Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Another Saturday Night..

Ναι το Σάββατο μου δεν ήταν όπως το περίμενα αν και δεν έχει τελειώσει ακόμα.Η ώρα είναι 9:47....πήγε και 54!!Και που λέτε σήμερα υπολόγιζα να πάω να δω την χαραυγή παρτ 2 όπως είχα πει και στην προηγούμενη ανάρτηση μου και θα ήμασταν αρκετά παιδιά.Το ένα από αυτά είπε πως θα πήγαινε να κλείσει εισιτήρια. Εεε λέμε και εμείς ,εντάξει αφού θα βγάλουν εισιτήρια να μην ασχοληθούμε. τελικά δεν βρήκε.Εντάξει λέμε θα πάμε το άλλο Σ/Κ και για να μην μείνουμε μέσα κανονίσαμε μαι βολτούλα εδώ κοντά.Μετά μας παίρνει τηλέφωνο και μας λέει πως τελικά είχε αλλά οι δικοί του,του είπαν έτσι για να μην πάμε γιατί ο πατέρας του είναι στρατιωτικός και δεν το αφήνει να βγαίνει.Εεε ξενερώσαμε και μεις και λέμε δεν ερχόμαστε γιατί βαρεθήκαμε.Και με παίρνει τηλέφωνο και μου αρχίζει το κράξιμο και με κατηγορεί και από πάνω πως εγώ φταίω. ΟΚ του λέω αφού θες να δεις τόσο πολύ αν δεις την ταινία πήγαινε μόνος.Και τέλος πάντων τσακωθήκαμε και ουσιαστικά ήμασταν και κερατάδες και δαρμένοι.Βασικά εγώ σας τα λέω συνοπτικά γιατί είναι πολλά!

Τελικά πήγαμε τη βόλτα μας οι υπόλοιποι και ήξερα ότι έπρεπε να γυρίσω νωρίς σπίτι γιατί θα πηγαίναμε για φαγητό με κάτι συγγενείς.Αλλά θα μου πείτε θα πήγαινα και σινεμά και για φαγητό;;Θα πήγαινα για φαγητό αν δεν πηγαίναμε σινεμά με τα παιδιά.Δεν πήγαμε ούτε για φαγητό τελικά και καταλήξαμε σπίτι.Έτσι το Σάββατο βράδυ μου κατέληξα να τρώω σουβλάκια με την οικογένεια μου που δεν ήταν καθόλου ωραίο.

Αλλά εντάξει τη παλέβω ακόμα.Αλλά και μόνο στην ιδέα ότι αύριο θα πρέπει να ξυπνήσω πουρνό-πουρνό να διαβάσω αρχαία και να κάνω και δύο εκθέσεις στο καπάκι βγάζω αφρούς από το στόμα.Μπορώ από τώρα να φανταστώ τα ξυραφάκια στο μπάνιο που θα με φωνάζουν με απώτερο σκοπό να κόψω τις φλέβες μου.Τι να κάνουμε θα αντισταθώ!!

And for the record εγώ άρχισα από τώρα να βυθίζομαι σε κατάθλιψη που οσονούπω ξεκινά μία ακόμα εβδομάδα σχολείου και φροντιστηρίων.Είναι μέσα στο παιχνίδι τι να κάνουμε.Όπως λέει και μια φίλη μου ''δεν πάνε όλα τα μαθήματα στα διάολο...θα γίνω στριπτιζού''χαχαχαχαχαχα δεν είναι πολύ πετυχημένο;;Πετυχημένο!!!

Σας χαιρετώ,καλό υπόλοιπο Σ/Κ και καλή εβδομάδα!!




                                                                             




                                                                                 :)

13 σχόλια:

  1. χαχαχα καλά τα λέει η φίλη σου χδ


    εγώ σήμερα πήγα και το είδαα,
    ήταν αρκετά καλό,
    καλύτερο από ότι περίμενα,
    για να είμαι ειλικρινής!


    *σου κάνω συμπαράσταση με το διάβασμα
    αύριο.
    δεν θα 'σαι ο μόνος =)


    Καλό σου βράδυ dreamer μου!
    φιλιά πολλά:*



    *ααχ να σου πω τι έπαθα
    χάλασε η λίστα αναγνώσεων
    και δεν δείχνει τις νέες αναρτήσεις μου:|
    εσύ τις βλέπεις;
    μπορείς να μου βρεις λύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *εκανα ματακι στο σχολιο σου και τσεκαρα και εγω.φαινονται οι αναρτησεις σου (αν εννοεις το i have written)η τελευταια μονο δεν εμφανιζεται.καμια φορα μπλοκαρει το επαθα και εγω το μονο πoυ εκανα ηταν να διαγραψω tη λιστα και να τη ξαναβαλω.
      σταματαω το ματακι και την παρεμβαση και συνεχιζω με το σχολιο μου :DDD

      δεν την εχω σε εκτιμηση την ταινια (μη πυροβολησετε παρακαλω!)ειναι ομως σπαστικο να σου χαλανε ολα τα σχεδια και ειδικα το σαββατοβραδο σε νιωθω!εγω δεν εχω διαβασμα αλλα θα ξεκινησω ενα βιβλιο που ολο λεω να διαβασω για να κανω συμπαρασταση και στους δυο σας ;)
      καλημεεεεεεεεεεεεεεεεερα με λιγοτερο διαβασμα να ευχηθω ή για να δεις επιτελους την ταινια; και με τα δυο ετσι για να μη μεινει τιποτα παραπονεμενο ;)

      Διαγραφή
    2. @Χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο:Αχχ άντε να έρθει το σκ να το δω και γω!!

      Άσε και που διάβασα τι κατάλαβα;;!!

      Καλό βράδυ και σε σένα καλή μου!!

      *Εμμ μου εμφάνισε μία αλλά δεν ξέρω αν δεν μου έχει εμφανίσει άλλες!! :)

      Διαγραφή
    3. @Ξωτικούλι:Χαχαχαχαχαχα δεν μου κάνει μεγάλη εντύπωση για να πω την αλήθεια!!Αχχ νιώσε με γιατί να σκάσω είμαι!!Χαχαχαχαχαχαχα μα τι καλός που είσαι!!Σπανίζουν τέτοιοι άνθρωποι!!Χαχαχαχαχα καλό βράδυ!! :)

      Διαγραφή
  2. Του ελέους είν' όλα αυτά με τους βρικόλακες κι ιδίως το Twilight!Απορώ πώς τα βλέπετε...

    Κατά τ' άλλα,η σκέψη της φίλης σου μου περνά συχνά-πυκνά απ' το μυαλό.Το πρωί μαθήτρια,το βράδυ... «καμαριέρα»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και γω το Twilight δεν το συμπαθώ πολύ.Αλλά φυσικά αγαπάω το The Vampire Diaries..αν και αυτό είναι σειρά αλλά δεν έχει καμία σχέση!!

      Χαχαχαχαχα <> το λένε τώρα!!:)

      Διαγραφή
  3. Σε πληροφορώ πως μέχρι να πεις κύμινο θα έχεις τελειώσει το σχολείο και θα έχεις ανοίξει πλώρη για άλλα, ωραία και σπουδαία! Άκου με που σου λέω!
    Επίσης, καμια ώρα θα σε κράξω που λες συνέχεια για σουβλάκια. Κάτσε ρε φιλαράκι, δηλ πρέπει να σε διαβάζω και να μου τρέχουν και τα σάλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλά..μέχρι τότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει!!Χαχαχαχαχα κράξεμαι δεν πειράζει είναι αναζωογονιτικό και φρι και ξέρω πως θα είναι πάντα με καλή έννοια!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που συνεννοούμαστε ;)

      Διαγραφή
  4. κάνε υπομονή αγαπημένε!!
    όσο για τα σουβλάκια είσαι τυχεράκιας!!χαχα..
    να σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόση υπομονή ακόμα καλή μου!!Ήμουν γιατί τέλος αυτά..καλή διατροφή από εδώ και πέρα!!
      Και συ καλή μου που έχεις χαθεί!! :)

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα !
    και το άλλο Σάββατο αντί για σουβλάκια, hot dog στο σινεμά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα!!Αχχ μακάρι!!αλλά που!!

      Διαγραφή