Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Άλλαξες..

-άλλαξες..
-οι καταστάσεις με έκαναν!
-εγώ σε έκανα?
-ναι.. εσύ.
-λυπάμαι..
-γιατί?
-που σε έκανα έτσι, δεν σου φέρθηκα σωστά..
-δεν πειράζει!
-πειράζει,μακάρι να είχα μυαλό τότε..
-τώρα δεν γυρίζει τίποτα, έγιναν δεν αλλάζουν!
-γιατί μου μιλάς έτσι?
-πως?
-απότομα,μέσα στην ειρωνεία, σαν να μην νιώθεις τίποτα για μένα..
-ξεχνάς!
-τι;
-Πως και εσύ έτσι μου μιλούσες τότε,τότε που σε παρακαλαγα,είχα ρίξει τον εγωισμό μου γιατί σ’αγαπουσα πιο πάνω και από μένα και εσύ; Δεν νοιάστηκες, δεν το σεβόσουν και απανταγες έτσι ακριβώς επειδή δεν ένιωσες ποτέ τίποτα!
-με εκδικεισαι?
-δεν έχει νόημα να το κάνω,κάνω κάτι καλύτερο!
-όπως;
-όπως το ότι σε ξεπερνάω κάθε μέρα και περισσότερο!
-είχες πει θα με αγαπάς για πάντα,αυτή είναι η αγάπη σου;
-σ’αγαπαω απλά είχα πει από ένα σημείο και μετά πως θα αρχίσω να βάζω τον εαυτό μου πιο πάνω απο’σενα..αυτό κάνω τώρα!
-συγγνώμη, γύρνα πίσω!
-ΠΟΤΕ. με άφησες άπειρες φορές, "να προσέχεις."
-μείνε να με προσέχεις,δεν μπορώ μόνος να προσέχω..
-Ε,σκέψου τότε λοιπόν ότι κι εγώ τότε που με απέρριπτες μόνος ήμουν αλλά προσεχα τον εαυτό μου αφού δεν είχα κανέναν να με προσέχει..


7 σχόλια:

  1. αυτός ο διάλογος μου ξυπνάει αναμνήσεις
    που νόμιζα πως είχα σκοτώσει καιρό τώρα..



    ή ίσως να ήταν απλά φανταστικές..ποιος ξέρει.




    σ'ευχαριστώ που το δημοσίευσες,
    είναι πολύ όμορφο
    κι ας σου προκαλεί τόσο πόνο.



    Καλό σου βράδυ γλυκό μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Χαίρομαι που σου άρεσε!!Πραγματικά τα είχα γράψει καιρό σε ένα χαρτί και έτσι όπως συμμάζευα το βρήκα και μου θύμισε παλιές αναμνήσεις!!Αχχ

      Καλό απόγευμα!! :*

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μμμ ποιος ξέρει!!Μπορεί και ναι,μπορεί και όχι!!Άτιμο πράγμα η ζωή!! :/ :)

      Διαγραφή
  3. η τελευταία σου φράση τα λέει όλα...
    με άγγιξε πολύ ο διάλογος...
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχχ χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Καλό βράδυ και σε σένα!!

      Διαγραφή