Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012

Eventually everything is going good..!

Επιτέλους η ζωή μου καλυτερεύει!Κατά κάποιο πολύ περίεργο τρόπο.Αλλά αμφιβάλλω αν θα κρατήσει για πολύ.Βασικά είμαι σίγουρος ότι δεν θα κρατήσει.Φαίνεται το πόσο απαισιόδοξος είμαι!Θα προσπαθήσω να χαρώ τις καλές στιγμές μου τώρα γιατί μετά δεν ξέρω αν θα βρεθούν άλλες στο δρόμο μου!Οι εξετάσεις τελειώνουν οσονούπω,οι σχέσεις μου με την οικογένεια μου είναι μια χαρά.Τι άλλο θέλω!!Βασικά θέλω πολλά αλλά θα αρκεστώ σε αυτά!Βέβαια βρίσκω και κάποιες δυσκολίες στο δρόμο μου.Οι παλιές μεταμέλειες μου έρχονται ξανά στην επιφάνεια με στόχο να με συνθλίψουν για άλλη μια φορά και να με κάνουν να γονατίσω και να παραιτηθώ από τους στόχους μου.Αυτή τη φορά δεν θα υποκύψω.Θα συνεχίσω σταθερά το μακρύ δρόμο μου!Είχα μια συζήτηση με τον αδερφό μου (πρώτη φορά που κάναμε κανονική συζήτηση) και σχολιάσαμε τη φράση: ''When people see good,they expect good''.Βρήκα αυτή τη φράση στο internet και σκέφτηκα κατευθείαν τον αδερφό μου!Ανάμεσα σε αυτόν και τον άλλο αδερφό μου,αυτός είναι το ''The Bad Guy'' ενώ ο άλλος ''The Good Guy''.Έχει συνηθίσει να βγάζει προς τα έξω τον κακό του εαυτό ώστε όλοι να τον φοβούνται.Μα όποτε κάνει κάτι καλό το μετανιώνει.Μου είπε πως ποτέ δεν μετάνιωσε για ότι καλό έκανε για μένα.Εκείνη τη στιγμή ένιωσα το πως κάτι του έχει συμβεί για να μιλάει έτσι και πως πραγματικά με αγαπάει άσχετα αν δεν το δείχνει.Προσπάθησα να καταλάβω τι είχε γίνει μέχρι που ο άλλος μου αδερφός μπήκε στο δωμάτιο.Κοιτάχτηκαν και με ένα περίεργο βλέμμα και σηκώθηκε και έφυγε.Δεν είχα καταλάβει τι του συνέβαινε αλλά ήμουν αποφασισμένος να μάθω και να βρω τον τρόπο να τον βοηθήσω.Παρατήρησα πως μόλις ο αδερφός μου (ο Στέφανος) μπήκε στο δωμάτιο ο άλλος (ο Sebastian από το Σεβαστιανός το άλλαξε για ιδεολογικούς λόγους) βγήκε γρήγορα έξω με ένα περίεργο ύφος!Βέβαια δεν θα σταματήσω να ψάχνω μέχρι να βρω και την παραμικρή λεπτομέρεια ώστε να βοηθήσω την κατάσταση.Αποφάσισα λοιπόν να συζητήσω με τον Στέφανο και να τον πιέσω για να μάθω τα πάντα.Εδώ που τα λέμε είμαι και λίγο κουτσομπόλης..πολύ λίγο.Αλλά θα μάθω!!!!!!! :/

8 σχόλια:

  1. χμμ..υπάρχει ταινία με το όνομα the good guy να την δεις!πεσιμιστής και εσύ..! να μάθεις!καλησπέρα και απο εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα Phantoma μου έχω τον the good guy μέσα στην οικογένεια μου..άρα τι να την κάνω την ταινία!!!!Αλλά μου κίνησες το ενδιαφέρον και θα ψάξω να την βρω και θα τη δω μαζί με τα αδέρφια μου!! Έμαθα τι ήταν!Έχουν τσακωθεί γιατί έτυχε να αγαπήσουν και οι δύο την ίδια κοπέλα!Δεν μπορώ να πω πως πήρα το μέρος κάποιου αλλά ούτε κατάφερα να βοηθήσω!Βέβαια βγήκε και ένα καλό.Ήρθα πιο κοντά με τα αδέρφια μου ..βασικά με τον ένα αδερφό μου..με τον άλλο ήμασταν πάντα κοντά!!Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  2. αγαπητέ..dreamer..που δεν ξέρω το όνομα σου!να τη δεις ..παίρνω το μέρος του πρώτου διεκδικητή..ο δεύτερος εφόσον είναι και αδελφός να κάνει τη καρδιά του χώμα και να αποχωρήσει ηττημένος!εξάλλου τόσες γυναίκες υπάρχουν!μακάρι να μου βγαινε και μένα ένα τέτοιο καλό!..καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Phantoma που επίσης δεν ξέρω το όνομα σου!Εσύ παίρνεις το μέρος του πρώτου αλλά δεν ξέρεις πως αυτή έπαιξε μαζί τους,δεν την είδε ο ένας πρώτος και μετά ο άλλος και την αγάπησαν και δύο!!!Αλλά τους εκμεταλλεύτηκε γνωρίζοντας ότι είναι αδέρφια!Αφότου χωρίσανε ο ένας γύρισε σελίδα στη ζωή του μα ο άλλος την αγαπά ακόμη!!Καταλαβαίνεις τώρα πως δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι..κάτι που δεν σκέφτηκα!παρέλειψα το γεγονός ότι τους ήξερε..γκάφα!αν και στο έργο νομίζω πως ο ένας κύριος την απατά!(όχι ότι δικαιολογείται)!τι να σου πω..!με λένε Χρύσα και όντας πεσιμίστρια θα σου πω..πως δεν έχω γνωρίσει τον πραγματικό έρωτα!και αναρωτιέμαι αν υπάρχει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι ούτε εγώ να σου πω την αλήθεια τον έχω γνωρίσει!!Αλλά την να το κάνεις!!Τέλος πάντων εμένα με λένε Μάρκο και είμαι κι εγώ αρκετά πεσιμιστής!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μάλιστα!!χάρηκα Μάρκο,έχεις ωραίο όνομα!:P
    κάποτε θα γίνει και αυτό..αν όχι σήμερα,αύριο,μεθαύριο...ποτέ..!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xαχαχαχα κι εγώ χάρηκα πολύ Χρύσα!!!:) Ναι ισχύει και αυτό που λες!!Αλλά το ποτέ είναι λίγο..πολύ λίγο απίθανο!!Θα βρούμε τον αληθινό έρωτα Χρύσα...μην ανησυχείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή