Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Summer nights..


Το καλοκαίρι πλησιάζει και εγώ ακόμα διορθώνω αυτά τα λάθη που δεν έπρεπε να γίνουν ποτέ!Σκεφτόμουν φέτος το καλοκαίρι να αφήσω στο χαλάκι της πόρτας τις έγνοιες μου και να κλείσω δυνατά την πόρτα πίσω μου.Για  να περάσω ένα ξέγνοιαστο και συνάμα ήρεμο καλοκαίρι με την οικογένεια και τους φίλους μου!!!Αλλά πάντα άτι με κυνηγάει και μου υπενθυμίζει πως οι υποχρεώσεις δεν έχουν τελειώσει! Και συνήθως αυτό το κάτι είναι ή τα αδέρφια μου ή οι γονείς μου.Λοιπόν κρύβομαι και αναπολώ τα περσινά καλοκαιρινά μου βράδια!Τι υπέροχα που ήταν.Μακάρι να συνέβαινε το ίδιο και φέτος αλλά αμφιβάλλω αν θα ξανά αντικρίσω το περσινό καλοκαίρι!Αυτό που θυμάμαι και κλαίω από συγκίνηση είναι τα ξενύχτια που έκανα!Είτε βγαίνοντας και διασκεδάζοντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες είτε μένοντας σπίτι με ένα δροσερό χυμό στα χέρια ατενίζοντας το ηλιοβασίλεμα και μετά τα αστέρια στο ξάστερο ουρανό!Σε αυτά τα άλλοτε μοναχικά βράδια συντροφιά μου έχω ένα βιβλίο,μια ταινία ή ακόμα και κανέναν!Νομίζω πως τα μοναχικά περσινά καλοκαιρινά βράδια θα μου μείνουν αξέχαστα.Δεν υπάρχει τρόπος ή μάλλον λέξεις για να το περιγράψω.Μι αξέχαστη εμπειρία μου από πέρσι είναι το πάρτι έκπληξη που μου έκαναν οι φίλοι ,ήταν το κάτι άλλο!Πέρασα υπέροχα!Και γι' αυτό ευχαριστώ το Θεό που έχω τέτοιους φίλους!Τα βράδια τα οποία δεν ευχαριστήθηκα καθόλου πέρσι ήταν όταν ο μεγάλος μου αδερφός ήταν στο νοσοκομείο επειδή χτύπησε με την μοτοσικλέτα(το χαζό)!Αλλά τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά!!!Κοιτάω τι περσινές φωτογραφίες που τράβηξα και γελάω ο ίδιος με τον εαυτό μου και τις τρέλες που έκανα!!!!Δεν πρόκειται να ξεχάσω εκείνο το καλοκαίρι!!!!

2 σχόλια:

  1. εύχομαι και φέτος ένα όμορφο καλοκαίρι!και έλεγα είμαι η μόνη που απολαμβάνω τις μοναχικές καλόκαιρινές..νύχτες!μερικές φορές..είναι όμορφη αυτή..η μοναξιά!πρέπει να σαι χαρούμενος πάντως που έχεις τέτοιους φίλους!γιατί τα αληθινά εκλείπουν!προσπάθησε να τελειώσεις με τις υποχρεώσεις..και άστα όλα τα άλλα στο χαλάκι να τα πάρει ο αέρας!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Και όχι δεν είσαι η μόνη που απολαμβάνεις αυτές τις μοναχικές νύχτες!!!!Μπορώ να πω πως είναι οι καλύτερες!!Ααχχ!!Ναι είμαι χαρούμενος που έχω τέτοιους φίλους αλλά πάντα προσέχω στο τι λέω και τι κάνω γιατί δεν ξέρω τι με περιμένει.Τώρα στο θέμα τον υποχρεώσεων θα δείξει!!!! Φιλιά πολλά!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή