Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

I'll be fine...

Mμμ βασικά νομίζω πως έχω αρχίσει  πως είμαι καλύτερα.Η ζωή μου όχι ακριβώς καλυτερεύει αλλά με τη χωστή και καλή παρέα όλα γίνονται καλύτερα!

Το σχολεία του δήμου πήγαν στο Ακρωτήρι για να κάνουν τον ετήσιο χορό..αχχ πόσο θα ήθελα να πάω.Να γίνω και εγώ παρτάκιας λίγο όπως μου είχε πει κάποιος ότι πρέπει να γίνω.Αλλά δεν πειράζει του χρόνου.

Ετοιμάζομαι επίσης να περάσω ένα τέλειο σαββατοκύριακο με την πιο σούπερ παρέα του  κόσμου.Με ατελείωτες βόλτες και ατελείωτα ψώνια!!Ναι και το ψώνια δεν το είπα για να βγει το στιχάκι. Πρέπει αν ανανεώσω την χειμερινή μου γκαρνταρόμπα γιατί δεν έχω τίποτα από χειμερινά.Καλά θα το παίξω και πολύ ψώνιο.Μπορώ και να με φανταστώ.Με χιλιάδες σακούλες από τα πιο ακριβά μαγαζιά της Αθήνας!!Χαχαχα έχω πολύ φαντασία τελικά.

Πήρα και μέρος σε ένα διαγωνισμό μαθηματικών.Του Θαλή αν το ξέρετε..βασικά δεν ήξερα ότι υπάρχει αλλά ήρθε η μαθηματικός μου στη τάξη και μας τόπε  και είπα τι έχω να χάσω.Θα δείξει!

Συνειδητοποίησα κάτι.Ένας άνθρωπος μπορεί να σου χαλάσει τη διάθεση μέσα σε μερικά λεπτά.Και τώρα αρχίζω το κράξιμο γενικής ''παιδείας''αν αυτό που θα κάνω λέγετε κράξιμο ή μάλλον θα κράξω τη ζωή μου..λοιπόν...

Δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι.Να αφήνω τον καθένα να κάνει κουμάντο στη ζωή μου.Να με υποτιμούν και να με υποβαθμίζουν χωρίς να ξέρουν ποιος πραγματικά είμαι.Γιατί στη τελική κανείς δεν με ξέρει καλύτερα από τον ίδιο μου το εαυτό.Mόνο εγώ μπορώ να με κρίνω και κανένας άλλος.Είμαι αυτό που είμαι και σε όποιον αρέσω,για τους άλλους δεν θα μπορέσω.Δεν θα αφήσω κανέναν να με εμποδίσει από το να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου και τις φιλοδοξίες μου.Τίποτα και κανένας.Και τι καταλαβαίνεις δηλαδή που μιλάς πίσω από την πλάτη μου;;ότι θα καταφέρεις κάτι;;Γιατί από ότι φαίνεται για να μιλάς πίσω από την πλάτη μου σημαίνει πως η ζωή μου είναι προφανώς πιο ενδιαφέρουσα από τη δικιά σου...Έτσι είναι η ζωή,τη περνάς και πάντα προσποιείσαι πως δεν σε νοιάζει ότι είσαι μόνος και τότε έρχονται κάποιοι και γεμίζουν το μικρό κενό που προσπαθούσες να παραμελήσεις τόσο καιρό.Τα πράγματα γύρω σου είναι τέλεια και σκέφτεσαι:''Ουαου είμαι χαρούμενος για μια φορά!!''και μέχρι να το συνηθίσεις φεύγουν.Και είσαι πάλι μόνος ακόμα περισσότερο από ότι ήσουν πριν και λες στο εαυτό σου ότι δεν θα ξανασυναντήσεις κάποιους που θα αναπληρώσουν το κενό.Αλλά θα ξανασυναντήσεις και και η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά!!





;/


4 σχόλια:

  1. γλυκέ μου,
    c'est la vie =)

    και θα σε σχολιάσουν,
    και θα πληγωθείς,
    και θα χάσεις άτομα από την ζωή σου,
    και θα περάσει ο χρόνος
    και θα συνηθίσεις.



    δεν θα ξεχάσεις,όμως.
    τίποτα δεν ξεχνιέται.
    απλώς,πάτα γερά στα πόδια σου
    και να ξέρεις πάντα ποιος είσαι,
    μην αλλάξεις τόσο εύκολα.
    η αλλαγή δεν είναι πάντα
    προς όφελός μας.



    σε φιλώ,να προσέχεις! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ ναι!

      Αχουυ σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!Τα λόγια σου με ενθαρρύνουν.
      Φιλιά πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Dreamer,καλέ μου Dreamer...Αυτό που είσαι σε ικανοποιεί;Αν ναι,χέστους τους υπόλοιπους!Έχουμε γεμίσει κομπλεξικούς,μην τους αφήσεις να σ' επηρεάσουν αρνητικά.Μονάχα η γνώμη όσων αγαπάς και σ' αγαπάνε θα πρέπει να σε απασχολεί.

    Καλημερούδια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή