Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Του Σ/Κ τα νέα...

Πάει και αυτό το Σ/Κ για άλλη μια φορά και το αποχαιρετώ με μαύρο δάκρυ.Πάλι καλά που δεν είναι μαζί μου ο κολλητός μου γιατί θα πέταγε τη βλακεία τύπο:''Μπα όχι μαύρο,προς το γκρι το κόβω.''.Τέλος πάντων.Νομίζω αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν από τα καλύτερα που έχω περάσει από τότε που άρχισαν τα σχολείο.Βέβαια ήταν λίγο ανοργάνωτο ,και θα σας εξηγήσω γιατί πιο κάτω,αλλά αυτές είναι οι χαρές τις ζωής...!

Βασικά κυκλοφορούσα μέσα στους δρόμους και τα σκοτάδια στις 12 τα μεσάνυχτα!Αλλά το Σάββατο μου δεν ήταν σαν κανένα άλλο.Πήγα βόλτα μέχρι το Χαλάνδρι.Έφτασα γύρω στις 9 το βράδυ εξαιτίας μιας φίλης μου.Πήγαν να μας πατήσουν 2 φορές κάτι αυτοκίνητα.Αλλά κατά τα άλλα ''όλα'' μια χαρά.

Ααα βρήκα και το μότο μου για το μήνα:

ΚΑΝΤΕ ΔΙΑΙΤΑ!Αποφεύγεται τα χαλασμένα όνειρα και τις άσχημες αναμνήσεις..είναι πλούσια σε λύπη..

Εεε για πείτε πως σας φαίνεται!!!Εγώ το βρίσκω υπέροχο.Έχει νόημα!Βασικά με αυτό το μότο θα προχωρήσω μπροστά και θα κάνω ότι λέει:Θα αποφεύγω τα χαλασμένο όνειρα τα οποία προφανώς κάποτε ήταν έτοιμα να πραγματοποιηθούν άλλα κάποια που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο τολμούν και αχρηστεύουν τα όνειρα μας που για πολλούς μπορεί να είναι το μοναδικό πράγμα που τους έχει απομείνει.Επίσης θα αποφεύγω τις κακές αναμνήσεις γιατί άλλωστε δεν μπορώ να κάνω κάτι για να τις αποτρέψω.Και αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η λύπη!!


Καλό μήνα βρεε. Άντε μακάρι να πάει καλά ο Οκτώβρης γιατί δεν με βλέπω καλά.Βέβαια ο Σεπτέμβρης έφυγε που σημαίνει:τα κεφάλια μέσα τέρμα οι βόλτες(λίγο απίθανο όμως),διαγωνίσματα πολλά θα έρχονται στη φόρα το ένα μετά το άλλο.Έχει και τα καλά του όμως(τουλάχιστον για μένα) αρχίζουν οι αγαπημένες μου σειρές,τα κρύα καταφθάνουν.





Άχου τι ωραίο που είναι αυτό το τοπίο.Θα βρω ένα τέτοιο.Δεν ξέρω που αλλά θα το βρω και θα πάω εκεί και θα το χαζεύω.

Όμως μαζί με τον Οκτώβρη έρχεται και το Halloween!!Ανυπομονώ.Δεν ξέρω μπορεί να μην το γιορτάζουμε στην Ελλάδα αλλά οι συγγενείς μας στην Αμερική μας στέλνουν φωτογραφίες,βίντεο και τέτοια και γενικώς φαίνεται πολύ ωραίο!

Σας έχω πει πως μου τη σπάει πως ο αδερφός μου δεν έχει ελαττώματα;;Είναι ψηλός,όμορφος,μπρατσομένος,έχει ωραία φωνή,παίζει κιθάρα, έχει όποια γκόμενα θέλει..απορώ.Πως τα καταφέρνει ήθελα να'ξερα. Αλλά είναι καλό παιδάκι.Να φανταστείτε πρότεινα να πάμε όλα τα αδέρφια ένα τριήμερο μόνοι μας!!Θα ήθελα πάρα πολύ να πάω αλλά αυτός ο κ**οχρόνος δεν με αφήνει να κάνει ρούπι.Τέλος πάντων..

Αποφάσισα να εν ταχθώ και φέτος στην ομάδα θεάτρου που έχουμε στο δήμο μου.Πέρσι ανεβάσαμε το ''Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας'' του Shakespeare.Μεγάλη επιτυχία.Φέτος θα ανεβάσουμε Μπρεχτ ''Ο κύκλος με την κιμωλία''.Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι τότε..Να δω και τι θα κάνω με το πρόγραμμα γιατί ο χρόνος με πιέζει αρκετά πολύ.Αλλά θα προσπαθήσω μέχρι να λιποθυμήσω από την υπερκόπωση.



                                                                 ;)


25 σχόλια:

  1. Ρε που μενεις και κυκλοφορείς έτσι ανέμελα στην ΑΘήνα;;;Παλαβό είσαι;

    Κόψε τις διαιτες και τρώγε απλά σωστά!Αιντεεε!!Αυτά μόνο γυναίκες τα κάνουν(και οι άντρες όταν τους υποχρεώνουν οι γυναίκες)!!
    Αντεεεεεεεεεεεε!!!

    Πάντα υπάρχει καιρός για βόλτα!!

    Καλλιτεχνικές ανησυχίες!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν σου λέω γιατί εσύ ο ίδιος μου είχες πει να μην ανεβάζω προσωπικά δεδομένα στο διαδίκτυο!!Και δεν είμαι παλαβό.Σιγά μωρέ.Δεν κυκλοφορώ ανέμελα στην Αθήνα.Ποιος τα λέει αυτά;;;!!!

      Η δίαιτα είναι μεταφορική στο μότο μου!!!

      Βρες τον και δώσε μου και μένα λίγο!!

      Ακριβώς!!

      Διαγραφή
    2. Τα μαθες καλά βλέπω!!:Ρ:Ρ:Ρ
      Αν δεν είσαι παλαβό εσύ χάνεις!!:Ρ:Ρ

      Και τι συμβολίζει;

      Σιγά μη σου κάνω τη ζωή εύκολη!!Ψάξε και βρεστον γιατί μόνο τότε θα μπορέσεις να τον ευχαριστηθείς!!Όσα περισσότερα έχεις έτοιμα τόσο λιγότερα τα χαίρεσαι,και στο λέει ένας φύσει τεμπέλης!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Τα μαθα τα μαθα είδες είμαι καλός μαθητής εγώ!! :Ρ

      Είμαι αλλά μ'αρέσει να δείχνω μετριόφρων!


      Να αποφεύγω τα χαλασμένα όνειρα και τις άσχημες αναμνήσεις..είναι πλούσια σε λύπη.Αυτό συμβολίζει δεν έχει να κάνει με φαγητά.Γιατί πλέον το έχω καταλάβει γιατί καθε φορά που θα γράφω για δίαιτα θα έχω εσένα απέναντι μου να μου λες να φάω πίτσες και σουβλάκια!!

      Καλά θα προσπαθήσω!! :)

      Διαγραφή
  2. Τούτα θα πω και θα αποχωρήσω αξιοπρεπώς:

    1.Είσαι ευαίσθητος,ε;

    2.Χ-α-λ-ά-ρ-ω-σ-ε!Είσαι ακόμη στο Γυμνάσιο κι αγχώνεσαι υπερβολικά,ενώ δεν θα έπρεπε.Στο Γυμνάσιο δεν είχα πέσει ποτέ κάτω του 18 (ψώνιο!) και ναι,ενώ γενικά δεν είμαι αγχώδης,τα μαθήματα είναι τα μόνα που με αγχώνουν.Είμαι τελειομανής,βλέπεις...Το άγχος είναι ο χειρότερος σύμβουλος.Οργανώνεις σωστά το χρόνο σου και τα Σαββατοκύριακα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι βγαίνεις!Πώς αλλιώς θα ξεδώσεις;Μην κάνεις το λάθος και κουραστείς από τώρα,γιατί αργότερα θα σου χρειαστούν δυνάμεις και αντοχές.Και τότε θα τις χρειάζεσαι πραγματικά...Σου μιλάω σαν φίλη,επειδή καταλαβαίνω απόλυτα πώς νιώθεις.

    3.Μπρεχτ...Μπράβο,μπράβο!Είχε ανέβει και το 2009 -αν δεν απατώμαι- στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

    Καλό βράδυ και καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Ναι πως το κατάλαβες;;

      2.Το ξέρω αλλά...αυτό κάνω και εγώ οργανώνω σωστά το χρόνο μου για να βγαίνω!!Άχου τι καλή που είσαι!!!!Χαίρομαι να ξέρω πως έχω ανθρώπους στο πλευρό μου να με στηρίζουν!!!

      Καλό μήνα γλυκιά μου!! :)

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ! :) Δεν το κάνω τόσο από καλοσύνη (αν και είναι ευρέως γνωστό ότι είμαι κορίτσι μάλαμα),όσο επειδή σε καταλαβαίνω,σε νιώθω,γιατί έχω περάσει άπειρες καταστάσεις στρες και άγχους και συνεχίζω να περνάω...Ξέρω ότι είναι λάθος,όπως επίσης ξέρω ότι όταν αγχωνόμαστε,υπερβάλλουμε.Ε,αυτές τις υπερβολές προσπαθώ να σε κάνω να δεις καθαρότερα,ώστε να τις περιορίσεις λιγάκι,για να μη σου στοιχίσουν.

      Διαγραφή
  3. καλά κάνεις και κάνεις δίαιτα,άμα το θες και σου αρέσει!ναι..:)
    μην αγχώνεσαι ρε παιδί!!τώρα μιλάει και ο ψυχοπαθής με το άγχος..αλλά τεσπά!
    εμ..κάνε καμιά βολτούλα,πιες χυμούς..κανένα capuchino ζεστό πλέον για τόνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβός αυτό θα κάνω!!!Καλά το καπουτσίνο θα το παραλίψω δεν πολυσυμπαθώ τον καφέ!! :)

      Διαγραφή
  4. Τέρμα οι βόλτες;;; Και γιατί;;; Χαλάρωσε, είναι η τελευταία ξέγνοιαστή χρονιά, φρόντισε να την περάσεις όμορφα! :) Άκου την Κ. με το σταυρό, ξέρει τι σου λέει! :Ρ

    Καλή επιτυχία στην παράσταση! :Ρ

    ΥΓ: Θέλω ένα κονέ με τον αδερφό σου! :Ρ

    Πολλά φιλιάάάά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ εισαι παντρεμμένη οπότε σουτου!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις...το γυμνάσιο το σιχαίνομαι!!Απλά το σιχαίνομαι!!Καλά για τις βόλτες πρέπει να συμφωνούν και οι δικοί μου!!

      Ευχαριστώ πολύ!!Καλά μέχρι τότε έχουμε καιρό.

      ΟΚ πες πως κανονίστηκε αλλά ο κύριος από πάνω διαμαρτύρεται!! :)

      Φιλιάάάά :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ πετυχημένο το μότο σου! Μια δίαιτα χρειάζεται από κάθε άποψη. Καλά κουράγια!

    α...! τέλεια playlist! ;)

    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα!!!Ευχαριστώ αν και δεν ξέρω που να το βρω..μου κρύβεται!!

      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Φιλιάάάά :)

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις και εγώ αυτό το πρόβλημα έχω!! Ολο τη ψάχνω και δν βρίσκω τίποτα. :P

      Διαγραφή
  6. συμφωνώ απόλυτα με το μοτο! δύσκολο αλλά είναι η μόνη λύση!
    υπομονή και κουράγιο! δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο! και εγώ τα έχω παίξει με το διάβασμα αλλά σκέφτομαι πως είναι ο μόνος τρόπος να μη σκέφτομαι πράγματα που με στενοχωρούν και ξεχνιέμαι.. βέβαια οι πουτάνες οι σκέψεις έρχονται...αλλά συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια!

    καλό μήνα κιόλας! έλπιζω πραγματικά να είναι καλύτερος.. για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδική..

      Χαχαχα ακριβώς όπως τις λες..που***ες!!

      Ελπίζουμε!!Επίσης καλή μου!!

      Διαγραφή
  7. Τέτοιο τοπίο βρήκα σε ένα ταξίδι μου στο Τορόντο, λίγο πριν τους καταρράκτες του Νιαγάρα. Δεν είναι τυχαίο που η καναδική σημαία έχει ένα φύλλο στη μέση! Άσε σου λέω, ήθελα να μείνω εκεί για πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι προσπαθείς να κάνεις;;Να με αναγκάσεις να πάω μέχρι το Τορόντο (λέμε τώρα) για να δω το τοπίο;;Τι να σου πω..shame on you!! :)

      Διαγραφή
    2. Όοοχι, σου δίνω κίνητρα για το μέλλον ;)

      Διαγραφή
  8. Μια δίαιτα εδώ που τα λέμε χρειάζεται από κάθε άποψη,φεύγουν πάντα τα άχρηστα..αλλά με μέτρο!!καλά να τα πας με την παράσταση,τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πες τα!!!

      Ευχαριστώ πολύ!!! φιλιάάάά!!

      Διαγραφή