Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Το παιχνίδι των απειλών..

Ναι ο τίτλος μου δεν είναι τόσο αντιπροσωπευτικός αλλά τι να το κάνεις!

Έχω καταλάβει πλέον ότι για να κάνω  μερικούς μερικούς να αρχίσουν να με φοβούνται λιγάκι πρέπει να τους απειλήσω!Γιατί νομίζουν πως είναι κάποιοι και ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν!Αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.Άμα θέλω μπορώ να τον κάνω να με βλέπει και να τρέχει χιλιόμετρα μακριά μου!Βασικά για αν πω την αλήθεια δεν σκόπευα να αρχίσω να απειλώ για να κάνω τους άλλους να καταλάβουν πως δεν είμαι αυτός που φαίνομαι.Αλλά αφού δεν παίρνουν από λόγια προχωράμε στις πράξεις.Και έτσι θα το παίξω και πολύ τιμωρός.Χαχαχα τι να πεις ήθελαν να παίξουμε το παιχνίδι των απειλών.Μόλις άνοιξαν το κουτί της Πανδώρας.Έχει να γίνει χαμός αυτό σας λέω μόνο!

Όπως πάντα βρίσκομαι σε αυτή την κλασσική μου μελαγχολία.Μα όλα είναι μελαγχολικά στην τελική.Ακόμα και ο καιρός.Τις προάλλες άνοιξα το παράθυρο του δωματίου μου να δω τον ήλιου που έδυε(πολύ ρομαντισμός έπεσε!!) και μου μύρισε τζάκι.Εεε τι να κάνω και εγώ!Ήταν και ωραίο το ηλιοβασίλεμα.Αυτό το πορτοκαλί ήταν όλα τα λεφτά.Αχχ

Έχετε ακούσει για αυτό το έθιμο που έχουν οι Γιαπωνέζοι να ανάβουν κάτι χάρτινα φαναράκια για αυτούς που έχουν χάσει και να τα αφήνουν στον αέρα και αυτά ανεβαίνουν όλο και περισσότερο!Έτσι θα κάνω και εγώ.Για τη χαμένη μου ζωή!

Aν και κατά τα άλλα όλα μου είναι καλά.

Ααα ξέχασα να πω πως ,δεν ξέρω για σας,αλλά το Σ/Κ που πέρασε ήταν ένα από τα χειρότερα μου.Μα πέστε μου ποιος φυσιολογικός άνθρωπος (ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌΣ πάντα)θα διάβαζε όλο το Σ/Κ.Και όμως το έκανα και έχω μετανιώσει πικρά.Ήμουν σε σημείο να κοιτάω τα ξυράφια και να δελεάζομαι να κόψω καμιά φλέβα.Πάλι καλά αυτό το Σ/Κ θα είναι καλό το νιώθω!Την Παρασκευή δεν έχουμε μάθημα γιατί την Κυριακή είναι 28η και θα κάνουμε γιορτή και θα μας δώσουν κάτι αριστεία επειδή βγάλαμε μεγάλους βαθμούς.Δεν θα πήγαινα αλλά αφού θα πάρω το αριστείο θα αναγκαστώ να πάω!





:)

12 σχόλια:

  1. Θα πάρεις αριστείο; Μπράβο! Και εις ανώτερα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια χαμένη σου ζωή,μανίτσα μου;Αααχ,θα με πεθάνει αυτό το παιδί!

    Εγώ διάβαζα το μισό Σάββατο κι ολόκληρη την Κυριακή,αλλά δεν έχουμε την ίδια ηλικία κι επιπλέον,έχεις ένα δίκιο,δεν είμαι και πολύ νορμάλ...ΕΣΥ ΧΑΛΑΡΩΣΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και για το αριστείο! :) Πάντα τέτοια.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα τι θα σε πεθάνω μωρέ!Γιατί να χαλαρώσω δεν είμ αι νορμάλ το να χαλαρώνω δεν είναι του στυλ μου και καλά!

      Αχ σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!! :)

      Διαγραφή
  3. Α έχεις κάψει φλάτζα παιδί μου και εσύ και όλη σου η γενιά!!

    ΠΟΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΖΩΗΗΗ ΡΕΕ;;;ΑΠΟ ΤΑ 15;;;;;ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ!!Κόψε τις βλακείες!!Κάθε μέρα είναι μια καινούργια μέρα,να το θυμάσαι!

    Αυτό περί κουτί της Πανδώρας μάλλον είναι ενισχυτικό δικό σου,παρά πραγματική απειλή για τους άλλους!Δε πολεμάς ποτέ κάποιον με όπλα που δε ξέρεις να τα χειρίζεσαι άριστα,χρησιμοποιείς πάντα τα προτερήματα σου!Εξυπνάδα,δύναμη κτλ!

    Επίσης οι Ιάπωνες κάνουν και σεπούκου,θες να το κάνεις και αυτό;Σοβαρέψουυυυ!!Δε θα κάνω ηλεκτρονικοο κύρηγμααα!!

    Α' λυκείου δε πας;;;ΓΙΑΤΙ ΠΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ Σ/Κ!!ΡΕ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥΥΥ!ΑΧ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΣΕΝΑΑΑΑ!!:/

    Καλημέρες και δε θα πρωτοτυπήσω,ΣΟΒΑΡΕΨΟΥΥΥΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου χαχαχαχα!!και καλά χαμένη ζωή.Μα δεν διαβάζεις κάτω από τις λέξεις;!

      Κάθε μέρα είναι μια καινούργια μέρα:Τι γαμάτο δεν το έχω ξανακούσει!Ενθουσιάστηκα πραγματικά!Θα το έχω υπ'όψην μου!

      Λεςς εε;;!!Και εσύ που ξέρεις ότι εγώ δεν ξέρω να χειρίζομαι άριστα το όπλα!Δεν πάω ξυπόλητος στα αγκάθια αγαπητέ μου.Προσέχω τις κινήσεις μου!Αλλά αυτό που είπες με τα προτερήματα θα μπορούσε να είναι ένα καλό όπλο!

      Σεπούκου;;;Τι είναι αυτό πάλι;;Θα προσπαθήσω να σοβαρευτώ αν και δεν το νομίζω.Ααα και τώρα που το θυμήθηκα μόνο κήρυγμα μου κάνεις εσύ αλλά δεν το κάνω θέμα!

      Γ' γυμνασίου!Τα παράπονα σου στους καθηγητές μας!!Αφού είναι μα****ες!!!!

      Καλησπέρα!!Αυτό έλειπε! :)

      Διαγραφή
    2. Τι γελαα ρειι!Προσοχή πρέπει να σαιι!!
      Αν δεν έχει όμως;:Ρ:Ρ

      Ναι;Είναι τόσο κοινότοπο που νόμιζα θα έλεγες ότι το ξέρεις κτλ κτλ!

      Δε ξέρω για αυτό οφείλω να στο πω!!:):):)

      Αυτό που οι περισσότεροι ξέρουν ως χαρακίρι!Τουτέστιν ο άνδρας φορά τη τελετουργική του στολή παίρνει ένα μαχαίρι και το μπήγει στο στομάχι του από τη μια άκρη στην άλλη και μετά ένας άλλος του κόβει το κεφάλι!Τελετουργική αυτοκτονία!!:)
      ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ!Να φέρεσαι σωστά για να μην ακούς κύρηγμα!:):):):)

      ΡΕ ΠΑΤΕΕΕ ΚΑΛΑΑΑΑ!!Δε σου λεώ να μη διαβάζεις,αλλά έλεοοος!

      Καλησπέρα!Ε μα ναι!:Ρ

      Διαγραφή
  4. το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους αγνοήσεις όλους..η άγνοια πονάει πολύ περισσότερο από τις απειλές!!!!
    ο καιρός έχει αρχίσει να με νευριάζει και αναπολώ το καλοκαίρι!
    εύχομαι αυτό το σκ να είναι σούπερ!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες εε;;Ναι όμως πως;!Δεν περνάμε και πολύ απαρατήρητοι! :Ρ

      Βασικά και εγώ μια από τα ίδια!Αν και μου αρέσει ο χειμώνας έχω αρχίσει να θέλω την μοναξιά του καλοκαιριού!

      Μακάρι να είναι!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. μπράβο για το αριστείο!
    χαίρομαι..
    μην μετανιώνεις για πράγματα που έκανες!
    τι θα άλλαζε αν ήσουνα όλη την ώρα έξω!?
    κάνε τα πάντα με μέτρο....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου!!

      Δεν μετανιώνω βασικά!Αν είχα την ευκαιρία να τα αλλάξω δεν θα τα άλλαζα.Απλά θα σκεφτόμουνα καλύτερα τι να κάνω!

      Δεν ξέρω τι θα άλλαζε αν ήμουν συνέχεια έξω!!Αλλά θα περνούσα καλά λογικά! :)

      Διαγραφή