Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Grrrr...

Nαι οκ βασικά είμαι σκατά.Και τώρα έρχεται η στιγμή να διαψεύσω την προηγούμενη μου ανάρτηση.Δεν είμαι καλά και δεν πρόκειται να γίνω γιατί πλέον έχω καταλάβει πως έτσι θα συνεχίσω την υπόλοιπη μίζερη ζωή μου!!

Βασικά αυτή η περίοδος τον ανακατατάξεων.Δεν έχω αφήσει τίποτα και κανέναν στην ησυχία του.

Ουσιαστικά όλα αυτά γίνονται επειδή κάποιοι τα έχουν δει και πολύ γαμιάδες(ιιιιιι πιπέρι κόκκινο..χεχεχε) και μου γαμάνε την ψυχολογία.Και όπως είχα πει σε έναν φίλο μου ''Η ψυχολογία μου μόνο παρθένα δεν είναι!!''

Επίσης έρχομαι για άλλη μια φορά να διαψεύσω αυτά που έχω πει πιο πριν γιατί όπως καταλαβαίνεται είμαι πολύύύ σταθερός στις αποφάσεις μου.Θυμάστε που σας είχα πει ότι θα ξανά πάω στην θεατρική ομάδα του δήμου μου;;!1Εεε άλλαξα γνώμη τελικά..ή μάλλον έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω τι θέλω και τι όχι.Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε αυτό το θέμα αλλά γενικώς δεν ξέρω τι θέλω.Από τη μία θέλω να πάω γιατί μπορώ να εκφραστώ και να ονειρευτώ χωρίς περιορισμούς.Από την άλλη όμως δεν ξέρω γιατί πρώτον δεν θα είμαι με τα παιδιά που ήμουν πέρσι,και τα ωράριο των προβών είναι λίγο κάπως.Αλλά πρέπει να πάρω κάποια στιγμή μια απόφαση!

Επιπλέον δεν μου έφταναν όλα τα άλλα τσακώθηκα και με την κολλητή μου.Ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά αυτή δεν μου μιλάει αλλά εγώ δεν ξέρω το λόγο.Προσπάθησα να της μιλήσω αλλά τίποτα!Βασικά..την παρασκευή το απόγευμα βγήκαμε μια βόλτα και την είδα ότι κάτι είχε.Την ρώτησα αλλά μου είπε τίποτα (τι άλλο θα μου έλεγε)Έτσι δεν έδωσα σημασία.Μετά ανέβασε μια φίλη της (και αφενός φίλη μου) στο φέισμπουκ πως είναι μαζί.Και τους έγραψα εγώ από κάτω ότι άμα ξανά κανονίσουν ξανά κάτι τέτοιο να με φωνάξουν.Και αυτή μου απάντησε πολύ απότομα από κάτω.Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ την πήρα τηλέφωνο και μόλις τι ρώτησα αν έχει κάτι μου το έκλεισε στα μούτρα και είπε στην άλλη κοπέλα πως θέλει να μιλήσουμε από κοντά.Και έχει μείνει εκεί το θέμα.Τι να πεις...




:(

28 σχόλια:

  1. Πιστευω ότι θα τη λήξετε την παρεξήγηση σας!! Καλή αρχή σε ότι και αν αποφασίσεις να κάνεις τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι αν και δεν το κόβω αλλά θα δείξει!! :)

      Διαγραφή
  2. Μικρά σοβαρευτείτε!Ακόμα και στους τσακωμούς εμπλέκεται το fc!Αμαν πια!!!Πλακωθείτε από κοντάνα το φχαριστηθειτε τουλάχιστον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον δεν είμαστε μικρά κύριε ΜΕΓΑΛΕ!!Και δεύτερον η σοβαρότητα δεν μας χαρακτηρίζει.

      Βασικά δεν θέλω κράξιμο,μαλλιοτράβηγμα και έτσι.Θέλω να είναι πιο πολιτισμένα τα πράγματα όπου και αν καταλήξουμε!!

      Διαγραφή
    2. Μικρά είστε και όχι δεν είμαστε μικρά σε μένα!!:Ρ

      Ποιος είπε μωρέ για μαλλιοτράβηγμα ή κράξιμο;;;Εννούμε κλασικό βρισίμο και απέραντη ειρωνεία όσο δε παίρνει άλλο!
      Αυτά τα πολιτισμένα είναι η μεγαλύτερη μαλακία(ήθελες να τα ακούσεις) του πολιτισμού!!Πολιτισμός είναι η εντιμότητα και η ντομπροσύνη!Μόνος πολιτισμός είναι οι ανάγκες και η αλήθεια!

      Διαγραφή
    3. Ααα από ειρωνεία έχουμε αρκετά αποθέματα!!

      Ναι ναι ήθελα να τα ακούσω γιατί αν δεν τα ακούσω θα ξανά κάνω τις ίδιες μαλακίες και δεν προτίθεμαι!!

      Αλήθεια..τι είπες τώρα!! :)

      Θα περιεργαστώ τα λόγια σου και θα κρίνω αναλόγως!!Πάντως σε ευχαριστώ!!:)

      Διαγραφή
  3. Να της μιλήσεις και να τα βρείτε. Δεν έχει νοημα να χαλανε φιλίες για το τίποτα. Θα σου έλεγα να πας στη θεατρική ομάδα γιατί θα ένας πολύ καλός τρόπος να ξεφεύγεις απο μαθήματα κλπ.

    τα φιλιά μου και ελπίζω όλα να φτιάξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου..τα πράγματα νομίζω πως είναι πιο περίπλοκα από ότι φαίνονται!Αλλά θα προσπαθήσω και όπου με βγάλει.

      Το σκέφτομαι.Το ξανά σκέφτομαι αλλά πάλι καταλήγω στο κενό..:Ρ
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Διαγραφή
    2. Προσπάθησε να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς. Αν πραγματικά πιστεύεις ότι αυτή η φιλία αξίζει μην την αφήσεις να χαθεί. Δεν έχει και νόημα άλλωστε. Κάποιοι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας για να μείνουν

      Διαγραφή
    3. Το πιστεύω αλλά αν και ο άλλος δεν θέλει..τότε δεν σου μένουν και πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις!!!:/

      Διαγραφή
    4. Να επιμείνεις! όσο δεν πάει! Να επιμείνεις μέχρι εσύ να νιώσεις ότι δεν αξίζει να προσπαθείς άλλο.

      Διαγραφή
  4. Πολύ πεισματάρα η κολλητή... Να μιλήσετε ήρεμα και όλα καλά θα πάνε!

    Όσο για τις ανακατατάξεις, η ηλικία φταίει. Κουράγιο, λίγα χρόνια μένουν! :Ρ

    Σε φιλώ καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεισματάρα λέει;;!!Χαχαχαχα

      Αυτό θέλω και εγώ.Πολιτισμένα πράγματα όχι κατινιάσματα και έτσι αν και αυτά έχουν τι φάση τους!!!

      Φιλιά πολλά γλυκιά μου!! :)

      Διαγραφή
  5. Σώπα πουλάκι μου,που θα κάνεις μίζερη ζωή!Από εφηβεία πάσχεις,υπομονή...Πωπω,σαν κωλόγρια ακούστηκα τώρα!

    Πιάσε από κοντά την κολλητή σου και πες της ότι οι διαφορές δεν λύνονται ούτε με εγωισμούς,ούτε με πείσματα,οπότε καλό θα ήταν να σου πει εάν έχει κάτι μαζί σου.Θα τα βρείτε,μην ανησυχείς!

    Μάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα άκου εκεί κωλόγρια(βασικά στην αρχή είδα καλόγρια αλλά και πάλι πέθανα στο γέλιο!!)

      Ελπίζω καλή μου Κ με σταυρό(που εγώ θα σκάσω αν δεν μάθω το όνομα σου αλλά οκ..:)

      Φιλάκι στο μάγουλο!! :*

      Διαγραφή
    2. Χάρηκα πολύ Κατερίνα!! :)

      Ραςςς ντροπή!!!Καλόγρια την Κατερίνα(με σταυρό)!!!???!!

      Διαγραφή
    3. Παρομοίως,Dreamer!Δεν πιστεύω να σε βάφτισε έτσι ο παπάς...

      Διαγραφή
    4. Όχι δεν με βάφτισε έτσι..με βάφτισε Μάρκο!! :)

      Διαγραφή
  6. ''Η ψυχολογία μου μόνο παρθένα δεν είναι!!''
    Πολύ καλό! Έγραψες Μάρκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!!!

      Διαγραφή
  7. μμ.. φάση είναι και ελπίζω να περάσει γρήγορα!!
    πιάσε και μίλησε στη φιλή σου απο κοντά :) μόνο έτσι θα λυθει..
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φάση είναι ναι!!Και εγώ αυτό ελπίζω!!!
      Την έπιασα και τις μίλησα τα βρήκαμε αλλά δεν είμαστε όπως πριν!! :/

      Φιλιάάάά!!

      Διαγραφή
  8. Χμ.... Κοίτα να δεις που περνάμε το ίδιο πράγμα... Όχι από κολλητή εγώ (αυτά τα πέρασα νωρίτερα και τώρα έμαθα), αλλά ακόμα ψάχνομαι στο τι είπα και παρεξηγήθηκε η άλλη. Μήπως τρέχει κάνας ανάδρομος πλανήτης;
    Εσύ, Dreamer μου, δε θα αγχώνεσαι παραπάνω, γιατί αργότερα θα δεις πως τέτοια γίνονται στη ζωή. Οι κολλητοί μας ίσως να μην είναι οι κολλητοί μας για πάντα. Προφύλαξε τον εαυτό σου και θα είσαι μια χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρεε μήπως;;Να το κοιτάξω δηλαδή!Τελικά τα βρήκαμε!Όλα οκ τώρα!

    Προφυλάτομαι όμως μέχρι εκεί που μπορώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή