβηκε όλο το λεωφορείο και βγήκε έξω,και μεις μαζί τους.Πάλι καλά είχε σταματήσει κοντά στο σπίτι μας και έτσι φτάσαμε σώοι και αβλαβείς.Και ποιο λεωφορείο ήταν αυτό;;Το 536!!Και το μυστήριο λύθηκε!Επίσης το βράδυ είχε και μια φοβερή ταινία το ''Panic Room'' αν και τελείωσε χωρίς να δω τι έγινε τελικά.Ας τη δει κάποιος και να μου πει και μένα τι έγινε τελικά!

Κυριακή
Δεν έχω να πω πολλά για την Κυριακή αφού είναι περασμένες 12 και δεν λέω να πάω να ξεραθώ.Αλλά σίγουρα ξέρω ότι θα την περάσω το δωμάτιο μου διαβάζοντας!

Ααα καλέ έρχονται Χριστούγεννα!Γι'αυτό εντός του Δεκεμβρίου λέω να στολίσω.Θα κινηθώ σε minimal τάσεις!Θα το δείτε σύντομα!

Και με αυτό το τραγουδάκι που είναι σχεδόν επίκαιρο σας αποχαιρετώ και να έχετε μια ωραία εβδομάδα!! :)

(Μπορεί να μην με τρελαίνει ο Μπίμπερ αλλά αυτό το τραγουδάκι είναι ωραίο!Και έχει γυριστεί και στα Macy's :)!!! )

27 σχόλια:

  1. Πρώτον,στο χω ξαναπει,είσαι μικρός για να διαβάζεις τόσο!Στη γ λυκείου ή στις εξεταστικές τι θα κάνεις δηλαδή;

    Δεύτερον γιατί βρε πηγαίνετε βόλτες στα μολ;Χάθηκαν οι δρόμοι;

    Και τρίτον,για όνομα;;Μπιμπερ;;;;;Πότε θα ψοφήσει το κωλόπαιδο που έχει βγάλει ένα κάρο λεφτά από μαλακίες που τολμά να τις λέει και μουσική;Τι να πω!Ελπίζω να βρεθεί κανείς να τον φάει λάχανο!!Αι στο καλό πρωινιάτικα με το ηλίθιο!
    Καλημέρεεεες!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα σου πω για άλλη μια φορά πως δεν είναι στο χέρι μου.Οι καθηγητές βάζουν πολλά!Αλλά έχω και κάποιους στόχους που πρέπει να πραγματοποιήσω!

      Ναι σιγά μην τριγυρνάω στους δρόμους λες και δεν έχω σπίτι!Εξάλλου εκεί που μένω εγώ δεν έχει να κάνεις πολλά!

      Χαχαχαχαχα ούτε εγώ τον συμπαθώ αλλά το τραγουδάκι είναι ωραίο!
      Καλησπέρα! :):)

      Διαγραφή
    2. Ρε ποιο δημόσιο σχολείο βάζει πολλά;;;;Συνήθως είναι διαλυμένα!:/
      Οι στόχοι χωρίς ζωή είναι κενοί!

      Ρε η ζωή είναι στους δρόμους και όχι στα μολ!!Α πρέπει να σου μάθουμε τι εστί ζωή!:Ρ

      Αν μπορείς πάρε λεωφορείο και κατέβω κέντρο!:)

      ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ!!

      Καλησπέρα!:)

      Διαγραφή
    3. Και ποιος σου είπε ότι πάω σε δημόσιο;;!!Δεν το πολυκατάλαβα αλλά υγεία!

      Να μου μάθετε..όχι ότι θα το κάνω γιατί πρώτον δεν με αφήνουν να τριγυρνάω μόνο!!Και δεύτερον αν τους που ότι πάει κάπου αλλά αρχίσω να κάνω βόλτες στους δρόμους,είμαι σίγουρος ότι θα το μάθουν και δεν θέλω μετά να νιώθουν πως δεν μπορούν αν μου έχουν εμπιστοσύνη!!

      Ναι σιγά..για να κατεβώ εγώ από εκεί που μένω στο κέντρο θέλω ένα χρόνο!!

      Χαχαχααχαχαχαχαχ κακέ!!

      Καλησπέρα!! :)

      Διαγραφή
  2. α πολύ ωραία,χαίρομαι που θα κινηθείς και εσύ σε μίνιμαλ στυλ όσο αφορά τον στολισμό.
    και εγώ το ίδιο θα κάνω,θα δεις μέσα στην εβδομάδα!
    πολύ ενδιαφέρον που ασχολείσαι με το θέατρο,όμορφη ενασχόληση.
    μην μασάς με το διάβασμα!
    φιλιά,και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε ναι είπα να μην το φορτώσω πολύ όπως κάνουμε σπίτι μου.Βλέπεις φέρνουμαι ειδικούς να μας στολίσουν το δέντρο.Είναι δεκορατερ και επειδή κάθε χρόνο σχεδόν κάνουμε ανακαίνιση πρέπει να γίνεται και το ανάλογο στο δέντρο μας!Ααα οκ θα περάσω καμιά βόλτα!

      Αχχ πόσο να μην μασίσω και γω θα μου κάτσει!

      Επίσης! :):)

      Διαγραφή
  3. Αποφάσισα αυτή την φορά να μη σου πω για το διάβασμα,γιατί κάθε φορά γι' αυτό λέω και θα με βρίσεις καμιά ώρα! :p

    Μπίμπερ...Μόλις ακούω κορίτσια να τον αποκαλούν «κούκλο»,αναρωτιέμαι αν έχουν λεσβιακές τάσεις!Σαν γκόμενα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη γίνεσαι ρατσίστρια με τις λεσβίες!Δεν είναι πρόβλημα ότι μπορεί να ναι λεσβίες,το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και σαν λεσβίες δεν έχουν καθόλου,μα καθόλου γούστο!!Κατάλαβες τώρα;:Ρ

      Διαγραφή
    2. 1.Δεν είπα ότι είναι λεσβίες.
      2.Δεν το λέω ρατσιστικά,μάλλον κάτι δεν κατάλαβες...
      3.Άσε ΡΕ,που θα μου κάνεις και υποδείξεις!

      :p

      Διαγραφή
    3. 1)εφόσον αναρωτιέσαι αν έχουν λεσβιακές τάσεις προσπαθείς να καταλάβεις αν είναι λεσβίες,οπότε τις είπες λεσβίες!
      2)δε με νοιάζει αν δε το πες ρατσιστικά,εγώ τη δουλειά μου θέλω να κάνω!:Ρ
      3)ΡΕ να πεις εκεί που σε παίρνει μπέμπα!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Ο άνθρωπος από την φύση του προσπαθεί να καταλάβει τα διάφορα φαινόμενα,που τον περιτριγυρίζουν.Αυτό δε σημαίνει ότι τα κατονομάζει.Πρώτα μαθαίνει την ιδιοσυγκρασία τους κι έπειτα προβαίνει σε συμπεράσματα.Οπότε,αυτό που λες είναι άτοπο. :)

      Πολύ ευερέθιστος μας έχεις γίνει τελευταία!

      Διαγραφή
    5. @Κ με σταυρό(Κατερινιό):Άσε μην μου τα λες..καλά δεν θα σε βρίσω αλλά διάβασε τη έγραψα στο Ρας από πάνω και θα καταλάβεις!Αλλά δεν θέλω να χαλάσω τη συζήτηση-λογομαχία σας :):)(χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε λεσβίες!!)

      Διαγραφή
    6. Ναι,είδα...Πού θες να περάσεις;Έχεις αποφασίσει;

      Μπααα,καμία λογομαχία!Με το Ρασκουλινάκι,κατά βάθος (κατά πολύ βάθος όμως,πιάνει πάτο!),«αγαπιόμαστε» σφοδρά! ;p

      Διαγραφή
    7. Ναι αλλά εφόσον αναρωτιέσαι εάν είναι λεσβίες μια τάση μέσα σου τις θεωρεί λεσβίες οπότε και πάλι καταλήγουμε σε αυτό που σου πα εγώ!!:Ρ

      Εγωωωω;;Μα γιατί μου το λεεεν όλοι εδώ και κανα δυο μήνες!:/
      Θα ναι από το σοκ όταν είδα τον Τατσόπουλο να μπιμπ τη Παπαρήγα και τρόμαξα!:Ρ:Ρ

      ΥΓ:Dreamer μην την πιστεύεις!Με έχει άχτι γιατί δεν της υπέκυψα στις πονηρές ορέξεις της,αν και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω στο βάθος και να το αυξήσω κιόλας!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    8. Εμμένω στην αρχική μου θέση.

      Γιατί ισχύει!
      Πού να δεις και τον Κασιδιάρη,δηλαδή...

      Υ.Γ.:Θα 'θελες να υποκύψεις,αλλά έλα που δε σου έγιναν ανήθικες προτάσεις!ΧΑ!

      Διαγραφή
    9. Που όμως είναι όμως λανθασμένη,αλλά ας αφήσουμε την αγνοούσα στην άγνοια της!:Ρ:Ρ

      Τι ισχύει;;;
      Ωχ αμάν αμάν μάνα μουυυ!!


      ΥΓ:Εσύ θα θελες να δεχτώ τις ανήθικες προτάσεις που μου έκανες,γιατί τέτοιο αρσενικό δε ξαναβρίσκεις,αλλά εσύ τώρα κλαις και κακίζεις που δε σου κατσα!:Ρ

      Διαγραφή
    10. όχι Ρασκουλινάκι μην υποκύψεις στους πειρασμούς της..είναι ένα είδος Κίρκης!!Μην υποκύψεις!!Κρατήσου!!
      Ααα ρε έξαλλο και πρόστυχο αρσενικό!Χαχαχαχαχαχαχαχαχα :)

      Διαγραφή
  4. "Εν το μεταξύ εκεί θα συναντούσαμε τον γκόμενο μιας φίλης μου που τα είχανε 2 μήνες αλλά αυτός έμενε στην Εύβοια και δεν είχαν βρεθεί από κοντά ποτέ."

    ????????????????????

    Έχω χάσει επεισόδια?? Ξαφνικά νιώθω πολύ γριά... Πως τα είχανε δυο μήνες και δεν τον είχε δει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχχαχα καλά μην το πάρεις πάνω σου!Μέσω κοινού γνωστού είδες αυτός την φωτογραφία της στο φβ και ζητησε το τηλέφωνο της από τον κοινό τους γνωστό και έτσι αρχίσανε να μιλάνε!Αλλά αυτός είναι χάλια.Δεν κατάλαβα το λόγω που νιώθεις γριά!! :)

      Διαγραφή
    2. Γιατί αυτά είναι νέα κόλπα, που δεν τα κάναμε στην εποχή μου. Σχέση δια αλληλογραφίας???

      Διαγραφή
    3. Dreamerάκο μου! Μου έλειψες βρε καμάρι!
      Και εγώ θα σου το πω: Μη διαβάζεις τόσο!!!! Και εμείς που διαβάζουμε, τι καταλάβαμε;
      Και τώρα θα σου φανώ λίγο μαμά, αλλά... Σχέση χωρίς να ξέρεις τον άλλον είναι επικίνδυνη! Και επίτρεψε μου, ηλίθια... Ποτέ ξανά πες στη φίλη σου!
      Περιμένουμε την νέα διακόσμηση! Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
    4. @e-diary:ναι μπορείς να το πιστέψεις υπάρχουν και τέτοιες σχέσεις!!

      @chrysalis:Χρυσαλίδα μου που χάθηκες;;;!!Και μένα μου έλειψες αλλά εσύ έχεις εξαφανιστεί!!

      Αχχ και γω θα ξαναπώ πως τα παράπονα σας στους καθηγητές μας..αλλά στην τελική πρέπει αν θέλω να προκόψω στη ζωή μου και να πετύχω τους στόχους μου!

      Καλά μην τα λες σε μένα στη φίλη μου πες τα!!Εγώ και ένα άλλο παιδί της τα λέγαμε αλλά δεν άκουγε!Σου επιτρέπω!!:Ρ:Ρ Νομίζω πως τώρα το έμαθε το μάθημα της!!

      Εντός ολίγων ημερών θα στολίσω!!Σε φιλώ καλή μου :):)

      Διαγραφή
  5. Ευτυχώς που έφαγα σουβλάκι προχτές και μου έφυγε η κάψα, διαφορετικά τώρα θα έτρεχες στους δρόμους να σωθείς! lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα, η Ασπασία Τζιτζικάκη μου είναι πολύ συμπαθής ως ηθοποιός και φαίνεται και καλός άνθρωπος. Αν καταφέρεις να της δώσεις χαιρετισμούς από μία άγνωστη φαν... :)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα δεν σε φοβάμαι να το ξέρεις αυτό.Καλά στην επόμενη μου ανάρτηση θα σε κάνω τούρμπο να μπεις να τη δεις όταν την κάνω!!

      Είναι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος.Από τους πιο καλούς θα έλεγα!Και είναι δεν φαίνεται απλά!Θα τους δώσω με μεγάλη μου χαρά! :):)

      Διαγραφή
  6. καλά κάνεις και διαβάζεις παιδί μου!
    έτσι να σαι πάντα τελειομανής!
    Μην ακούς τον Ρας..απλά θέλει να χαλάει τη πιάτσα!!:P
    εμ...τώρα όσο για τον στολισμό ανέλαβε καθήκοντα!
    κι έλα κι από εμάς..να στολίσεις μιας και δεν είναι από τις αγαπημένες μου περιόδους!
    δεν έχω fb..μόνο μαιλ γλυκέ μου!!
    σε φιλώ..να μου προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα πες τα καλή μου πες τα!!Προσπαθώ είναι και στο ζώδιο μου τι να κάνω!!Χαχαχαχαχαχαχα τώρα που το λες έχεις δίκιο!!
      Ναι ναι πρέπει να το κάνω και αυτό κάποια στιγμή!!Έλαα ρεεε δεν σου αρέσουν τα Χριστούγεννα;;Καλά μέχρι να έρθουν μπορεί να έχω αλλάξει και γω γνώμη αλλά τι να το κάνεις!!Καλά θα βρω χρόνο να στολίσω και από εκεί!Έλαα ρεε αμάν!!Καλά στείλε το μειλ και θα σου στείλω γιατί έχω ένα θέμα με τα μέιλ!
      Σε φιλώ γλυκά στα μαγουλάκια...και συ να προσέχεις!! :):)

      Διαγραφή