Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Η τελευταίες μέρες είναι εντελώς περίεργες.Ή μάλλον οι καταστάσεις έχουν γίνει πιο περίεργες!!Ή μάλλον εγώ έγινα πιο περίεργος!!Τέλος πάντων..οι καταστάσεις πιέζουν και ακόμα είμαι στην αρχή!Βέβαια μέσα στην όλη κοινότυπη ζωή μου και την καθημερινή μου ρουτίνα υπάρχουν και αστείες στιγμές!!Ας τα πάρω από την αρχή..


Βιολογία:Τι είναι το κύτταρο;
Εγώ:Κύτταρο.
Βιολογία:Τι είναι μονοκύτταροι και πολυκύτταροι οργανισμοί;
Εγώ:Ε??!
Βιολογία:Τι είναι το κυτταρικό τοίχωμα,οι χλωροπλάστες και τα χυμοτόπια;
Εγώ:Εεεεε να μη σε νοιάζει-.-!

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις του καθηγητή τις βιολογίας.Βέβαια δεν τις είπα φωναχτά για να μην γίνω ρεζίλι.Από μέσα μου.Καλά είναι και εκεί!Ο καθηγητής τη βιολογίας μου είναι ελεεινός!Τον είχα και πέρσι για πρώτη φορά στη φυσική και αφού ήταν η πρώτη φορά που έκανα φυσική..πάτωσα!!Στο πρώτο διαγώνισμα του έγραψα 11 και μου έβαλε 14 και στο δεύτερο του έγραψα 7 και μου ξανά έβαλε 14!Βέβαια επειδή είχα πεισμώσει και εγώ πήγα στις εξετάσεις και του έγραψα ένα 20 όλο δικό του να το χαίρεται!!Ατές τι ερωτήσεις τις έκανε όμως στα πλαίσια τις επανάληψης από αυτά που κάναμε στην πρώτη γυμνασίου!!Αλλά τι να πεις!


Ακόμα δεν έχουν βγάλει το μόνιμο πρόγραμμα και έτσι κάθε μέρα μας δίνουν και ένα διαφορετικό!Τέλος πάντων αυτός που φτιάχνει τα προγράμματα φέτος είναι ένας καθηγητής εικαστικών που δεν υπάρχει άλλος σαν αυτόν.Είναι αλλήθωρος!Δηλαδή να είμαστε στην τάξη και να κοιτάει εμένα και το διπλανό μου και να θέλει κάποιος από τους δύο μας να του απάντηση σε μια ερώτηση!!Άντε τώρα εμείς να καταλάβουμε ποιον εννοεί γιατί βλέπεται δεν θυμόταν τα ονόματα μας.Μια φίλη μου τον φωνάζει λίαχ γιατί όμως δεν ξέρω!Μας έφτιαξε λοιπόν ένα πρόγραμμα για προχθές που αν έχεις αυτό δεν θες άλλες δραστηριότητες την ημέρα αυτή.Μας είχε βάλει όλα τα θεωρητικά τα οποία τα σιχαίνομαι!Και το αστείο ήταν ότι σε όλα έπρεπε να μάθουμε κάτι κατεβατά.Γύρισα σπίτι λοιπόν τρέχοντας και γύρω στις 2:30 άρχισα το διάβασμα!Εεε τελείωσα σύρω στις 1:00 τα μεσάνυχτα!Είχε μεσολαβήσει βέβαια και ένα ιδιαίτερο μάθημα μαθηματικών και για κανά δυο ώρες δάκριζα από τι πίεση!Και το πρωί φυσικά δεν σηκώθηκα την ώρα που έπρεπε με αποτέλεσμα να αργήσω την 1η ώρα.Πάλι καλά είχαμε γυμναστική.Γιατί κατά κάποιο περίεργο τρόπο δεν θυμάμαι να χτύπησε το ξυπνητήρι μου.Τι να πεις..


Εν το μεταξύ χθες είχαμε μια βαρεμένη καθηγήτρια τελευταία ώρα και τις αρέσει πολύ να γράφει.Αλλά στην τάξη όλοι ήμασταν σαν πτώματα που να γράψουμε.Άλλοι φώναζαν ''θα την βαρέσω'' άλλοι ''ανοίξτε το παράθυρο να φουντάρω'' και κάτι τέτοια.Είχε φάση δεν λέω..βασικά σας έπρηξα με τα περί σχολείων,καθηγητών και'τσι.Σταματάω..

Θα ήθελα αυτή τη στιγμή να αρχίσω το κράξιμο για διάφορα θέματα αλλά θα γίνω καλός άνθρωπος και δεν θα κράξω αλλά να ξέρετε κάποια στιγμή δεν θα κρατηθώ και θα αρχίσω!!! :)

Καλό υπόλοιπο βδομάδας φίλοι μου!!




Καραισχύει!


                                                Εεε κάπου εκεί με βλέπω να καταλήγω!








                                                                  :3

25 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς και όπως πάω μαζί θα το διαβούμε το Psycho path!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα όταν βρεις χρόνο πέρασε από δω να πάμε μαζί γιατί κοντός ψαλμός αληλούια!!

      Διαγραφή
  2. Φυσική,ε;Μακράν το πιο μαλακισμένο (οπ,πιπέρι!) μάθημα μετά τα Μαθηματικά!Πάλι καλά που με συμπαθούν και μου βάζουνε κάνα βαθμό,γιατί άμα περίμενα απ' τα 11άρια που γράφω...

    Καληνύχτα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα τα Μαθηματικά τα λατρεύω!!!Για τη φυσική όπως λες και εσύ είναι μακράν το πιο *μπιππ* μάθημα!!!

      Καλό απόγευμα:)

      Διαγραφή
  3. χαχαχα ρε θεϊκά δεν είναι στο σχολείο;
    τρελοί ρυθμοί,τρελοί άνθρωποι,τρελά όλα!





    υπομονή γλυκούλι μου!
    θα τη χρειαστούμε!




    τα φιλιά μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουουυο τι να σου πω!!

      Υπόμονη;;Που αν τη βρω καλή μου;;Το ότι θα τη χρειαστούμε είναι σίγουρο!!

      Φιλιά πολλά!! :)

      Διαγραφή
  4. μου λείπει το σχολείο!!οι πλάκες..έστω και μες την καταχνιά της ρουτίνας..
    φυσική..δύσκολο!!και μαθηματικά..απαίσιο!:P
    αλλά τι να κάνουμε..πρέπει αγαπητέ μου να υπομένεις!:)
    καλημερίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιμένω τα μαθηματικά μου αρέσουν!!Θα τα υπομείνω αγαπητή μου τι άλλο μπορώ να κάνω;;!!

      Καλό απόγευμα!! :)

      Διαγραφή
    2. Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά φίλε μου χαρακίρι!:Ρ:Ρ

      ΥΓ:Συγγνώμη που κάνω σχόλια εδώ και εκεί αλλά απουσία χρόνου!:Ρ

      Διαγραφή
    3. ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς!θα τα καταφέρεις,δεν σε φοβάμαι!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα δεν πειράζει Ρας όλοι τρέχουμε!!

      Αχχ σε ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω!!! :)

      Διαγραφή
  5. Πωωω βιολογία. Τη μισούσα..Το καλό είναι πως στο Λύκειο μπορείς να την αποφύγεις.. Καλή σχολική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πως τη μισώ!!Ισχύει αλλά πηγαίνω προς θετική κατεύθυνση άρα δεν τη γλιτώνω!! :) Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  6. για να πω την αληθεια, δεν μου λειπει καθολου το σχολειο..
    μη τρελαινεσαι ομως.. πιο χαλαρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεσ'τα ρε Φανή!!Πόσο χαλαρά.Δεν μπορώ τρελαίνομαι!!

      Διαγραφή
  7. Κράξε, να ηρεμήσεις!!
    Αντιπαθείς τα θεωρητικά, δηλαδή; Αχα... Δεν πειράζει, ακόμα σε συμπαθώ, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κράξω μην μου ανησυχείς!!Αν τα αντιπαθώ λέει..πάρα πολύ!!Χαχαχαχα οκ τότε κοίτα δεν είναι ότι τα μισώ..π.χ. τα αρχαία μου αρέσουν!! :)

      Διαγραφή
  8. Πω,πω, το 'χουν οι βιολόγοι φαίνεται! Και η δικιά μου βαρεμένη είναι! Μιλάμε θέλει χαρτί γιατρού η γυναίκα! :Ρ
    Όσο για την τελευταία φώτο... Νομίζω εκεί βαδίζω ήδη! :Ρ
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δικός μας καλός είναι,αλλά δεν λέει να κάνει ένα μπάνιο και ν' αλλάξει πουκάμισο.Άμα δε γίνει ένα με την πέτσα το ρούχο,δεν το βγάζει,που να χτυπάμε τον κώλο μας κάτω!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα! Μα για ποιο λόγο να αλλάξει ρούχο βρε; Μπορεί να θέλει να τα λιώσει ο άνθρωπος, θα τον εμποδίσεις εσύ δηλαδή; :Ρ

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς!!Μα γενικά όλοι η φυσικομαθηματικοί είναι κάπως αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις!!

      Χαχαχα γιατί να το πλύνει;;Γλιτώνει και από τον κόπο!!!:)

      Διαγραφή
    4. Μικρά μπορείτε απλά να οδεύσετε στο ψυχιατρείο γιατί ως γνωστόν δεν υπάρχουν άχρηστοι καθηγητές στην Ελλάδα,αλλά άχρηστο κράτος!!Άντε moveeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

      Διαγραφή
    5. Διαφωνώ "μεγάλε"! Υπάρχουν και τα δύο στην Ελλάδα, οπότε moveeeeeeee εσύ! :Ρ

      Διαγραφή
    6. Πρώτον,η απουσία ελέγχου απ' το κράτος,που είναι η κεντρική εξουσία,τρομάρα του,συνεπάγεται «άχρηστους» καθηγητές.

      Δεύτερον,δεν είπαμε ότι δεν ξέρουν Βιολογία,Μαθηματικά κ.λπ..Είπαμε απλώς ότι είναι άπλυτοι και τζαζλί.Άλλο το ένα,άλλο τ' άλλο!

      Τρίτον,τρία χρόνια μεγαλύτερος είσαι,γέρο! :)

      Διαγραφή
    7. @Ρας ή όπως λέει η Χρυσαλίς ''μεγάλε'' μπορείς να μας συνοδεύσεις αν θες μέχρι εκεί!! :)

      @Chrysalis Δεν έχεις άδικο κατά μία έννοια!!

      @Κ α)Ισχύει
      β)Διπλόισχυει
      γ)Σημαντική πληροφορία που δεν γνώριζα

      :)

      Διαγραφή