Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Blogoπαίχνιδο + News...

Επειδή με προσκάλεσε η χωρίς όρια  Δανάη είπα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση της και να παίξω και εγώ! Το παιχνίδι αφορά 4 πράγματα που θα άλλαζα από το παρελθόν και 4 πράγματα που τα οποία θα ήθελα να έχω στο μέλλον και βέβαια δεν έχω τώρα.Λοιπόν...

Παρελθόν:
1)Θα άλλαζα την Β' γυμνασίου.Ήταν η χειρότερη χρονιά μου άσχετα που τα έβγαλα εις πέρας με επιτυχία.

2)Οι φιλίες που είχα κάνει.Ενώ πίστευα ότι είχα βρει τους φίλους με τους οποίους ΊΣΩΣ να πορευόμουν την υπόλοιπη ζωή μου,τελικά έκανα λάθος.Πολύ μεγάλο λάθος.

3)Θα άλλαζα λίγο τον χαρακτήρα μου.Ήμουν  πολύ ευγενικός σε κάποιους ανθρώπους και δεν έπρεπε.

4)Τις επιλογές μου.Είχα κάνει πολλές λάθος επιλογές και τις πληρώνω ακόμα και τώρα.

Μέλλον:
1)Ένα ταξίδι την Νέα Υόρκη.Είναι όνειρο δεν είναι απλή επιθυμία!!

2)Να επιτύχω στον τομέα στον οποίο οδεύω.

3)Να ζω ελεύθερα χωρίς πολλές υποχρεώσεις.Αν και αυτό είναι αδύνατον αλλά δεν ξέρεις ποτέ!

4)Ίσως να παιδί.Βέβαια έχω μέλλον ακόμα αλλά θέλω.

Προσκλήσεις:
Όποιος/α θέλει ας το κάνει γιατί δεν ξέρω ποιους να βάλω!

Νews Part:

Είπα να σας πω κι εγώ τα νέα μου αλλά είναι τόσα πολλά που δεν ξέρω να αρχίσω.Πρώτη μέρα σχολείο..εντάξει ήταν σχετικά καλή βέβαια ελπίζω η χρονιά να πάει καλά αν και δεν το βλέπω.Βουτηγμένος στη αισιοδοξία είμαι όπως βλέπετε.Free Hugs στη περιοχή που μένω.Χαχαχα μα έλεος να πω ότι μένω στο Σύνταγμα εντάξει αλλά εδώ;;!!Βέβαια όπως φανταζόμουν μια βλακεία και μισή ήταν.Δεν πήγα αλλά από ότι μου είπαν...Μα αυτά τα πράγματα είναι βλακείες.Να πας να αγκαλιάσεις τον κάθε άσχετο.Μα έλεος ήθελα να' ξερα ποιος τα σκέφτεται αυτά.Μμμ αα και το νέο της εβδομάδας..βγήκε καινούργια μερέντα!!!:D Θέλω να την δοκιμάσω..βασικά πεθαίνω για να την δοκιμάσω!!!Εεε σαν παιδί κι εγώ μου αρέσει τρελά η μερέντα.:)




Άσχετο το τραγουδάκι αλλά μου αρέσει πολύ(είναι και από το Glee <3)
Και αυτό είναι το χιτ της εβδομάδας!

   Αυτή τη φωτογραφία παίζει να τη λατρεύω άσχετα που είναι λίγο τραγική.Έτσι μου λένε τουλάχιστον!:Ρ




                                                                      :)














15 σχόλια:

  1. Χμ! Για το παιδί ξανασκέψου το διότι αναιρεί το όνειρό σου να ζεις ελεύθερα, χωρίς πολλές υποχρεώσεις!

    Έχεις σκεφτεί να βγάλεις την επαλήθευση σχολίων; Το λέω επειδή δεν μπορώ να διακρίνω εύκολα αυτά που μου ζητάει να γράψω για να αποδείξω ότι δεν είμαι ρομπότ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σου αφήνω σχόλια, ενώ το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις..θα το ξανά σκεφτώ!

      Μα δεν έχω την επαλήθευση!!!Μάλλον κάτι λάθος έχει γίνει.Θα το κοιτάξω!!:)

      Διαγραφή
    2. Όταν ξεκινάς ένα βλογ υπάρχει από μόνη της και εσύ μέσα από τις ρυθμίσεις την καταργείς. Για να δω...

      Διαγραφή
    3. Ααααααααααα, μπράβο, την κατάργησες!
      Ευχαριστώωωωωω!

      ΥΓ. Η επαλήθευση υπήρχε, αλλά όταν απαντούσες εσύ στα σχόλια δεν σου ζήταγε κάτι γιατί είσαι διαχειριστής!
      Ένυγουέη, τέλος καλό, όλα καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Ναι την κατάργησα!!Στην αρχή ψιλό μπερδεύτηκα αλλά όλα ΟΚ μετά!Αααα οκ ευχαριστώ για την ενημέρωση!! :)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλα η διαφημηση για τη καινουρια μερεντα ειναι απιστευτη, αλλα δεν ξερω, σαν γευση δεν με ψηνει και πολυ να τη δοκιμασω!

    καλη σχολικη χρονια και μη μασας!
    πραγματικα αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιος απο μας που δεν εχει μετανιωσει εστω και για 1 του επιλογη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι μου είπαν δεν είναι τόσο καλή όσο την κανονική αλλά θέλω να την δοκιμάσω.Μπορεί να μου αρέσει πιο πολύ από την κανονική γιατί είμαι εντελώς ανάποδος!

      Ευχαριστώ πολύ Φανή μου!

      Ισχύει!!Και δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένε, πρώτο σχόλιο που αφήνω στο μπλογκ σου! Τρέχω πολύ και δεν είχα χρόνο... Τέλος πάντων, καλώως ήρθα στα λημέρια σου επιτέλους! :)
    Η φωτογραφία απλά τέλεια! Και το jar of hearts λατρεμένο επίσης!
    1η Λυκείου είσαι φέτος; Αν ναι, καλά κουράγια σου εύχομαι!
    Καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου!!Δεν πειράζει σε καταλαβαίνω και εγώ από βδομάδα έτσι θα είμαι!

      Καλώς σε βρήκα βρε!

      Μόλις την είδα είχα λιώσει στο γέλιο!!Πραγματικά!

      Δεν είμαι 1η Λυκείου είμαι 3η γυμνασίου!!Αλλά και πάλι μη νομίζεις δεν είναι και εύκολα!Έχω το προφίσενσι και τα φροντιστήρια και άσε τρέχω συνέχεια και ακόμα δεν άρχισε η χρονιά καλά καλά!

      Ευχαριστώ πολύ καλή μου επίσης!!! :)

      Διαγραφή
    2. Τότε να απολαύσεις την τελευταία σου χρονιά στο λατρεμένο γυμνάσιο καμάρι μου! :)

      Διαγραφή
  4. Αγαπητέ φιλιό-πληκτε (τελικά όλοι μας έχουμε από μία τουλάχιστον ιστορία με "φίλους"...), το ταξίδι στη Νέα Υόρκη είναι όλα τα λεφτά! Η πόλη είναι, τι να πω, υπέροχη; Καταπληκτική; Συναρπαστική; Το μόνο που με είχε στραβώσει τότε ήταν που ένας ανεκδιήγητος χούφτωνε χαλαρά μία άλλη ανεκδιήγητη στο δρόμο. Κανονικά, το χέρι στα οπίσθια της και ... ΛΟΛ.
    Το ταξίδι πάντως είναι εμπειρία ζωής. Αν διέθετα τους πόρους, χαλαρά θα πήγαινα 2 φορές το χρόνο. Θα φοβόμουν να ζήσω εκεί πάντως, μην τυχόν και την απομυθοποιούσα... (τι φλυαρία είναι αυτή νυχτιάτικα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η καινούρια merenda είναι απλώς απίστευτη!!
    πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα δε την έχω δοκιμάσει.Δεν την βρίσκω πουθενά.Αλλά και από ότι έχω ακούσει οι γνώμες διίστανται!!Άλλοι λένε ότι είναι πιο ωραία και από την κανονική και άλλοι λένε πως η κανονική είναι πολύ καλύτερη!!

      Φιλιάάά!!!:)

      Διαγραφή
  6. η καινούργια μερέντα..δεν έχει λόγια!
    επέστρεψα..!
    είχα μπλεξίματα με τεχνικά προβλήματα...
    έγιναν αλλαγές..εδώ!!ολαλα..
    χαιρετώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεεεειιιι!!Η Χρύσα επέστρεψε!!!Επιτέλους!!Είχα αρχίσει να ανησυχώ!Άντε με ξανά χαθείς γιατί μας έλειψες!! :)

    Αλήθεια εεε;;Δεν την βρήκα ακόμα στα σούπερ μάρκετ αλλά το ψάχνω!!!

    Ναι είπα να κάνω καμιά αλλαγή.Άλλαξε η ζωή μου και έτσι άλλαξα και εγώ.Γι'αυτό προσπάθησα να το βγάλω προς τα έξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή