Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

Tired of them..

Κουράστηκα.Κουράστηκα να νοιάζομαι για άτομα που δεν δίνουν μία για μένα.Κουράστηκα να περιμένω ένα μήνυμα που ποτέ δεν θα έρθει.Κουράστηκα να πιστεύω πως εμφανίζεται κάτι διαφορετικό ,μα τίποτα να μην αλλάζει.Κουράστηκα να δίνω ευκαιρίες και μετά να απογοητεύομαι.Κουράστηκα να μου δίνουν υποσχέσεις που ποτέ δεν τηρούνται.Κουράστηκα να δίνω το 100% των προσπαθειών μου και κανένας να μη το εκτιμά.Κουράστηκα από εγωιστές που κοιτάνε μόνο τη πάρτη τους  και δεν αναλογίζονται ούτε για ένα λεπτό τι μπορεί αν περνά ο άλλος.Κουράστηκα, όλο τα ίδια ξανά και ξανά.Κουράστηκα...δεν ξέρω αν μπορώ να το αντέξω αυτό.Έχω προδοθεί πολύ στη ζωή μου με αποτέλεσμα να ξέρω ποιος με αγαπά και ποιος όχι.Πλέον δεν θα αφήσω κανέναν να μου χαλάσει τις τελευταίες μου στιγμές αγάπης, ευτυχίας, και στοργής πριν έρθει το τέλος.Που ξέρω πως θα έρθει σύντομα.Υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα αφήσω κανέναν να με καταστρέψει και να μου φερθεί άσχημα ξανά.Και θα το τηρήσω.Μου το χρωστάω.Νομίζω πως ήρθε η στιγμή να γυρίσω σελίδα και να προχωρήσω παρακάτω.Ήμουν στη κορυφή και έφθασα στο πάτο κάνοντας ότι μου έλεγαν οι άλλοι.Αυτό δεν θα ξαναγίνει.Θ φθάσω εκεί που ήμουν!Στην κορυφή!Το αξίζω μετά από όσα έχω κάνει για τους άλλους ενώ αυτοί δεν έχουν κάνει τίποτα.Και αυτό που λένε ότι δίνεις ,παίρνεις είναι βλακείες.Εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι να  πήρα όταν έδωσα!Ώρες-ώρες κλείνω τα μάτια και κάθομαι σε μια γωνία μήπως τελειώσουν όλα και βρεθώ στο ιδανικό μέρος για μένα.Αλλά ποτέ δεν γίνεται και δεν θα γίνει.Κουράστηκα...

3 σχόλια:

  1. μάλιστα!να σουν ο μόνος που κουράστηκες!έτσι είναι η ζωή..εναλλαγές πικρών και γλυκών γεύσεων!αν και κατ εμε υπερτερούν οι πικρές!να φτάσεις στη κορυφή αγαπητέ!αν και για μένα η ελπίδα είναι πλαστογράφος της αλήθειας!δεν ελπίζω τίποτα...γι αυτό!καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι συμφωνώ μαζί σου!!!Ααα κι αυτές οι εναλλαγές μεταξύ πίκρας και γλύκας είναι πραγματικά σπαστικό!!Και να υπερτερούν πάντα οι πίκρες!Το έχω πάρει απόφαση..θα φτάσω στην κορυφή!Ααχχ τι ωραίο που ήταν αυτό!!Δεν μου το έχουν ξαναπεί.Καλημέρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή