Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012

Άτιτλο..

-Φεύγεις
-Έχω φύγει ήδη
-Γιατί;
-Πολλοί οι λόγοι
-Μ'αγαπάς;
-Δεν το νιώθεις;
-Πες το μου
-Διστάζω
-Γιατί;
-Έχεις αλλάξει
-Όλοι αλλάζουμε
-Να προσέχεις
-Γιατί να το κάνω;
-Γιατί σε χρειάζομαι
-Με έχεις
-Σε θέλω πίσω
-Είναι αργά πια
-Σ'αγαπώ
-Φύγε μακριά τότε

Δεν ξέρω τι καταλάβατε εσείς αλλά εγώ κατάλαβα πολλά.Ενώ η ζωή μου καλυτερεύει,βλέποντας αυτό θυμήθηκα παλιές συζητήσεις και στιγμές που είχα αφήσει πίσω χωρίς να σκεφτώ το νόημα τους.Απλά τις προσπέρασα.Τώρα που το σκέφτομαι ίσως ήταν καλύτερα να είχα σκεφτεί.Αλλά πολλές φορές δεν έκανα πράγματα και μετά το μετάνιωσα.Και δεν είμαι και ο μόνος νομίζω.Οι άνθρωποι έχουν την ύπουλη ικανότητα να μας χρησιμοποιούν,να μας παρατούν και να ξανά έρχονται στη ζωή μας μόνο όταν δεν έχουν με κάποιον άλλο να παίξουν.Μέχρι να βάλουμε το τέλος και να μην   αφήσουμε κανέναν να εισβάλει στη ζωή μας έτσι ξανά.Αλλά λίγοι αυτοί που θέτουν τα όρια γνωρίζοντας τις συνέπειες.Οι άνθρωποι διστάζουν να πούνε σ'αγαπώ  γιατί φοβούνται την απάντηση ή απλά δεν το νιώθουν.Δεν ξέρουν όλοι τι θα πει αγάπη.Λέξη άγνωστη πλέον σε πολλούς.Υπάρχει όμως και μια κατηγορία ανθρώπων που είπαν σ'αγαπώ ασύστολα χωρίς να σκεφτούν ότι πέρνοντας το  πίσω θα πληγώσουν τους άλλους.Διστάζουν αν πούνε σ'αγαπώ γιατί οι γύρο τους έχουν αλλάξει.Μια αλλάγη δεν σημαίνει πως θα είναι και καλή.Μπορεί να ωφελήσει τους δίπλα μας αλλά και να τους πληγώσει.Λέγοντας σε κάποιον ότι τον χρειάζεσαι ,μπορεί να ερμηνευτή διαφορετικά από τον καθένα.Πολλές φορές τον λένε για να επιβεβαιώσουν ότι τον έχουν δίπλα τους ή για να εκμεταλλευτούν και την τελευταία σταγόνα καλοσύνης και αγάπης που έχει κάποιος.Και εγώ θέλησα πίσω αυτούς που έχασα.Και σίγουρα είναι πολλοί.Αυτοί που με πήραν στη αγκαλιά και μου είπαν πως όλα θα πάνε καλά και θα είναι πάντα εκεί για μένα.Αλλά δεν ήταν ποτέ.Είπαν ότι έφυγαν γιατί έπρεπε.Για να με προστατεύσουν από τους ίδιους.Έτσι έφυγα χωρίς να περιμένω κάποιον να τρέξει να μου πει να μη.


2 σχόλια:

  1. Υπέροχο, συγχαρητήρια για την όμορφη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααχχ σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Πραγματικά μου δίνουν το θάρρος και την έμπνευση για να συνεχίσω να γράφω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή