Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

I'm back bitches...

Και πάλι εδώ !Επέστρεψα κι εγώ σαν καλό παιδί από τις ''διακοπές'' μου(ο θεός να τις κάνει)και δεν επανέρχομαι τόσο δυναμικά όσο θα πίστευε κανείς.Με έχει βαρέσει μια βαρεμάρα..δεν περιγράφεται!!Και γενικώς  αυτή η περίοδος τον 6 ημερών που διανύω είναι κάπως.Η  μέρες με βρίσκουν μπροστά από ένα υπολογιστή να βλέπω White Collar(η σειρά είναι αμερικάνικης παραγωγής  έχει να κάνει με FBI κι έτσι.Θα μου πείτε τώρα ότι υπάρχουν πολλές τέτοιου είδους αλλά εγώ θα σας πω ,πως αυτή είναι ξεχωριστή.Δείτε την και θα με θυμηθείτε.).Aαα και επειδή μερικοί μπορεί να πιστέψουν πως ο τίτλος δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα,θέλω να επισοιμάνω πως αυτό είναι το σλόγκαν μου για τη νέα χρονιά.Γιατί πέρσι ήμουν ο αόρατος άνθρωπος.Όχι πια!Και έτσι θα πω σε όλους:''I'm back bitchess!!''. :)

Η δίαιτα!
Και ναι για άλλη μια φορά είπα ότι θα κάνω δίαιτα και αυτή τη φορά θα το τηρήσω.Αν και βέβαια έκανα κάτι ατασθαλίες αλλά δεν τις λέμε σε κανέναν.Συμβουλεύομαι και ένα παλιό διαιτολόγιο που κάποτε είχε παραπέσει στα χέρια μου.Δεν ξέρω αν θα καταφέρω τίποτα αλλά αξίζει μια προσπάθεια.Γιατί τα χάλια μου έχουν απογίνει.Αντί να ψηλώνω και να αδυνατίζω,εγώ φαρδαίνω και κονταίνω.Μα έλεος τι κατάσταση είναι αυτή;;!!Μα θα μου πείτε τώρα που χειμωνιάζει θα κάνεις δίαιτα;;Ναι τώρα που χειμωνιάζει!Εκτός του ότι είναι γνωστό πως είμαι ανάποδος άνθρωπος έχει και μια λογική αυτό που κάνω γιατί θα εξασφαλίσω ότι θα έχω ωραίο(λέμε τώρα)σώμα το καλοκαίρι!!

Είμαι στις μαύρες μου!
Μα μερικοί δεν λένε να καταλάβουν.Ενώ με ξέρουν πως όταν έχω τις μαύρες μου δεν θέλω να μου μιλάει κανένας.Ούτε ο σκύλος μου(ναι από ότι καταλάβατε με τον σκύλο μου κάνω υπέροχες συζητήσεις με τις ώρες.Μπορεί να μην μου απαντάει αλλά τουλάχιστον γλιτώνω τις πατάτες που μπορεί να πέταγε).Έχω κι εγώ δικαίωμα τις τελευταίες μέρες τις ελευθερίας μου να τις αφιερώσω στον εαυτό μου.Μα με βλέπουν που έχω μελαγχολήσει και έχω βυθιστεί στην  άμπωτη της δυστυχίας μου(κι εγώ όταν μελαγχολώ βάζω και τα κλάματα άμα λάχει.)και με ρωτάνε ''Κλαις;''!!!Όχι κάνω σιντριβάνι με τα δάκρυα μου.

Τρεχάματα!
Σε μια πολυμελή οικογένεια όπου είμαι ο μικρότερος θα έπρεπε να μην κάνω τίποτα.Ενώ αντιθέτως κάνω τα πάντα.Από τη μικρότερη εώς τη μεγαλύτερη αγγαρεία.Να βγάλω το σκύλο,να πάω στο σούπερ μάρκετ,να βγάλω τα σκουπίδια,να ποτίσω το κήπο(αυτό γιατί το κάνω δεν έχω καταλάβει..αφού έχουμε κηπουρό για αυτό!!).Μου φαίνεται πως πρέπει να μπει λίγη τάξη σε αυτό το σπίτι...άιντε!!Και συνήθως με βάζουν να τα κάνω όλα αυτά όταν κάνω κάτι!Π.χ. όταν ετοιμάζομαι να πάω μια βόλτα,όταν ακούω μουσική,όταν χαλαρώνω!!!!Εως εδώ και μη παρέκει.


      
Ορίστε και ένα τραγουδάκι για το καλό.Είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια και soundtrack μιας από τις αγαπημένες μου ταινίες  Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain ή αλλιώς Amelie!

:)

15 σχόλια:

  1. Χαχαχα.

    Να κονταίνεις αποκλείεται!Εκτός αν μπήκες στο πλύσιμο ή είσαι ογδόντα χρονών. :p
    Καλή δίαιτα.Έχε το νου σου,όμως,μην το παρακάνεις.Παν μέτρον άριστον.

    Και χαμογέλα βρε!Άσε τις μελαγχολίες και τα κλάματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το κονταίνω το είπα για να δώσω ένα δραματικό τόνο στην όλη υπόθεση!Κοίτα να το παρακάνω εγώ λίγο απίθανο...πιο πιθανό είναι αντί να αδυνατίζω να παχαίνω με ταχύτατους ρυθμούς!!!

      Θα χαμογελάσω μόνο όταν η ζωή αποφασίσει πως υπάρχω κι εγώ σε αυτό το πλανήτη!!

      Διαγραφή
  2. Αυτή είναι η μοίρα εσάς των μικρότερων για αυτό σουτ και στη δουλειά!!:Ρ

    Διαίτα;;;Διαιταα;;;;Φίλε άλλο το να τρως σωστά και άλλο να κάνεις διαιτα!!Κόψε τη διαιτα αμέσως και πλακώσου τις πίτσες για τιμωρία!!Διαιταα!!Πφφφφφφφφφ!!1

    Άσε τα κλάματα ρε!!Οι άντρες δε κλαίν!Αν εχεις ένα προβλημα κάτσε και λύστο και άσε τις βλακείες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμάς τους μικρότερους κύριε Τσάρε μας υποτιμάται...δεν ξέρετε τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό λέτε πως είναι η μοίρα μας!

      Ναι εγώ πρέπει να κάνω δίαιτα.Το στάδιο του ''πρέπει να τρώω σωστά''το έχω ξεπεράσει προπολού.Συγνώμη τσάρε μου αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό πρέπει να μπω σε μια σειρά!

      Τα κλάματα ήταν μεταφορικά δεν το εννοούσα.Ήθελα να δώσω μια δραματικότητα!!Αλλά πίστεψε με τα προβλήματα μου για να λυθούν πρέπει να γκρεμιστούν φούρνοι και φούρνοι!!

      Διαγραφή
  3. καλως ήρθεες^
    δυσκολη η προσαρμογή απο τις διακοπές :P
    οσο για τη δίαιτα... δε γίνεται να κάνεις δίαιτα το καλοκαίρι μωρέ .. όταν μπεις σε πρόγραμμα θα ναι πιο εύκολο πιστεύω :P ασε που προτείνω καλύτερα υγιεινή διατροφή και όχι δίαιτα^

    τέλος, ευχομαι να έρθει το χρώμα στις μαύρες σου! με χαμόγελο και αισιοδοξία όλα λύνονται!
    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα βρε!!^^
      Εεε εντάξει όχι πολύ δύσκολη αλλά τι να κάνουμε..υγιεινή διατροφή εε;;Αλλά στην κατάσταση που έχω φτάσει,σώζεται με υγιεινή διατροφή;;!!Αμφιβάλλω!!!

      Κι εγώ αυτό ελπίζω...Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!!Καλό σου βράδυ επίσης!! :)

      Διαγραφή
  4. ολα φτιαχνονται, ολα διορθωνονται, ολα αλλαζουν.. αλλα μονο οταν αποφασισεις να τα αλλαξεις εσυ. τιποτα δεν ερχεται μονο του..
    θελει κοπο, αλλα μια αποφαση ειναι.. παρτην! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να την πάρω αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μου ξεγλυστρίσει και τη χάσω για άλλη μια φορά! :)

      Διαγραφή
  5. καλώς τα μάτια μου τα δυό:)
    "Θα χαμογελάσω μόνο όταν η ζωή αποφασίσει πως υπάρχω κι εγώ σε αυτό το πλανήτη!!" ξέρω ακριβώς τι εννοείς! υπομονή -όσο γίνεται- καμάρι μου και αν χρειαστείς κάποιον να μιλήσεις, είμαι εδώ!!
    πολλά φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή!Είπες τη λέξη κλειδί.Η υπομονή κι εγώ έχουμε κόψει επαφές χρόνια τώρα!Αλλά τι να κάνουμε θα με πιέσω!Αχχ τι καλή που είσαι!!:)

      Πολλά φιλιά και από μένα!:**

      Διαγραφή
    2. δεν ξέρω αν είμαι καλή.. απλώς σε καταλαβαίνω!

      Διαγραφή
  6. Μα έτσι κάνουν οι ...μεγάλοι, μη δουν μικρότερο να αράξει, εδώ την έχουν τη διαταγή... Όμορφο τραγούδι και καταπληκτική ταινία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!!Μα έλεος!

      Από τις ωραιότερες ταινίες!:)

      Διαγραφή
  7. Κι εσύ σε δίαιτα; Μάρκο ΣΕ ΝΙΩΘΩ. Μαζί στον αγώνα!

    Ναι ε; Καλά , εγώ που'μαι μοναχοκόρη -μη με περάσεις για κακομαθημένη, σε παρακαλώ δηλαδή...- λιγότερα έκανα στο πατρικό μου! Λες επειδή δεν έχουμε κήπο; :P

    Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι!!Μαζί στον αγώνα!

      Ξέρω πολλά παιδιά που είναι μοναχοπαίδια και δεν είναι κακομαθημένα!Μην ανησυχείς!

      Ναι ίσως να φταίει ο κήπος!Βέβαια δεν χρειάζεται να μην έχεις κήπο για να κάνεις αγγαρείες!Για να καταλάβεις στο εξοχικό δεν έχουμε κήπο(για ευνόητους λόγους οι δικοί μου ήθελαν αυλή).Και πάω ένα Σ/Κ με τα αδέρφια μου και μου κάνουν''Πήγαινε να ποτίσεις το κήπο.'' Και τους λέω πως δεν έχουμε κήπου και μου λένε εε δεν πειράζει κάνε κάτι.Δηλαδή με το ζόρι!

      Καλώς μου ήρθες!:)

      Διαγραφή