Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Racism..

Στην προηγούμενη μου ανάρτηση κατηγορήθηκα ,να το πω έτσι, για ρατσισμό προς τους  ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο τις κοινωνίας τύπου ναρκομανείς,υπέρβαρους,gay κ.τ.λ.


Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα "traits", όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα (κοινωνική.θρησκευτική,φυλετική), ως υπέρτερη άλλων. Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη (εκ της ιταλικής ("ράτσα") razza = φυλή), είναι ο φυλετικός ρατσισμός.Οι φυλετικοί ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φυλών, βάσει των οποίων και προσδιορίζουν αυτές σε ανώτερες και κατώτερες. Έτσι, με την θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν της ανώτερη από τις άλλες.

Ξέρω πως όσοι δεν έχετε τρέξει να δείτε την προηγούμενη ανάρτηση μου είδη θα πάτε τώρα.Μην κάνετε τον κόπο την έσβησα!Γιατί για αν πω την αλήθεια με πείραξε.Κανένας δεν μπορεί να κρίνει κανέναν για τις λάθος πράξεις του ή για αυτό που είναι.

Και βασικά δεν μπορείτε να κατηγορείτε κάποιον που δεν ξέρετε τι έχει ζήσει και ξέρει από μόνος του τι θα πει περιθωριοποίηση και ρατσισμός!

Θα το κλείσω εδώ το θέμα γιατί πραγματικά εκτός του ότι δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν για τα πιστεύω του προς το θέμα και προς εμένα αλλά δεν θέλω και να επεκταθώ!!

16 σχόλια:

  1. Bασικά, με όλη την καλή μου διάθεση, ήταν λογικό να θεωρηθεί η προηγούμενη σου ανάρτηση ρατσιστική.
    Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ όταν τη διάβασα κι εκνευρίστηκα, αλήθεια , αλλά προτίμησα να μη σχολιάσω κάτι.

    Τώρα αν εσύ εννοούσες κάτι άλλο ή ο,τιδήποτε τέτοιο, είναι άλλο θέμα. Άλλο φάνηκε όμως.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είχα κανένα τέτοιο σκοπό.Μάλλον το εξέφρασα λάθος.Δεν ήθελα να δείξω αυτό!!:)

      Διαγραφή
    2. Γιαυτό προτίμησα να το ξεκαθαρίσω για να λυθούν οι παρεξηγήσεις!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάντως που την διάβασα, δεν βρήκα κάτι παράξενο. Τις εντυπώσεις ενός εφήβου είδα. Οποιοσδήποτε δε θα ήθελε να είναι κοντά σε άτομα που έχουν μέρες/ εβδομάδες να πλυθούν, ανεξαρτήτως όποιων άλλων χαρακτηριστικών...
    Καλό βράδυ, Dreamer :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα αυτό που ήθελα να δείξω δεν το διατύπωσα καλά και έγινε μια παρεξήγηση!Τίποτε άλλο!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Όχι φίλε μου κανείς δε σε είπε ρατσιστή!Κανείς δε σε παρεξήγησε,να μην ανησυχείς!Προσπαθήσαμε και εγώ και η Φανή να σου δώσουμε να καταλάβεις πως το να μιλάς έτσι για έναν άνθρωπο που χορεύει αγκαλιά με το θάνατο,έστω και από δική του επιλογή και μαλακία για να στο πω ξάστερα,δεν είναι ωραίο και ανθρώπινο!Αυτό!
    Αν σε πρόσεβαλλα και σε ενόχλησα προσωπικά σου ζητώ συγγνώμη!

    Σε χαιρετώ!

    ΥΓ:Το θέμα για μένα δεν υπάρχει καν!Ελπίζω να μη κρατήσεις κακία!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάλι εσύ έβαλες το χεράκι σου; Έπρεπε να το φανταστώ!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα κατάλαβε τι εννοείς...εγώ δεν ήθελα να δείξω αυτό.Αυτό που ήθελα να δείξω προφανώς δεν το διατύπωσα σωστά!Δεν τίθεται θέμα σε καταλαβαίνω!!Δεν υπάρχει λόγος να απολογείσαι!Δεν κρατάω καμία κακία!!:)

      Τα λέμε!!

      Διαγραφή
    3. @Δανάη:Χαχαχαχαχα μα τη καλή!! :)

      Διαγραφή
    4. Άκου μπορεί μερικές φορές οι διατυπώσεις μου να είναι οξείες και ακραίες και αρκετά απόλυτες,αλλά δε το επιδιώκω.Ειδικά την απολυτότητα μου,που είναι σήμα κατατεθέν μου!:Ρ

      Δεν θέλω να καταλάβεις εμένα,τους άρρωστους να καταλάβεις!Εμένα και να με παρεξηγήσεις ούτε ο πρώτος θα σαι ούτε ο τελευταίος,οπότε.!

      ΥΓ:Ναι η καλοσύνη είναι χαρακτηριστικό της Δανάης!:Ρ

      Διαγραφή
    5. Παιδιά, σταματήστε με τις κολακείες, θα κοκκινήσω!

      Διαγραφή
    6. Άστα αυτά ρε καμένη φιλολογάρα μας!!!Που θα μπαινεις σε τάξη σε σχολείο με το φραπέ στο ένα χέρι και τον Αρκά στο άλλο!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    7. Χαχαχαχαχαχαχα άκου εκεί φραπέ και Αρκά!!!Μα που τα βρίσκεις!!! :)

      Διαγραφή
    8. Εγώ φταίω που όλο φραπέδες πίνει και διαβάζει αρκά;;;Έτσι θα μπαίνει στη τάξη,είμαι σίγουρος!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    9. Μαρέσει η σιγουριά σου!! :Ρ:Ρ

      Διαγραφή