Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πήρα...

...το πρώτο μου βραβείο!!!Σας ευχαριστώ πολύ!!!Μπορείτε να το ζηλέψετε!!


 


Παίρνοντας λοιπόν αυτό το εξαίσιο βραβείο πρέπει να ολοκληρώσω και κάποια "βήματα".Έχουμε και λέμε:1.Να πω ποιος μου χάρισε αυτό το βραβείο
2.Να γράψω 7 τυχαία πράγματα για μένα
3.Να χαρίσω το βραβείο αυτό σε άλλους 10 μπλογκερς


Λοιπόν αυτό το βραβείο μου το χάρισε ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο η Αθηνά(http://oladepalabras.blogspot.gr/).Είναι ένα εξαίρετο άτομο!!

7 πράγματα για μένα:
1.Μερικές φορές νομίζω πως ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από μένα.
2.Θέλω τα πάντα στην εν τέλεια!
3.Έχω μάθει να ονειρεύομαι ακόμα και αν νομίζω πως δεν θα βγει πουθενά.
4.Δεν μου αρέσει να με γράφουν.
5.Είμαι της άποψης ότι κάποιο καταδιώκουν την ευτυχία ενώ άλλοι τη δημιουργούν!
6.Λατρεύω τη Jazz.
7.Σιχαίνομαι τα πουκάμισα.

Και χαρίζω αυτό το βραβείο στους:
@Phantomas
@Sparkling Blue
@Chrysalis
@Precious Dreams
@Ρασκόλνικωφ
@Χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο
@Αθηνά
@Δανάη
@Κ+

Λοιπόν αυτά!!
Καλή εβδομάδα και καλή μας κούραση!!

16 σχόλια:

  1. Φίλε άσχημη εποχή διάλεξες να μου δώσεις βραβείο,γιατί με έχει πιάσει μια μεγάλη διάθεση για πολύ κράξιμο και μια πολιτική κινητοποιήση!!Κάαποια στιγμή θα το κάνω όμως μην ανησυχείς!:)

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχ αυτή τη διάθεση κραξίματος την έχω και εγώ!!Όσο για την πολιτική κινητοποίηση δεν το σχολιάζω γιατί δεν ασχολούμαι με πολιτική και έτσι!Χαχαχα πάλι καλά που το επισήμανες για να μην ανησυχώ!Πες'τα Χρυσόστομε θάνατος στα πουκάμισα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ασχολείσαι γιατί με τέτοιες συμπεριφορές φτάσαμε εδώ που φτάσαμε!!

      Ποιο καλεε;;;;

      Ή βασικά κάψιμο,μιας και δεν είναι ζωντανά!!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Ναι αυτό βασικά ισχύει!

      Άστο τίποτα!! :)

      Ναι θα μπορούσε να γίνει και αυτό!

      Διαγραφή
  3. Δεν είμαι και τόσο εξαίρετο άτομο, αλλά ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Σε καλή μεριά το βραβείο και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το λες αυτό;;Υποτιμάς τον εαυτό σου!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  4. Ωωω! Σ'ευχαριστώ για τη τιμή! :P

    Θα καταπιαστώ με τη συγκεκριμένη ανάρτηση λίαν συντόμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πάαααααααρα πολύ! :)

    Θα κάνω την ανάρτηση μάλλον αύριο.

    Βέβαια,τα πουκάμισα είναι υπέροχα,αλλά καλή καρδιά!

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα παρακαλώ!

      Οκ όποτε μπορείς!!Δεν τίθεται θέμα!

      Πες μου,όχι πες μου που το βρίσκεις το υπέροχο στα πουκάμισα!!!Είναι τόσο κυριλέ και έτσι!!:)

      Φιλιά πολλά!:)

      Διαγραφή
    2. Εεεε,γι' αυτό είναι υπέροχα! :)

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, μόλις είδα το βραβείο και σου υπόσχομαι πως θα είναι το θέμα της επόμενης ανάρτησης μου! Σ'ευχαριστώ πολύ, Dreamer!
    Στο 5, ότι άλλοι καταδιώκουν την ευτυχία και άλλοι την δημιουργούν, με βρίσκεις σύμφωνη. Όσο γκρινιάζουμε, ευτυχία δεν βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα μα τη βιασύνη που σας έχει πιάσει!!:)

      Παρακαλώ καλή μου!!

      Ακριβώς!! :)

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Συμφωνώ ότι μισώ τα πουκαμισα αλλά λόγω δουλείας αναγκάζομαι να τα φορώ. αλλά είναι τόσο άβολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ σε ευχαριστώ πολύ!!!Πες τα!!!Μα έλεος δηλαδή!!! :)

      Διαγραφή