Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Γενέθλια;;;

Ναι βασικά δεν σκόπευα αν γράψω αλλά με αφορμή τις τελευταίες αναρτήσεις της e-diary που μιλούσε για τα γενέθλια της,που ξανά χρόνια της πολλά παρεμπιπτόντως ,σκεφτόμουνα τα δικά μου γενέθλια.Πότε δεν βρήκα κάτι ιδιαίτερο στο γενέθλια μου μέχρι τώρα.Ανιαρά θα έλεγα.Συνήθως την μέρα των γενεθλίων είμαι με μια μούρη μέχρι το πάτωμα!Όχι λόγω  του ότι μεγαλώνω και βλακείες γιατί έχω όλη τη ζωή μπροστά μου αλλά επειδή σκέφτομαι και τι θα γίνει από εδώ και πέρα ,αν θα αλλάξει κάτι και τέτοια!Ποτέ δεν βρίσκω τις απαντήσεις όμως.Θα ήθελα έστω φέτος να κάνω κάτι διαφορετικό τα γενέθλια μου.Μμμ δεν ξέρω τι ακριβώς!

Και μια που τα 'ναφέραμε την Τετάρτη πήγα σε ένα πάρτυ-έκπληξη!Η κολλητή μου είχε τα γενέθλια της και τις κάναμε surprise.Δεν τις είχαμε πει ούτε χρονιά πολλά ,ούτε τίποτα.Τις άρεσε πολύ από ότι φάνηκε.Τα ευχαριστήθηκε!!

Να κάνω μια ερώτηση;;Ξέρετε καμιά καλή ταινία να κατεβάσω να δω αύριο γιατί η παρέα μου θα πάει σε ένα πάρτυ στο οποίο εγώ δεν θα πάω όπως μάλλον θα καταλάβατε.Άρα πρέπει να βρώ κάτι να κάνω για να ξεφύγω από το διάβασμα.Λοιπόν τι έχετε να προτείνεται;;

Ααα και καλό μήνα να έχουμε αν και δεν προβλέπεται!!









:)

19 σχόλια:

  1. Είδα σήμερα μια γαμάτη ρωσική ταινία!:Ρ:Ρ
    Επίσης σου έχω άλλη μια γαμάτη ταινία,αλλά δε μπορώ να την βρω να την ξαναδω!!:/

    Η ρωσική υπάρχει και στο youtube με υπότιτλους και λέγεται "Ο τσάρος" και αφορά τον Ιβάν τον Τρομερό και η άλλη είναι "ο άνθρωπος που ήθελε να γίνει βασιλιάς",με τους Σον Κονέρι,Μάικλ Κειν!!Πολύ καλές στις προτείνω ανεπιφύλακτα!Αν δε θες αυτές δες το Μόναχο!:)

    Και χρόνια πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα σε ευχαριστώ για τις προτάσεις για ταινία!!

      Και ήθελα να σε ενημερώσω πως δεν έχω τα γενέθλια μου απλά έθιξα το θέμα!!

      :)

      Διαγραφή
    2. Μια που δεν έχω δει αλλά έχει πάρει 10 βραβεία και βασίζεται στο τελευτάιο μυθιστόρημα του Θεοτόκη ¨Σκλάβοι στα Δεσμά τους",τον Ασυμβίβαστο με το ΣΙδηρόπουλο,το Μόναχο,τον Πιανίστα!!Θες και άλλες;:Ρ

      Διαγραφή
  2. Να τα εκατοστήσεις!
    Προτείνω να βγεις βόλτα και να αφήσεις τις ταινίες για όταν θα χειμωνιασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ.

      Και μην πτοείσαι που οι φίλοι σου θα 'ναι στο πάρτυ!Ξέρεις πόσες ωραίες βόλτες έχω κάνει εγώ μόνη μου;Αδειάζει το μυαλό σου ρε παιδί μου,χαλαρώνεις...

      Έχεις γενέθλια;Χρόνια πολλά κι από 'μένα,ό,τι επιθυμείς! :)

      Διαγραφή
    2. Μα πως όλοι καταλάβατε πως έχω γενέθλια.Δεν το γράφω πουθενά ξεκάθαρα.Δεν έχω γενέθλια απλά έθιξα το θέμα των γενεθλίων!!Σας ευχαριστώ και τις δύο όμως για τις ευχές σας!!Τα γενέθλια μου αργούν ακόμα.Όταν θα είναι θα σας ενημερώσω!!:)

      Διαγραφή
    3. Εγώ,να σου πω την αλήθεια,ήμουν 90% σίγουρη ότι δεν έχεις γενέθλια,αλλά είδα να σου εύχονται οι άλλοι και λέω «Κάτσε μην με περάσει για γαϊδάρα το παιδί,να του τα πω κι εγώ!».Κι έτσι λοιπόν... :p

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχα δεν πειράζει Κατερινιό μου!!! Υγεία!! :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς! Να 'σαι πάντα καλά και ευτυχισμένος. Λοιπόν εξαρτάται τι ταινίες θες. Για παράδειγμα αν θες να ξεχαστείς αλλά να προβληματιστεις ( με την καλή έννοια) μπορείς να δεις το Mr. Nobody ή το Citizen Kane. Ο καθηγητης μου μου τις είχε προτείνει και είναι μοναδικές ταινίες. Αν τώρα θες χαζοταινία για να χαλαρώσεις προτείνω το Dictator( καινούργια κωμωδία) ή το Dark Shadows. φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για άλλη μια φορά ξανά λέω πως δεν έχω γενέθλια απλά έθιξα το θέμα των γενεθλίων και πως τα περνάει ο καθένας!!Αλλά και πάλι σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!

      Τις δύο τελευταίες δύο ταινίες τις έχω δει!!Για τις δύο πρώτες δεν ξέρω θα το κοιτάξω!!

      Φιλιά πολλά!!!:)

      Διαγραφή
  4. προτείνω την ταινία η ζωή μπροστά από τα μάτια της!!
    the life in front of her eyes..αλλιώς!
    μου άρεσε πολύ!
    καλό σου μήνα γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ θα το ψάξω!!!

      Καλό μήνα και σε σένα καλή μου!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνααα!
    Δες το κορίτσι με το τατουάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης!!!Άχαα θα το έχω στα υπ'όψην μου!!:)

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που το τριήμερο αφιέρωμα μου έγινε αιτία να ξαναγράψεις!! Πάντα κάτι αλλάζει μέσα στα χρόνια. Μπορεί τώρα να σου φαίνονται όλα ανιαρά αλλά θα δεις που μεγαλώνοντας θα τα κοιτάς με νοσταλγία!! Ζήσε τη στιμή...

    Ασε τις ταινίες και διάβαζε...
    (ωχ ξύπνησε η μανα μέσα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν έγραφα μαρή;;Χαχαχαχαχα πλάκα κάνω!!

      Όχι σιγά διάβαζα όλο το Σ/Κ δεν θέλω άλλο!!

      Χαχαχαχαχαχαχα αμάν την ξύπνησες!! :)

      Διαγραφή