Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Ζητάω πολλά;;

Όχι πείτε μου ζητάω πολλά;;Έναν άνθρωπο θέλω να είναι εκεί  για μένα!Τίποτε άλλο.Να είναι εκεί να μου συμπαραστέκεται όταν έχω πρόβλημα!!Ααα και να μην κάνει καμιά μα****κία πίσω από την πλάτη μου γιατί θα γίνει της ιερόδουλης!!Χαχαχαχαχα πως τα λέω!!Απλά θέλω να ξέρω ότι κάποιος εκεί έξω είναι εκεί για μένα και ας μη μου το δείχνει!!

Ηθικό δίδαγμα(γενικότερα για τη ζωή):Μην πιστεύεις τους άλλου όταν λένε ότι σε αγαπάνε και θα είναι πάντα εκεί για σένα.Γιατί θα έρθει η στιγμή που θα κάνουν τη βλακεία και θα αποκαλυφθεί ότι όλα ήταν ένα ψέμα.Ένα αισχρό ψέμα!Θα μου πείτε ότι λέω ασυναρτησίες αλλά ξέρω εγώ τι λέω.Άντε μήπως το ακούσω και γω και το εφαρμόσω!

Αυτό ήταν ένα ψυχολογικό διάλειμμα από την καθημερινή ψυχολογική ρουτίνα!!Άλλη μία εβδομάδα ήρθε και δεν  λέει να περάσει.Χαχαχαχα έχω μια απερίγραπτη χαρά που θα σβήσει από λεπτό σε λεπτό...έσβησε!!

Νομίζω τελικά χρειάζομαι γενικώς ένα διάλειμμα.Βαρέθηκα σχολείο ,φροντιστήριο,σχολείο,φροντιστήριο!άντε να έρθουν τα Χριστούγεννα μπας και κοιμηθούμε καθόλου γιατί μέχρι τώρα δεν...

Ααα δεν σας έχω πει ότι εντός ολίγο καιρό θα πάω εις τας Αμερικής.Ναι μπορείτε να το πιστέψετε!Θα πραγματοποιήσω επιτέλους ένα από τα όνειρα μου.Να πάω στην Νέα Υόρκη συγκεκριμένα.Γιατί όπως και να το κάνεις είναι Νέα Υόρκη.Έχει τα πάντα.Πάντα άκουγα τα άλλα παιδιά να λένε:'Ααα εγώ πήγα στην Ιταλία το ένα,στο Παρίσι το άλλο..μα κανένα στη Νέα Υόρκη.Και έτσι θα πραγματοποιήσω ΔΎΟ από τα όνειρα μου.Να πάω στην Νέα Υόρκη και να είμαι σε μικρή ηλικία.Γιατί όπως και να το δεις άλλο να πας κάπου όταν είσαι μικρός και άλλο όταν είσαι μεγάλος.Ναι μεν είσαι μεγάλος και μπορεί να κάνεις περισσότερα πράγματα αλλά όταν δε ,πας ένα ταξίδι μικρός,μετά γυρνάς και περιγράφεις σε όλους ότι ήταν η καλύτερη σου εμπειρία μέχρι τώρα(λες και έχω ζήσει πολλές) και όταν πλέον έχεις μεγαλώσει έχει ωραίες αναμνήσεις να αφηγήσε στα παιδιά σου!Να πως το έμαθα:

Είμαι στο καναπέ,παίζω στην υπολογιστή μου και ακούω μουσική.Ακούω τους δικούς  να λένε κάτι για Αμερική και έτσι.Αναστενάζω και γω και λέω:΄'Νέα Υόρκη'' με ύφος κουταβιού.Ο μπαμπάς μου,μου ρώτησε αν θέλω να πάω στην Νέα Υόρκη και τους απάντησε φυσικά ναι με όλους τους λόγους που θέλω να πάω και μου είπε πως το καλοκαιράκι θα κλείσουμε εισιτήρια να πάμε.Μόνο να με δείτε μετά.Μόνο τα κλάματα δεν έβαλα...ή μπορεί και να τα έβαλα αλλά δεν το λέμε πουθενά!Αχχ το θυμήθηκα και θα συγκινηθώ πάλι.Μέχρι και πρόγραμμα έχω κάνει!!Αλλά εντάξει δεν θα είναι έτσι!!

Επίσης μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω το Grease γιατί με έχει φάει η περιέργεια να το δω;;!!Λένε ότι είναι πολύ ωραίο.Και αφού το έδειξαν και στο Glee δεν μου μένει τίποτα άλλο να κάνω παρά να το δω!!

                                                   
                                              Και με αυτό σας αποχαιρετώ!!

14 σχόλια:

  1. Φίλε η αγάπη έρχεται με την ωριμότητα ενός ανθρώπου,η ερωτική τουλάχιστον!Όσο για τα άλλα μάλλον κάνεις λάθος επιλογές στους φίλους!Μη δίνεις τα πάντα από την αρχή,άστους να τα κατακτήσουν!Αν το καταφέρουν αξίζουν τη φάση!Κόλπο!:)

    Νέα Υόρκη,πφφφ!Αμερικανάκια όλα τους!:Ρ
    Πάντως μέχρι το καλοκαίρι ποιος ζει και ποιος πεθαίνει!Έχουμε έναν πολύ δύσκολο χειμώνα μπροστά μας και δε θέλει πολύ να ξεφύγει η κατάσταση!Ας μη σε απογοητεύω όμως!:)

    Σε χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δυστυχώς κάλο λάθος επιλογές!Καλό κολπάκι!!;)

      Καλά δεν περίμενα κάτι άλλο να μου πεις.Γνωστόν ότι είσαι ξεροκέφαλος και θα σεβαστώ τα λεγόμενα σου χωρίς να κάνω σχόλιο που αντιπαθείς την Νέα Υόρκη και γενικότερα την Αμερική όπως φαίνεται!!

      Μμμ ναι ότι θα είναι,θα είναι δύσκολος..αλλά κάνω όνειρα!!Μπαα όχι μετά από όλα αυτά που μου είπες όχι μην με απογοητεύσεις!! :)

      Τα λέμε!! :)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να μη μακρυγορώ και φανώ και γραφική γράφοντας τα ίδια,θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα...ο φίλος Ρασκόλνικωφ με κάλυψε πλήρως σε αυτά που ήθελα να πώ,αλλά με πρόλαβε ;-)
    Kαλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν και οι δυο σας.Καλά εντάξει για τις φιλίες και έτσι..αλλά για την Νέα Υόρκη;;Την Νέα Υόρκη;;Αχχ τι θα κάνω με σας!!

      Καλό βράδυ!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλέ σε τι σχολείο πάς?? Εμένα οι φίλοι μου στην ηλικία σου είχαν πάει μέχρι τα καμμένα βούρλα. Για να μην σου πω ότι εγώ πρώτη φορά πήγα στας εξωτερικάς σε ηλικία 23 χρονών... στη Ρώμη!!

    Μακάρι να πάτε Αμέρικα , είναι και εμένα ένα από τα ταξίδια που θέλω πολύ να κάνω. Συγκεκριμένα θέλω να κάνω road trip για κανα μήνα...Αλλά μάλλον θα κάνω road trip στη Πελοππόνησο με το ΚΤΕΛ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου έλεγα τώρα ότι πάω σε ιδιωτικό αλλά δεν στο λέω!όχι μένα πάνε λίγο πιο πέρα από τα καμμένα!!Αχχ Ρώμη τι ωραία!!

      Καλά δεν με παίρνει να ζητήσω road trip θα με βρίσουν!Χχαχαχαχα γιατί τι έχει Η πελοπόννησος;;!

      Σε χαιρετώ! :)

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ θα συμφωνήσω με τον Ρας και την bremelaxrinaki paliokoritso!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα περπατάς στα πεζοδρόμια με τις μεγάλες ανθρακί πλάκες και θα νιώθεις ότι κάτω από τα πόδια σου τρέχει όλη η ζωή της πόλης. Μαγεία σου λέω! Να πας στο Magnolia Bakery στο West Village να φας από τα διάσημα cupcakes τους. Τα διαφήμισε καλά και η Κάρι στο Sex and the city, χε χε.
    Θα στο ξαναθυμίσω μέχρι τότε, έννοια σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ τέτοια λέγε μου και δεν περνάει ο χειμώνας!!

      Cupcakes..yummy!!δεν το έχω ξανά ακούσει αλλά όταν πάει θα το επισκεφθώ σταντέ!!Να μου τα ξαναθυμίσεις γιατί άπο ότι φαίνεται έχεις πάει εκεί και ξέρεις! :)

      Διαγραφή
  7. Πήγα αλλά μου έκανε ζημιά γιατί θέλω να ξαναπάω (να δω πότε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νέα Υόρκη,ε;Ένα απ' τα ταξίδια που θέλω πολύ να κάνω!Καλά να περάσεις! :)

    Θα συμφωνήσω με το Ρασκουλινάκι...
    Λίγες σχολικές φιλίες θα κρατήσουν και στην ενήλικη ζωή μας.Ένα απλό,προσωπικό παράδειγμα: Με παιδιά που ήμουν κολλητή στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου,τώρα που πάμε Λύκειο δεν μιλιόμαστε.Αντίθετα,με άλλους που στο Γυμνάσιο ούτε «καλημέρα» δεν λέγαμε,τώρα έχουμε γίνει είτε «αυτοκόλλητοι»,είτε πολύ καλοί φίλοι.Εκδρομές,ξενύχτια,φάρσες,όλα μ' αυτούς τα θυμάμαι!Γι' αυτό,μη δίνεσαι ολοκληρωτικά σε κανέναν και μην εμμένεις σε καταστάσεις και σχέσεις που δεν αξίζουν,γιατί το μόνο που καταφέρνεις εν τέλει είναι να παραμείνεις στάσιμος.Άνοιξε λιγάκι τα μάτια σου και βρες φίλους που σε «καλύπτουν»!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα σε ευχαριστώ πολύ!! :)

      Ρασκουλινάκι;;!!Παναγία μου δεν παίζεστε!!

      Βασικά ισχύει.Θυμάμαι στο δημοτικό είχα έναν κολλητό και τώρα στο γυμνάσιο ούτε γεια δεν λέμε και με κράζει και από πάνω!

      Θα προσπαθήσω..έχω έναν σταθερό αλλά θα δείξει στην πορεία!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή