Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Eπιτέλους.Κάποιος που του αρέσει το φθινόπωρο.Όλοι λένε ότι τους αρέσει το καλοκαίρι!!! :)

      Διαγραφή
    2. Τα σιχαίνομαι τα καλοκαίρια! Αν βρεις χρόνο πέρασε από το βλογ μου γιατί έχεις βραβείο!

      Διαγραφή
    3. Πες'τα ρεε Αθηνά!!Τώρα στο μπλογκ σου είμαι!!!Το είδα το βραβείο μου!!Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη εποχή!!
    Καλή αρχή με το χορό, θα συνηθίσεις μωρέ με τον καιρό...
    κάθε αρχή και δύσκολη, που λένε...

    τι τάξη είσαι; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να δούμε..!!!

      εεε είμαι 3η γυμνασίου!!!!!!:)

      Διαγραφή
  3. Όμορφο το φθινόπωρο γιατί σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριου που όσο ωραίου και να είναι δεν παύει να γίνεται βαρετό μετά από λίγο!!:)

    Ρε τρώγε ελεύθερα,χαλαρωσεεε!!Και κόψε τα φροντιστήρια!!Ελαααα να σε βλέπω!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες'τα ρεε Ραςς!!:)

      Το χαλάρωσε δεν το σχολιάζω γιατί για να χαλαρώσω πρέπει να έχω και χρόνο!!!!Τον οποίο δεν διαθέτω!!:)

      Διαγραφή
  4. Εγώ θα σταθώ στην αντίδραση της αδερφής σου και θα πω μόνον τούτο: «Καλά του έκανε ρε!Ορίστε μας!».

    Και τώρα,ερώτησις: Φροντιστήρια για το σχολείο κάνεις ή ξένες γλώσσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα και που να'κούσεις όλο το στόρυ!!!!

      Και τα δύο!! :)

      Διαγραφή
    2. Κοίτα,είμαι της άποψης ότι είναι πολύ νωρίς για φροντιστήρια στα μαθήματα του σχολείου.Είναι ρίσκο,γιατί κουράζεσαι από τώρα,η κούραση αυτή συσσωρεύεται και στη Β' και Γ' Λυκείου θα χρειαστείς πολλή δύναμη κι ενέργεια.Εάν κάποιο παιδί έχει κενά που το εμποδίζουν να προχωρήσει και κατά συνέπεια,να περάσει την τάξη και λοιπά,τότε,ναι,αναγκαστικά κάνει.Εάν,όμως,δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα...

      Όπως προείπα,βέβαια,αυτή είναι μονάχα η γνώμη μου.Άλλοι τη συμμερίζονται,άλλοι όχι.Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
    3. Κοίτα δεν έχω κενά στα μαθήματα!!!Αυτό μπορεί αν το καταλάβει κανείς από τους βαθμούς μου!!!Έχουμε όμως κάτι εντελώς κουλούς καθηγητές που κάνουν το μάθημα να φαίνεται κινέζικο.Το ότι θα χρειαστώ πολύ ενέργεια και δύναμη!!Αλλά τι να κάνω..

      Φιλάκια:)

      Διαγραφή
  5. θεά η αδελφή σου!χαχαχαχα......το φθινόπωρο είναι η καλύτερη εποχή!!
    απόλαυσε την..λάτρη του καλοκαιριού!
    εγώ γιατί όταν αγχώνομαι δεν μπορώ να φάω!?έλεος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεά δεν λες τίποτα..και που να σου πω όλη την ιστορία!!!Συγνώμη καλή μου αλλά σα να έγινε μια παρεξήγηση..εγώ τον λατρεύω το χειμώνα.Το καλοκαίρι δεν μου αρέσει.Γι'αυτό θα την απολαύσω για άλλη μια φορά!!Χαχαχα πιο φυσιολογικό είναι να μην τρως όταν αγχώνεσαι παρά να τρως!!Αρά από ότι φαίνεται εγώ είμαι ο ανάποδος!!! :)

      Διαγραφή