Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

Lost..


Και μάλλον τώρα καταλαβαίνω πως είναι να χάνεις κάποιον που αγαπάς πολύ!Τώρα συνειδητοποιώ πως ένιωσαν κάποιοι γνωστοί μου όταν έχασαν πολύ κοντινούς τους ανθρώπους!Και πάντα κάνω την ίδια ερώτηση:''Γιατί όλα σε'μένα Θεέ μου;''.Δεν είναι ότι απομακρύνονται από εμένα απλά είμαι και απογοητευμένος από αυτούς.Λοιπόν θα μπω στο θέμα κατευθείαν !Πριν καιρό είχα μια μεγάλη ''μονομαχία'' με τον μεγαλύτερο αδερφό μου!Τα βάλαμε χθες κάτω μπας και τα βρούμε αλλά δεν..μου έκρυψε πράγματα που θα έπρεπε να ξέρω!Αλλά οκ!Δεν φάνηκα πολύ πρόθυμος να τα βρω μαζί του!Απλά έβαλα τα κλάματα και έτρεξα έξω σφαδάζοντας!Υπήρχε μεγάλη σύγχυση στη οικογένεια χθες!Κανένας δεν την ήθελε βέβαια και έτσι έσπευσαν όλη η οικογένεια να με βρει και να λυθεί το πρόβλημα!Αλλά εγώ εξαφανισμένος!Αποφάσισα να βγω με φίλους χθες μήπως ξεχάσω το τι έχει γίνει!Αργά το βράδυ γύρισα σπίτι.Ο αδερφός μου προσπάθησε να μου μιλήσει μα έτρεξα κατευθείαν στο δωμάτιο μου!Εξακολουθώ να μην του μιλάω μα δεν ξέρω αν κάνω καλύτερη την κατάσταση.Μάλλον όχι!Θα τον αφήσω να μου πει τι ακριβώς θέλει και θα κρίνω αναλόγως!Προς το παρών είμαι στη μέση του  πουθενά!!Ξέχασα να πω,πως το μόνο καλό τις υπόθεσης είναι ότι με δεχθήκανε  στη μουσική ακαδημία όπου είχα δώσει εξετάσεις!!Δεν το είπα σε κανέναν ακόμα!Απλά είδα το γράμμα στο γραμματοκιβώτιο και το πήρα!Το μόνο πράγμα αυτή τη στιγμή που με κάνει υπέρτατα χαρούμενο!!Θ α βάλω τα δυνατά μου για να δείξω ότι κι εγώ αξίζω!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου