Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Είμαι Καλά!!

Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!
Είμαι ΚΑΛΆ!!

Ααα και δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά είμαι καλά!!Ναι γιατί εγώ και να είμαι καλά δεν πάνε μαζί.Αλλά παραδόξως όλα είναι ΟΚ και χαίρομαι γι'αυτό αν και ξέρω πως δεν θα κρατήσει πολύ.Μέχρι τότε όμως το διασκεδάζω!Σχολείο και τα συναφή καλά,σχέσεις φιλικές και μη μια χαρά.Τι άλλο θέλω!!

Έχω κάνει και τα κουμάντα μου και θα βγω και το Σ/Κ να ξεσαλώσω(τρόπος του λέγειν δηλαδή!)Την Παρασκευή που δεν είχα σχολείο θα πάω με την παρέα μου στο Mall να περάσει το πρωινό μας,να χαζέψουμε καμιά βιτρίνα γιατί το προηγούμενο Σάββατο είχε πολύ κόσμο και δεν μπόρεσα να κοιτάξω με την ησυχία μου.Αλλά αφού έχω την ευκαιρία θα την αφήσω να πάει χαμένη;;!!Τι Σάββατο πάλι θα πάω στο Mall ( θα βαρεθεί να με βλέπει)για να δούμε την χαραυγή part 2!Άντε να δούμε τι θα δούμε!


Αααα σήμερα είναι Τρίτη και 13.Παρ' όλο που εγώ πιστεύω σε κάτι τέτοια,σήμερα προς το παρών είναι όλα μια χαρά.Κάποιοι λένε ότι η μέρα αυτή είναι ''γρουσούζικη'' βγήκε από την άλωση της Πόλης στις 29 Μαΐου του 1453. Εεε το 1453 αν προσθέσουμε τα ψηφία βγαίνει 13.Αλλά δεν το πολύ πιστεύω!!Ο αριθμός 13 κατηγορείται ότι σέρνει πίσω του γκαντεμιά και κακοδαιμονίες γιατί σπάει την αρμονία του "τέλειου" αριθμού 12. Ήτοι, η μέρα χωρίζεται σε δύο 12ωρα, ο χρόνος σε 12 μήνες, ο Χριστός είχε 12 μαθητές, ο Ηρακλής έκανε 12 άθλους, τα Ευαγγέλια είναι 12.Αλλά ο καθένας έχει την  θεωρία του.

Βέβαια πάντα θα υπάρχουν στιγμές λύπης κατά τι διάρκεια της χαράς σου αλλά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πεις οκ και τι έγινε πάμε μπροστά, πάμε για άλλα!!

Και τώρα αναθεωρώ αυτό που έγραψα πιο πάνω για τις φιλικές σχέσεις.Αν και για να πω την αλήθεια δεν έχω όρεξη να το αναλύσω γιατί θα μου χαλάσει την διάθεση και δεν θέλω γιατί δεν ξέρω αν σας είμαι αλλά είμαι καλά!! :)(οκ οκ σκάω )


Σε όλους τους haters με πάρα πολύ αγάπη!!




:D





15 σχόλια:

  1. Βασικά αυτό για το 12 που λες δεν ισχύει!Σε όλη την ανθρωπινη ιστορία κάποιοι αριθμοί είχαν μαγική σημασία!Ένας από αυτούς είναι το 3 και όλα τα πολλαπλάσια του!Στον Όμηρο φαίνεται ξεκάθαρα!Κάποιοι ισχυρίζονται πως αυτή η μαγική ικανότητα του αριθμού 3 προέρχεται από το γεγονός ότι αντιστοιχουν στα ανδρικά γεννητικά όργανα,που είναι φορέας ζωής, και επιπλέον δηλώνυον την κυριαρχία του άνδρα!Αυτή η σύνττομη διάλεξη βραδιάτικα!:Ρ

    Κατά τα άλλα αφήστε ρε τα μολ και πηγαίντε μια βόλτα της προκοπής!Αναμιχθείτε με τους ανθρώπους,μάθετε να ζείτε λιγάκι!Η ζωή είναι στους δρόμους και όχι σε κλειστά κουτιά!Ρε άμα σε βρω στο δρόμο μου και μου το πεις αυτό θα σε κυνηγάω μέχρι τον Έβρο!:Ρ:Ρ

    Φίλε μου εγώ καλά δεν είμαι και δε το κρύβω,γιατί είμια ψόφιος όσο δε πάει άλλο και έχω να τελειώσε ή μάλλον να αρχίσω και να τελειώσω μια εργασία και να τη παραδώσω σήμερα!Καταλαβαίνεις τι έχω να κάνω νυσταγμένος άνθρωπος!
    Άντε γεια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ:ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝ ΤΟΥ ΜΠΙΜΠΕΡ ΚΑΙ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ HATERS;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΜΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΛΗΑΔΗΗΗ!!

      Διαγραφή
    2. Ναι αυτό με το 3 το ξέρω και εγώ.Xαχαχαχαχα διάλεξη δεν λες τίποτα.Άμα αυτή είναι η σύντομη,η μεγάλη πόσο είναι;;!!

      Εμείς μολ θέλουμε να πάμε.Εξάλλου πάμε να ψωνίσουμε!!Πάλι καλά που δεν πρόκειται να με βρεις στο δρόμο και έτσι θα γλιτώσω.Ααα για κάτσε μ' απειλέις;;;!!!

      Εεε δεν πειράζει υγεία.Θα ξενυχτήσεις και θα την έχεις έτοιμη τα ξημερώματα τι καλύτερο.Sleepover with yourself!!! :D :D

      Δεν το πολύ κατάλαβα αυτό με τον Bieber;;!!

      Γειαα και καλή ξεκούραση βρεε :)

      Διαγραφή
  2. κράτα και γερά και πάντα γεμάτος χαρά και χαμόγελα να είσαι!
    καλά να περάσεις ότι και αν κάνεις!
    καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι μακάρι γιατί δεν μπορώ άλλη καταθλιψούρα!!Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!! Καλησπέρα!! :)

      Διαγραφή
  3. Για να μην έχεις απορίες για το μέλλον, σου λέω από τώρα ότι πάντα θα σε προβληματίζουν οι φίλοι-ες σου. Είναι μέσα στο πρόγραμμα. Το μόνο που σου λέω, που μπορεί να στο ξαναείπα, είναι να στηρίζεσαι μόνο πάνω σου και σε κανέναν άλλον. Είστε και μικροί ακόμα, πού να κοιτάξετε τον άλλον, αφού ακόμα μαθαίνετε για εσάς;
    (δεν το πήγαινα στο φιλοσοφικό και δε μ'αρέσει που βγήκε έτσι αλλά ελπίζω να σου πέρασα το μήνυμα) (είμαι φιλο-καμμένη, στα είπα!)
    Να είσαι πάντααα καλάααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καλά αυτό το ξέρω!!Βασικά ισχύει αυτό γιατί ο εαυτός μας είναι ο μόνος που δεν θα μας κρίνει για τα θέλω μας και τις επιλογές μας!!

      Χαχαχαχαχαχα κατάλαβα απόλυτα τι ήθελες να πεις!Φιλό-καμμένη εε;;Εεε όλοι λίγο πολύ τα έχουμε περάσει και θα τα περάσουμε πάλι!!

      Ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  4. Βολτούλες, σινεμά.. Μια χαρά!! Γιατί να μην είσαι καλά??
    Το χαραυγή part 2 ελπίζω να είναι καλό. Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να το δώ μετά την απίστευτη πατάτα του χαραυγή part 1!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καλά αυτές είναι στιγμιαίες καταστάσεις που δίνουν χαρά.Εγώ είναι γενικότερα καλά!!Και θέλω έτσι να μείνω.

      Μακάρι..ναι ισχύει αν και εντάξει δεν το λες και πολύ χάλια!!!Μου ΨΙΛΟ-άρεσε!! :)

      Διαγραφή
    2. Τι σου άρεσε βρε που επι δύο ώρες περιμέναμε να γεννήσει η αγγούρω? Ευτυχώς που το γέννησε 5μηνίτικο αλλιώς θα είχαμε και part3.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα είχε σασπένς όμως!!!Βασικά γύρω στις 2-3 βδομάδες βρικολακάκι ήταν!!!Αυτή δεν ήταν γέννα,ταξιδάκι κατωψυχής(γιατί αναψυχής δεν το λες)ήταν!!!! :Ρ :Ρ

      Διαγραφή
  5. Επιτέλους κι ένας άνθρωπος που είναι καλά! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σήμερα θα πάω Mall για χαραυγή. Αν και τα βιβλία ( as always) ήταν πολύ καλύτερα από τις ταινίες. Καλά να περάσεις και προσπαθησε να κρατησεις την διάθεση σου σε καλά επίπεδα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eεε πάντα τα βιβλία είναι καλύτερα!!Αυτό γίνεται επειδή στην ταινία τα αλλάζουν λίγο αλλά οκ!!Μακάρι και σε ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή